Chiptuning 1.5 dci

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiptuning 1.5 dci

    Chiptunig Pentru Dacia Logan :
    1.4/1.6l----+6/8cp;----+12/14nm
    1.6l 16v----+10cp;-----+15nm
    1.5dci----+20cp;----+45nm
    www.tuningOBD.ro
    www.racingclub.ro
    www.racingshop.ro

  • #2
    Ceva preturi ?
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/1864.jpg

    Comment


    • #3
      Eu am un dci si ma intereseaza chiptunig-ul. Vreau sa stiu un pret.

      Comment


      • #4
        Maniak18 si bluee aveti PM
        www.tuningOBD.ro
        www.racingclub.ro
        www.racingshop.ro

        Comment


        • #5
          Se poate pune un pret pe topic?

          Comment


          • #6
            Ok..Eu as vrea sa imi explici putin cam ce presupune aceasta interventie si in ce masura influenteaza consumul

            Comment


            • #7
              Chiptunig Pentru Dacia Logan :
              1.4/1.6l----+6/8cp;----+12/14nm 150 eur
              1.6l 16v----+10cp;-----+15nm 150 eur
              1.5dci----+20cp;----+45nm 199 eur

              Pentru membrii forumului se acorda reducere 15%
              www.tuningOBD.ro
              www.racingclub.ro
              www.racingshop.ro

              Comment


              • #8
                Ceva detalii???

                Comment


                • #9
                  Vad ca nu mai raspunde nimeni pe aici...
                  asa ca-mi permit sa ma bag in seama. Sper sa nu se supere colegul ecu_tuning; daca gresesc, il rog sa ma corecteze.
                  asa: ce presupune chip-tuning-ul: conectarea la mufa obd (mufa trapezoidala din torpedoul masinii) a unui laptop cu interfata si soft de diagnoza/programare ecu-uri prin interfata CAN. Parametrii de gestiune a motorului (avans injectie, presiune turbina, presiune pompa injectie, temperatura aer, temperatura motor, timp deschidere injectoare, setarile de corectie a injectoarelor) se modifica astfel incat valorile de cuplu si putere ale motorului vor creste considerabil (25-30%) cu un mic efort suplimentar asupra componentelor motorului (efort de care daca nu se abuzeaza, motorul nu are de suferit pe termen mediu, chiar si pe termen lung). Consumul, dupa resoftare, in cazul in care se pastreaza acelasi stil de condus ca si inainte, se pastreaza sau poate sa scada usor. Daca se face uz de acea putere suplimentara, consumul va creste o idee. Subiectiv vorbind, acei 0,2l% in plus se merita, la cum va trage motorul daca resoftarea se face bine. Si cum spuneam, la o exploatare normala (nu mers zilnic in regim de raliu), motorul nu are de suferit, in sensul ca nu se depasesc cotele de stress admise de producator.
                  garantie nu ced ca da vreun chiptuner, deoarece nu poate nimeni garanta ca motorul nu va ceda din cauza unei defectiuni de fabricatie. In cazul resoftarii, se pierde ggarantia motorului la dacia (asta in cazul in care masina inca e in garantie). Preturile difera de la chiptuner la chiptuner, in cazul de fata pretul e specificat mai sus. La itp se ttrece chiar si cu chiptuning si chiar si ffara spaga, daca softul e bun. De fum oricum nu va scapa motorul, e caracteristic motoarelor diesel si asta e...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Clar si daca schimbi computeru la dci ? Si pastrezi cel original in caz ca se buleste ceva la motor si pui inapoi computeru original se vede ca sa umblat ceva ?
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      In cazul asta, nu se vede nimic.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by csebalyn View Post
                        Vad ca nu mai raspunde nimeni pe aici...
                        asa ca-mi permit sa ma bag in seama. Sper sa nu se supere colegul ecu_tuning; daca gresesc, il rog sa ma corecteze.
                        asa: ce presupune chip-tuning-ul: conectarea la mufa obd (mufa trapezoidala din torpedoul masinii) a unui laptop cu interfata si soft de diagnoza/programare ecu-uri prin interfata CAN. Parametrii de gestiune a motorului (avans injectie, presiune turbina, presiune pompa injectie, temperatura aer, temperatura motor, timp deschidere injectoare, setarile de corectie a injectoarelor) se modifica astfel incat valorile de cuplu si putere ale motorului vor creste considerabil (25-30%) cu un mic efort suplimentar asupra componentelor motorului (efort de care daca nu se abuzeaza, motorul nu are de suferit pe termen mediu, chiar si pe termen lung). Consumul, dupa resoftare, in cazul in care se pastreaza acelasi stil de condus ca si inainte, se pastreaza sau poate sa scada usor. Daca se face uz de acea putere suplimentara, consumul va creste o idee. Subiectiv vorbind, acei 0,2l% in plus se merita, la cum va trage motorul daca resoftarea se face bine. Si cum spuneam, la o exploatare normala (nu mers zilnic in regim de raliu), motorul nu are de suferit, in sensul ca nu se depasesc cotele de stress admise de producator.
                        garantie nu ced ca da vreun chiptuner, deoarece nu poate nimeni garanta ca motorul nu va ceda din cauza unei defectiuni de fabricatie. In cazul resoftarii, se pierde ggarantia motorului la dacia (asta in cazul in care masina inca e in garantie). Preturile difera de la chiptuner la chiptuner, in cazul de fata pretul e specificat mai sus. La itp se ttrece chiar si cu chiptuning si chiar si ffara spaga, daca softul e bun. De fum oricum nu va scapa motorul, e caracteristic motoarelor diesel si asta e...
                        Mura in gura pentru toti iar csebalyn ca de obicei este un filozof dar imi place ca explica concret si pune punctul pe i bravo
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/1864.jpg

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc Csebalyn. Chiar asteptam informatiile astea. Eu sunt tentata sa fac acest chip-tuning dar imi este putin teama. Masina mea este inca in garantie si dealerul care imi intermediaza acesta interventie ma ajuta sa schimb gratis computerul de bord..
                          Cu 5 milioane pot sa fac treaba asta..Doar ca ma intreb de ce cei de la dacia vand un logan dci, de exemplu, de 70 CP cand ar putea face ei chip-tuningul si ar putea creste pretul??

                          Comment


                          • #14
                            @maniak: cum adica, "filozof"...!?
                            @bluee: dci85 nu cumva e mai scump decat dci70? dci85 are la baza acelasi bloc motor, chiulasa, supape, arbore, ca si dci65 (mai nou dci70, defapt un dci65 cu intercooler). Difera materialul cuzinetilor si turbina intre cele doua motoare, dar in principiu ambele sunt motoare tip K9K. Dacia nu face chiptuning pt simplul motiv ca motorul trebuie sa reziste acei 150000km sau cat e garantia. Cum am spus mai sus, exista un stress suplimentar in componentele motorului. Plus ca acel motor e facut sa mearga in orice tara, la orice temperaturi, cu minim de emisii, cu minim de consum, deci se face un compromis in care primeaza fiabilitatea, apoi consumul. Prin chiptuning se ia cate ceva din fiecare si se da in plus putere. Dar daca nu exagerezi cu aceal surplus de putere, nu se strica motorul.
                            n-am inteles exact, tu primesti cu 5 milioane un calculator nou, cu soft schimbat si-l pastrezi si pe al tau? In cazul asta, e ok "afacerea". Chiar daca se strica motorul (foarte putin probabil), pui calculatorul vechi inapoi si mergi cu tupeu la garantie
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Ai dreptate cu dci85...

                              Ai inteles bine. Cu 5 milioane imi face chip-tuning-ul si imi schimba calculatorul...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google