If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jantele sunt Made in Germany, aduse din germania de curand, firma RSL MOTORSPORT, 15'' inches, 8,5J, ET15, prindere prezoane 4x100, in stare foarte buna, echipate cu anvelope DUNLOP SP SPORT 9000, 215/45 ZR15, DOT 3808, 2 anvelope mai au profil 5 mm, iar celelalte 2 mai au 7 mm. Nu au rulat nici 100 km in romania. Se pot vedea in Brasov.
Diametrul gaurii centrale?
Sunt jante modulare? ca mie asa mi se par.
diamtrul gaurii: unde este capacelul - 50 mm, iar unde se monteaza pe fuzeta are 60 mm. Am pus si poze. nu incapea sublerul in interiorul jantei, am pus un metru al tamplarului. Sper sa te ajute cu ceva !
Nu cred ca sun modulare, se observa si din poza a doua
Nu ai cum sa-ti dai seama.Este infim.Este vorba de 60.1 mm si nu 61 mm.Prima liniuta de dupa cifra 60 este 1mm peste valoarea de 60, deci 61 mm.Important e ca nu este mai mic de 60 si mai mare de 61.Daca este mai mare se rezolva cu inele.
Daca e cineva in prag sa le cumpere si este in dilema cu 60 mm/60.1mm, voi cumpara un subler de plastic si il tai in 2 sa pot masura. Dar eu zic ca este 60 mm, nu cred ca se fac jante cu cote dinastea ciudate.
Cine are posibilitate si timp liber, poate veni la mine sa le monteze pe masina lui, daca ii plac le ia, daca nu, le da jos fara nici o suparare. Ma gasiti la telefon. o seara linistita
Problema nu e la gaura centrala ci la latime si ET. Janta asta e mai lata cu peste 6cm decat cea stock iar ET o mai scoate si ala inafara cu 3,5cm deci va fi crima pentru articulatii, ca sa nu mai spun ca eroarea la vitezometru va fi de 7,5km in minus si demarajul ioc.
Jantele sunt faine, nimic de zis dar ies cu mult din intervalul tolerat ca dimensiuni.
Ca idee :
Eu dupa ce am pus jantele de 6.5j (deci nu foarte mari fata de cele de fabrica), et35 (deci nu foarte mare diferenta fata de cele de fabrica de aliaj) si tot se aud ciudat rulmentii si s-a schimbat zgomotul in habitaclu fata de cele de iarna
Am spus ca voi adauga poze cum arata pe un logan. Loganul are suspensie standard, arata putin ciudat, e destula distanta intre roata si aripa, e un spatiu gol cam mare. Au fost montate doar pe partea dreapta. Cine are suspensie sport, sau garda lasata arata meserie. Vizualizati pozele.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment