Vand Produse Auto Metabond

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand Produse Auto Metabond

    Buna ziua

    Accesez forumul dumneavoastra cu gandul de a va prezenta câteva produse potrivite pentru masinile dvs, insa va pun la dispozitie si un catalog, astfel puteti descoperi si singuri produse care s-ar putea sa va intereseze, sa va placa si chiar sa va surprinda intr-un final.
    Cand vorbesc despre Produse Auto ma refer la lichide – uleiuri de motor, uleiuri pentru cutie de viteze, tratamente pentru motoare (noi/ uzate), aditivi carburanti (diesel, benzina), aditivi de ulei, produse intretinere auto, vaseline, etc.

    Va atasez produsele cele mai importante si care v-ar putea interesa (Explicatie Tabel - de la stanga la dreapta: Numele produsului, descriere, pret exprimat in RON):











    De asemenea, pentru mai multe detalii despre un produs anume care va intereseaza puteti gasi in acest catalog:

    *** Catalog Produse Metabond >CLICK< ***

    Iar preturi pentru intreaga gama de produse pe care le comercializez puteti gasi aici:

    *** Tabel Preturi Metabond >CLICK< ***

    In cazul in care nu stiti ce tipuri de lichide/uleiuri va trebuie pentru autoturismul dvs, va atasez si un tabel cu toate tipurile si masini si tipurile de lichide pe care le foloseste. (Explicatie Tabel - De la stanga la dreapta: Autoturisme, Ulei motor Litri si Tip, Ulei cutie de viteze manuala Litri si Tip, Ulei de cutie de viteze automata Litri si Tip, etc)

    *** Tabel Lichide Autoturisme >CLICK< ***


    Orice intrebare aveti, va stau la dispozitie, ii vom gasi un raspuns impreuna.
    Metode de contact:
    - Mesaj privat pe forum
    - Mail la : elena_metabond@yahoo.com
    - ID Mess : elena_metabond
    - Tel: 0757/904.957 (dupa orele 15:00)

    Mentionez ca am citit Regulamentul, in cazul in care sunt ceva probleme doresc sa fiu contactata pe privat in vederea rezolvarii lor.

    Va multumesc!

  • #2
    Eu sunt din Bucuresti dar produsele se pot livra oriunde in Romania, prin Posta Romana sau prin Curier Rapid.

    Comment


    • #3
      As putea sa fac un simplu up , insa m-am gandit sa va atasez si un feedback primit de la un coleg de-al vostru.
      Daca intampinati si alte probleme, putem discuta si in functie de natura si de nevoile masinii pot cauta o solutie pentru voi, asta daca exista - evident.

      "Eu am un Logan 1.5 dci, probabil toti au aceeasi problema, ne pica injectoarele delphi ca sunt sensibile, eu am bagat un flacon intreg de Metabond Megasel, ca asa mi-a recomandat un mecanic, la un plin si dupa 4 zile deja nu se mai simtea nimic, masina parea a fi ca noua, prima data am crezut ca este o vrajeala, ce este drept am dat 105 lei pe un flacon dar se merita, ca asa am scapat de problema, un injector este foarte scump cam 2000 lei, deci ma costa 8000 lei sa le schimb sau mai puteam sa schimb doar diuza delphi , in medie este cam 250 lei bucata, deci 1000 lei, dar eu am rezolvat problema cu 105 lei - pretul unui Metabond Megasel. Ce sa mai zic am sa folosesc in continuare. Recomand. Am sa ii bag si Metabond Gold pentru ulei, ajuta motorul. Precizez ca masina mea este taxi deci este foarte foita si chiar merge bine acuma."

      Vali, Constanta

      Comment


      • #4
        Ce discount se ofera daca vreau sa cumpar Metabond M + Metabond GT + Metabond Megalene (250 ml)?
        Ma intereseaza pretul final cu transport inclus.
        Stock is boring...
        My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

        Comment


        • #5
          Buna seara

          Sa-mi spuneti, va rog, daca mai sunteti interesat. Pot sa va fac si un discount.
          Multumesc

          Comment


          • #6
            Foarte bune aceste produse, eu am folosit diverse tratamente de la Metabond si am fost multumit de rezultate. Cea mai mare problema e alegerea potrivita a astfel de produse...
            Ma tot bate gandul sa trec pe ulei de motor Metabond, asa ca, Elena, ce anume as putea folosi pentru un opel Vectra C Z16XE pe benzina, motor cu RK relativ recent...
            Multumesc
            sigpic
            Vectra C. 1,6i

            Comment


            • #7
              Buna seara

              DB77AAA, ma bucura faptul ca sunteti multumit de produse. Si foarte bine punctat faptul ca trebuie alese produsele cu mare grija si mai ales, trebuie oferite distribuitorului cat mai multe detalii despre masina, ca acesta sa stie ce anume sa va ofere. Daca se baga in masina ceea ce trebuie este imposibil sa nu se vada diferente.

              Acum sa va raspund la intrebare.
              Pentru Vectra mentionata , am ulei de motor 5w30, va trebuie 4 L (in motor bagati doar 3,5) si costa 224 lei.
              Pentru orice alt detaliu va stau la dispozitie.

              Multumesc.

              Comment


              • #8
                M-ar interesa mai multe detalii despre produsul Akku Plussz. Multumesc.

                Comment


                • #9
                  Buna seara balanel

                  Va pot oferi urmatoarele detalii si informatii:

                  Akku plussz
                  - mareste viata acumulatorului
                  - usureaza pornirea la rece
                  - asigura un curent mai mare de la acumulator

                  La acumulatoarele noi reduce foarte mult aparitia pe cale chimica a sulfatului de Pb.
                  La acumulatoarele care trebuie schimbate, daca nu au scurtcircuit intre celule, pot fi repuse in functiune.
                  La acumulatoarele cu o capacitate redusa (se incarca foarte greu - se descarca repede) se inbunatatesc foarte mult.

                  Cum functioneaza Akku Plus?
                  Din energia (2-5mA) preluata din acumulator produce o unda speciala, o inmagazineaza, dupa cca. 15 sec. o trimite inapoi in acumulator. Acest impuls pentru o perioada foarte scurta (100-200 nanosec.) atinge 80-100 A. Datorita impulsurilor, stratul de sulfat se formeaza mai greu, mai incet, iar sulfatul depus pe partea exterioara a placilor se descompune. Energia preluata de la acumulator este nesemnificativa, deoarece curentul de autodescarcare (cand acumulatorul nu functioneaza) este de 15-20 mA. Se poate spune, ca circuitul electric utilizeaza energia care oricum s-ar pierde.

                  Caracteristici technice:
                  -Tensiune de alimentare: 12V
                  -Domenii de functionare:10-16V
                  -Consum de curent: 2-5mA
                  -Pulsul de incarcare: min 80A
                  -Perioda dintre impulsuri: ~15sec.
                  -Temperatura de lucru: -25°C...+85°C

                  Avantajele folosirii:
                  - La acumulatoare noi reduce in mare parte formarea stratului de sulfat.
                  - La acumulatoarele vechi micsoreaza stratul de sulfat deja format, astfel marind capacitatea lui.
                  - In frig acumulatorul va porni masina.
                  - Mareste viata acumulatorului.

                  Domenii de folosire:
                  Acumulatoare normale acide cu capacitate de 12V.

                  Aspect:
                  Circuitul este montat pe o placa imprimata cu o tehnologie de prindere cu fibre de sticla intr-o carcasa de plastic.

                  Avem nevoie de specialistla montare?
                  Recomandam ca montarea sa fie facuta de un specialist, dar oricine are cunostinte tehnice de baza, o poate face singur. Trebuie sa avem grija la polaritati si ca circuitul electric, cablurile acestuia sa nu atinga partile motorului aflate in miscare de rotatie. Este indicat ca montarea sa fie pe caroserie aproape de acumulator cu surubul aflat in pachet sau pe acumulator cu banda adeziva. Este important ca circuitul sa fie montat stabil si in siguranta. Cand montam cablurile circuitelor pe bornele acumulatorului, sa le firam cat mai repede pentru ca circuitul incepe sa functioneze imediat si dupa cca. 20-30 sec. apare primul impuls, apoi din 15 in 15 sec. apar impulsurile. Daca contactele nu sunt suficient stranse, apar scantei, dar acestea nu prezinta pericol. La montarea corecta LED-ul vapalpai din 15 in 15 sec.

                  Care este efectul functionarii Akku Plus?
                  Reduce foarte mult aparitia pe cale chimica a sulfatului de Pb. Acest lucru nu se poate impiedica, deci chiar utilizand circuitul electric acumulatorul nu va dura o vesnicie, dar se mareste durata de viata. Acumulatoarele care sunt condamnate la schimbare, dar nu au scurtcircuit intre celule, pot fi repuse in functiune. Acumulatoarele care au capacitati reduse (se incarca foarte greu - se descarca repede) se inbunatatesc foarte mult. Pornirile la rece se inbunatatesc. Daca utilizand circuitul electric reducem stratul de sulfat, ca rezultat vom optine un curent mai mare de la acumulator.

                  In speranta ca v-au fost utile informatiile, va stau la dispozitie.
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ElenaMETABOND View Post
                    As putea sa fac un simplu up , insa m-am gandit sa va atasez si un feedback primit de la un coleg de-al vostru.
                    Daca intampinati si alte probleme, putem discuta si in functie de natura si de nevoile masinii pot cauta o solutie pentru voi, asta daca exista - evident.

                    "Eu am un Logan 1.5 dci, probabil toti au aceeasi problema, ne pica injectoarele delphi ca sunt sensibile, eu am bagat un flacon intreg de Metabond Megasel, ca asa mi-a recomandat un mecanic, la un plin si dupa 4 zile deja nu se mai simtea nimic, masina parea a fi ca noua, prima data am crezut ca este o vrajeala, ce este drept am dat 105 lei pe un flacon dar se merita, ca asa am scapat de problema, un injector este foarte scump cam 2000 lei, deci ma costa 8000 lei sa le schimb sau mai puteam sa schimb doar diuza delphi , in medie este cam 250 lei bucata, deci 1000 lei, dar eu am rezolvat problema cu 105 lei - pretul unui Metabond Megasel. Ce sa mai zic am sa folosesc in continuare. Recomand. Am sa ii bag si Metabond Gold pentru ulei, ajuta motorul. Precizez ca masina mea este taxi deci este foarte foita si chiar merge bine acuma."

                    Vali, Constanta
                    A bagat foarte mult in rezervor.Doar nu-i locomotiva.Trebuie 20ml la 40l de motorina in primii 200 l de motorina.

                    Comment


                    • #11
                      Da, asa este, a bagat mult. Dar daca asta a fost recomandarea "mecanicului" ...
                      Proportia pe care ati spus-o este corecta. Eu recomand 25ml la un plin de combustibil.

                      Comment


                      • #12
                        Aveti dreptate!La motorina noastra.......

                        Comment


                        • #13
                          Conteaza care se baga primul sa zic asa..intai cei 25 ml apoi motorina?sau nu conteaza?Dupa aceasta operatiune la urmatorul plin se baga tot 25ml la 40 litri?
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • #14
                            Conteaza care se baga primul in rezervor. Mai intai Megaselul, 25ml, apoi se face plinul la pompa. Astfel prin presiune, motorina reuseste sa se amestece cu Megaselul.
                            Proportia se pastreaza in continuare pana la terminarea flaconului de 250 ml.

                            Comment


                            • #15
                              Mai este de actualitate anuntul?
                              M-ar interesa un flacon de aditiv motorina si un recipient de dozare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google