Poate sunt pasionaţi pe-aici de fiare maşina e din 1987, motor 2.4, injecţie multipunct, 96 kW, cutie manuală 5+1, vopsea originală, fără accident, unic proprietar din 1996, adusă din Germania şi înmatriculată RO pe fundaţie (nu se plăteşte impozit).
Nivel echipare GL, dotări: ABS, servodirecţie, trapă manuală, geamuri electrice faţă, închidere centralizată, proiectoare ceaţă, scaun reglabil pe înălţime, volan reglabil axial şi vertical, cotiere faţă-spate, temporizare ştergătoare, display multifuncţional (ceas, dată, termometru, cronometru), geamuri cu tentă verde.
Anul trecut i-am schimbat personal: cutia viteze (+ ulei OEM Ford 75W-90), injectoarele (Bosch), bieletele de direcţie (Febi), bujiile (NGK), filtrele (MANN) şi uleiul motor (Ford Formula Plus 10W-40), racordurile de frână faţă, lichidul de frână şi i-am făcut ITP-ul (valabil 09.2012). La articulaţii, frâne se prezintă OK. Nu bate, nu troncăne. Am făcut câteva drumuri de Bucureşti şi confortul e exemplar. Nu e o maşină ţigănită, toate piesele sunt originale, până acum vreo 4 ani fiind servisată numai la Ford Bucureşti.
În portbagaj există: kit ambreiaj SACHS, tablou de bord, electromotor OEM (2x), delcou complet, bobină de inducţie, burduf planetară şi alte mărunţişuri adunate de mine pentru o viaţă mai bună la bord, dar n-am avut timp să le montez (practică de vară - 12 săpt.)
Maşina mai are nevoie de volant, dinţii coroanei sunt tociţi, am vrut să-i montez electromotorul şi m-am lovit de problemă. Pentru intervenţia asta am păstrat şi kit-ul de ambreiaj. Cine o cumpără, nu are decât să-i dea cutia jos, să-i schimbe kit-ul şi volantul, să-i monteze electromotorul şi tot ce mai e prin portbagaj şi să-i dea cheie. O vând din lipsă de timp şi de bani, sunt anul 4 la facultate, stau în Bucureşti şi .. e greu cu banii singur.
Maşina se află în municipiul Buzău.
PREŢ: 2.000 lei
CONTACT: O769.753.45O
Nivel echipare GL, dotări: ABS, servodirecţie, trapă manuală, geamuri electrice faţă, închidere centralizată, proiectoare ceaţă, scaun reglabil pe înălţime, volan reglabil axial şi vertical, cotiere faţă-spate, temporizare ştergătoare, display multifuncţional (ceas, dată, termometru, cronometru), geamuri cu tentă verde.
Anul trecut i-am schimbat personal: cutia viteze (+ ulei OEM Ford 75W-90), injectoarele (Bosch), bieletele de direcţie (Febi), bujiile (NGK), filtrele (MANN) şi uleiul motor (Ford Formula Plus 10W-40), racordurile de frână faţă, lichidul de frână şi i-am făcut ITP-ul (valabil 09.2012). La articulaţii, frâne se prezintă OK. Nu bate, nu troncăne. Am făcut câteva drumuri de Bucureşti şi confortul e exemplar. Nu e o maşină ţigănită, toate piesele sunt originale, până acum vreo 4 ani fiind servisată numai la Ford Bucureşti.
În portbagaj există: kit ambreiaj SACHS, tablou de bord, electromotor OEM (2x), delcou complet, bobină de inducţie, burduf planetară şi alte mărunţişuri adunate de mine pentru o viaţă mai bună la bord, dar n-am avut timp să le montez (practică de vară - 12 săpt.)
Maşina mai are nevoie de volant, dinţii coroanei sunt tociţi, am vrut să-i montez electromotorul şi m-am lovit de problemă. Pentru intervenţia asta am păstrat şi kit-ul de ambreiaj. Cine o cumpără, nu are decât să-i dea cutia jos, să-i schimbe kit-ul şi volantul, să-i monteze electromotorul şi tot ce mai e prin portbagaj şi să-i dea cheie. O vând din lipsă de timp şi de bani, sunt anul 4 la facultate, stau în Bucureşti şi .. e greu cu banii singur.
Maşina se află în municipiul Buzău.
PREŢ: 2.000 lei
CONTACT: O769.753.45O
Comment