- traseul este realizat din inox si coturi siliconice rezistente la 200 grade de la racing-nick
- se simte o destupare a motorului pe laja 5500 6500 rpm
- pe tester (ddt2000) a scos presiuni mai mari decat un filtru sport KN
- recomand izolarea cu banda de serpisori. admisia se incinge si nu mai are efectul dorit. scade consumul si se lenevste masina. eu am izolat o cu banda de evacuare si a mers impecabil. nu se mai incinge si trage bine si dupa cox uri repetate
- necesita mutarea bateriei in portbagaj. in locul bateriei vine airboxul de citroen Xantia 2.0 hdi cu filtru Mann
- sunet sportiv absolut de exceptie. unii colegi pot confirma
pret : 200 lei
am citit regulamentul si sunt de acord cu el
- se simte o destupare a motorului pe laja 5500 6500 rpm
- pe tester (ddt2000) a scos presiuni mai mari decat un filtru sport KN
- recomand izolarea cu banda de serpisori. admisia se incinge si nu mai are efectul dorit. scade consumul si se lenevste masina. eu am izolat o cu banda de evacuare si a mers impecabil. nu se mai incinge si trage bine si dupa cox uri repetate
- necesita mutarea bateriei in portbagaj. in locul bateriei vine airboxul de citroen Xantia 2.0 hdi cu filtru Mann
- sunet sportiv absolut de exceptie. unii colegi pot confirma
pret : 200 lei
am citit regulamentul si sunt de acord cu el
Comment