Originally posted by gusi
View Post
este adevarat, M+S = Mud & Snow
Toate anvelopele de iarna sunt inscriptionate astfel, dar si cele all seasons sunt la fel inscriptionate.
Profilul P400 este o anvelopade vara catre all seasons.
Nu este o anvelopa pt. Iarna!
Anvelopele de iarna sunt caractezitate prin ridurile acelea multiple de pe banda de rulare si de calitatea cauciucului, este un cauciuc mai moale, pentru a ramane cat mai maleabil la temperaturi scazute.
Anvelopele de vara sunt produse dintr-un cauciuc mai tare deoarece din cauza temperaturilor ridicate, acesta va avea aderentza necesara.
Nu este o problema daca folositi anvelopele de iarna pe timpul verii, o sa se toceasca mult mai repede.
Anvelopele all-seasons, sunt anvelope destinate in general mai mult verii, profilul contine mai multe patratele pentru a putea elimina cat de cat zapada.
Ca o comparatie, anvelopa all seasons este ca o masina care nu este buna nici de curse, dar nici de casa nu-i buna. E ceva in genul la un coupe cu motor mic (pentru curse nu ai motor, pentru casa nu-i bun ca e in 2 usi... ).
Toate asta din cauza banilor.
Indicat este sa va puneti anvelope de iarna pe jantele de tabla si sa va cumparati un set de jante de aliaj pe care le puneti anvelope de vara. Astfel, cel putin 3-4 ani de zile nu mai aveti nevoie de anvelope (in functie de km care ii faceti si respectand schimbul de roti, mai-oct anvelope de vara si nov-apr anvelope de iarna)
Pentru cine nu-si permite un astfel de schimb, exista anvelopa all-seasons. Pentru proprietarii care nu folosesc masina foarte mult si cand o fac ies mai mult in oras. + firmele de taxi, firmele de distributie.
atasat exemplu de anvelopa vara, all-seasons, iarna. Diferente vizibile.
Comment