[VAND] Traseu Admisie 1.6 16v Logan/Megane/Laguna

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [VAND] Traseu Admisie 1.6 16v Logan/Megane/Laguna

    - traseul este realizat din inox si coturi siliconice rezistente la 200 grade de la racing-nick
    - se simte o destupare a motorului pe laja 5500 6500 rpm
    - pe tester (ddt2000) a scos presiuni mai mari decat un filtru sport KN
    - recomand izolarea cu banda de serpisori. admisia se incinge si nu mai are efectul dorit. scade consumul si se lenevste masina. eu am izolat o cu banda de evacuare si a mers impecabil. nu se mai incinge si trage bine si dupa cox uri repetate
    - necesita mutarea bateriei in portbagaj. in locul bateriei vine airboxul de citroen Xantia 2.0 hdi cu filtru Mann
    - sunet sportiv absolut de exceptie. unii colegi pot confirma

    pret : 200 lei

    am citit regulamentul si sunt de acord cu el
    Attached Files

  • #2
    se izoleaza cu banda de admisie marxule , care este reflective ca in fond si la urma urmei aia trebuie sa faca , sa reflecte caldura nu sa o tina in traseul de admisie cum face banda de serpisori
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      eu am izolat o cu banda de serpi. a functionat impecabil. verificat pe ddt2000. cu amisia neizolata aerul ajungea si la 60 grade. cu banda de serpi 30 35 grade.

      aerul se mentine rece pe traseu si cand intra in colectorul incins se dilata si isi mareste presiunea.

      la 6000 rpm a scos 996 milibari. un 16v stock cu filtru normal scoate 940 950 milibari. merge perfect cu o remapare. iar un KN scoate 970 980 milibari si jeg in motor

      Comment


      • #4
        parerea ta ... ce rost are sa ma contrazic cu tine
        daca iti spun ca banda ceramica se pune pe evacuare ca sa nu se incalzeasca compartimentul motor si ca invers nu are rost sa pui numa de plictiseala ca sa iti faci de lucru .

        Asa ceva se pune pe admisie .Temperatura scazuta pe admisie oricum o sa ai daca trage aerul de afara si nu il trage dinauntru , ca nu are timp sa il incalzeasca .
        Testele alea iar le-ai facut ca sa nu te plictisesti . Sa nu imi spui tu mie ca before si after sa pui blana pe admisie ai avut aceleasi conditii atmosferice ,sau le-ai facut la un interval de 5 minute ca sa fie aceleasi conditii Nu incerca te rog sa ma convingi ca n-are rost
        Eu n am avut mai mult de 50-55 grade in admisie la mers constant constant pe caldura mare cu o admisie care imi statea deasupra de balauri neizolati
        Last edited by Cristi_Xp; 24 August 2011, 19:26.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          stiu ce zici. eu am infasurat o experimental cu banda de serpi si am fost multumit. a scazut temperatura cu 30 grade de la 60 la 30 35 grd. afara fiind 28 grade cand am facut testul.

          dupa ce am izolat o am vazut si o crestere a timpului de injectie de la 14 ms la 6000 rpm la 16.5 17 ms tot la 6000 rpm. si se simtea mai tonic motorul .

          izolarea de care zici tu e clar mai buna. dar nu am avut de unde sa iau.

          am lecat cu masina de acasa si am mers 20 km in oras. 60 grade aerul constant. m am oprit am izolat o si m am intors. interval de 20 minute. adevarat ca am mers mult mai tare deci flux de aer mai mare care tinea admisia rece.

          cand ajung acasa o sa pun logurile. before / after. iti zic doar ce mi a zis ddt u. nu incerc sa conving pe nimeni de nimic
          Last edited by alessandro; 24 August 2011, 19:29.

          Comment


          • #6
            sus cu admisia.

            se poate modifica destul de simplu sa mearga si pe 1.4 / 1.6

            Comment


            • #7
              se poate adapta foarte usor pe 1.4 si 1.6 , se roteste cotul de 90 grade din capat si cred ca e destul .
              Dar de ce l-ai dat jos totusi ?
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                O iau eu.Ai p.m.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  se poate adapta foarte usor pe 1.4 si 1.6 , se roteste cotul de 90 grade din capat si cred ca e destul .
                  Dar de ce l-ai dat jos totusi ?
                  ti am dat pm

                  a nu se crede ca o dau fiindca nu e buna. e foarte bune si face treaba forte bine. doar ca a intervenit o mica schimbare de planuri
                  Last edited by alessandro; 25 August 2011, 21:07.

                  Comment


                  • #10
                    Am ridicat azi coletul.Multumesc si bafta-n continuare.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google