Reparatii Injectoare Delphi: Logan & Renault. Livram Prin Curier In Toata Tara!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

    Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

    Pret reparatie injector Bosch: 300 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.
    (Noi dispunem de tehnologia si cunostintele necesare si pentru reparatia injectoarelor de Opel 1.7 CDTI)

    Pret reparatie injector Delphi: incepand cu 480 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal (C2I) care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

    Endor Diesel
    0765 269 021
    0765 269 733

    (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

    Comment


    • Reparatii injectoare Delphi pentru:

      Logan & Renault: 480 RON
      Ford Focus: 550 RON
      Ford Mondeo: 580 RON
      Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
      Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON


      Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
      Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
      Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
      Remontarea injectoarelor - GRATUIT
      Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
      Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


      Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.


      Endor Diesel
      0765 269 021
      0765 269 733

      (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

      Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

      Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

      Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

      Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

      Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

      Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

      Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

      Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


      Endor Diesel
      0765 269 021
      0765 269 733

      www.endordiesel.ro



      Last edited by EndorDiesel; 19 May 2012, 11:50. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Folosim numai piese originale Delphi achizitionate direct de la Delphi Romania.

        Dispunem de un stoc suficient de duze si supape de retur Delphi, pentru a satisface cerintele tuturor clientilor nostri.

        Supapele de retur Delphi 9308-621C (28239294) sunt distribuite numai in reteaua Delphi Diesel Point, deci numai la un service certificat Delphi aveti cetitudinea ca acestea sunt originale.




        Endor Diesel
        0765 269 021
        0765 269 733

        www.endordiesel.ro

        Comment


        • Reparatii injectoare Delphi pentru:

          Logan & Renault: 480 RON
          Ford Focus: 550 RON
          Ford Mondeo: 580 RON
          Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
          Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON


          Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
          Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
          Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
          Remontarea injectoarelor - GRATUIT
          Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
          Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


          Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.


          Endor Diesel
          0765 269 021
          0765 269 733

          (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

          Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

          Comment


          • Primim de foarte mult ori comentariul ca exista pe piata kituri de reparatie Delphi care costa in jur de 200-250 lei, iar cu tot cu manopera o reparatie nu ar trebui sa coste mai mult de 350 lei de injector. Si ca pretul de 480 lei practicat de noi este exagerat. Iar toate anunturile care se pot gasi pe internet contin doar schimburi de supape de retur si nimic altceva.

            Daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.

            Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.

            Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
            Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

            Cum este generat codul?
            Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 165 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.

            De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

            Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

            O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
            Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).

            Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.

            Endor Diesel este certificat Delphi Service Centre.

            Preturi si calitate
            Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult decat costul kiturilor de reparatie Delphi care sigur sunt chinezesti. Recent am cauta pe Alibaba.com si am gasit o gramada de firme din China care iti vand supapa 9308-621c la 30 de USD/buc.


            In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.

            Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.

            Preturi:
            Logan & Renault: 480 RON
            Ford Focus: 550 RON
            Ford Mondeo: 580 RON
            Orice alt injector Delphi: incepand cu 600 RON


            Endor Diesel
            0765 269 021
            0765 269 733

            http://www.endordiesel.ro

            Comment


            • Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

              Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

              Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

              Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

              Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

              Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

              Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


              Endor Diesel
              0765 269 021
              0765 269 733

              www.endordiesel.ro





              Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

              Comment


              • Supape originale Delphi 9308-621C (28239294)

                Folosim numai piese originale Delphi achizitionate direct de la Delphi Romania.

                Dispunem de un stoc suficient de duze si supape de retur Delphi, pentru a satisface cerintele tuturor clientilor nostri.

                Supapele de retur Delphi 9308-621C (28239294) sunt distribuite numai in reteaua Delphi Diesel Point, deci numai la un service certificat Delphi aveti cetitudinea ca acestea sunt originale.




                Endor Diesel
                0765 269 021
                0765 269 733

                www.endordiesel.ro

                Comment


                • Modificare preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

                  Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 400 - 1,400 RON*
                  Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

                  ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

                  Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



                  O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

                  Endor Diesel
                  0765 269 021
                  0765 269 733

                  www.endordiesel.ro

                  Comment


                  • 480 RON/injector - Logan & Renault
                    550 RON/injector - Ford Focus
                    580 RON/injector - Ford Mondeo
                    600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                    800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                    Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                    Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                    Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                    La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                    Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                    Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                    Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                    Endor Diesel
                    0765 269 021
                    0765 269 733

                    www.endordiesel.ro

                    Comment


                    • Reparatii injectoare Delphi pentru:

                      Logan & Renault: 480 RON
                      Ford Focus: 550 RON
                      Ford Mondeo: 580 RON
                      Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
                      Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON


                      Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
                      Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
                      Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
                      Remontarea injectoarelor - GRATUIT
                      Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
                      Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


                      Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.


                      Endor Diesel
                      0765 269 021
                      0765 269 733

                      (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                      Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

                      Comment


                      • Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

                        Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

                        Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

                        Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

                        Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

                        Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

                        Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


                        Endor Diesel
                        0765 269 021
                        0765 269 733

                        www.endordiesel.ro





                        Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

                        Comment


                        • 480 RON/injector - Logan & Renault
                          550 RON/injector - Ford Focus
                          580 RON/injector - Ford Mondeo
                          600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                          800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                          Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                          Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                          Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                          La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                          Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                          Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                          Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                          Endor Diesel
                          0765 269 021
                          0765 269 733

                          www.endordiesel.ro

                          Comment


                          • Reparatii pompe inalta presiune Delphi

                            Preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

                            Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 400 - 1,400 RON*
                            Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

                            ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

                            Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



                            O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

                            Endor Diesel
                            0765 269 021
                            0765 269 733

                            www.endordiesel.ro

                            Comment


                            • Reparatii injectoare Delphi pentru:

                              Logan & Renault: 480 RON
                              Ford Focus: 550 RON
                              Ford Mondeo: 580 RON
                              Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
                              Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON


                              Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
                              Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
                              Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
                              Remontarea injectoarelor - GRATUIT
                              Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
                              Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


                              Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.


                              Endor Diesel
                              0765 269 021
                              0765 269 733

                              (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                              Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

                              Comment


                              • Primim de foarte mult ori comentariul ca exista pe piata kituri de reparatie Delphi care costa in jur de 200-250 lei, iar cu tot cu manopera o reparatie nu ar trebui sa coste mai mult de 350 lei de injector. Si ca pretul de 480 lei practicat de noi este exagerat. Iar toate anunturile care se pot gasi pe internet contin doar schimburi de supape de retur si nimic altceva.

                                Daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.

                                Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.

                                Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
                                Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                                Cum este generat codul?
                                Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 165 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.

                                De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

                                Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

                                O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
                                Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).

                                Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.

                                Endor Diesel este certificat Delphi Service Centre.

                                Preturi si calitate
                                Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult decat costul kiturilor de reparatie Delphi care sigur sunt chinezesti. Recent am cauta pe Alibaba.com si am gasit o gramada de firme din China care iti vand supapa 9308-621c la 30 de USD/buc.


                                In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.

                                Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.

                                Preturi:
                                Logan & Renault: 480 RON
                                Ford Focus: 550 RON
                                Ford Mondeo: 580 RON
                                Orice alt injector Delphi: incepand cu 600 RON


                                Endor Diesel
                                0765 269 021
                                0765 269 733

                                http://www.endordiesel.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google