Gama Completa Metabond

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gama Completa Metabond

    Gama completa de produse metabond la preturi mult sub magazinele specializate:
    -metabond gt pt transmisii ,
    -metabond gold pt motoare cu peste 50000 km,
    -metabond m pt motoare noi,
    -metabond megasel-aditiv super tare pt motorina,
    -metabond megalen-aditiv super tare pt benzina,
    -metabond c- ulei special pt motoare vechi,
    -metabond old special- pt motoare foarte vechi,
    -metabond gama completa de uleiuri minerale, semisintetice si sintetice, precum si o gama variata de vaseline si produse de intretinere pt autovehicule(aceeasi prestigioasa marca)
    Pt contact si detalii suplimentare(inclusiv preturi): simion_bogdan_adrian@yahoo.Com

  • #2
    DACIA va recunoaste folosirea acestui produs pentru dublarea perioadei de schimbare a uleiului?

    Comment


    • #3
      Raspuns : NU!
      sigpicMy ride

      Comment


      • #4
        In cazul asta, cei cu masinile noi, vrem nu vrem, o sa ne gandim la "metabond" dupa ce iesim din garantie.

        Comment


        • #5
          Topicu asta trebuia pus la bursa...

          sigpic

          Comment


          • #6
            Pai ce inseamna ''mult sub mag specializate''???

            Daca e Metabond cam tre sa vinzi cum vand si ceilalti, daca nu - incep sa am indoituri de provenienta produselor...

            PS: si ca un sfat de la alt vanzator de Metabond, daca motorul e nou NU bagati aditivi in motor.
            In motorina mai merge, in motor NU. Daca are ceva uzura ( a se intelege peste 150000 km la dizal, la benzinar mai bine il vindeti).

            Studiati ceva fise tehnice de la produsele Metabond (mai ales la uleiuri) si vedem apoi cu cat sunt mai bune.
            Ok, stiu caz cand s-a folosit ulei Metabond + aditiv la un dizal si dupa 15000 km uleiu arata mai bine ca unul nou (Castrol sau Mobil, Mobil s-a apropiat cel mai bine de realitate)...dar daca nu te tii de ''treaba'' ai imbulinat-o.

            Eu spun: mare grija la ''minunile'' astea.
            Last edited by Octavian; 19 July 2008, 23:23.

            Comment


            • #7
              Sa stii @Octavian__30 ca eu am cumparat prin 1995 o cutie cu unsoare consistenta Metabond, am folosit-o pe la rulmenti si tot ce suporta vaselina, si s-a comportat de minune. Am cumparat-o in urma unei reclame LIVE, a unui coleg care avea un stand de incercari. Experimentul consta in simularea griparii unui rulment uns cu vaselina obisnuita, unul uns cu Metabond, si al treilea uns cu Metabond si umplut de nisip si apa. Ultimele 2 s-au comportat muuult mai bine decat cel uns cu vaselina clasica. (experimentul l-am repetat personal la acelasi stand fiindu-mi greu sa accept realitatea). De atunci tot ce e rulment ung doar cu Metabond (am mai dat si pe la amici si mi-au multumit la greu).
              sigpic

              207 noir obsidien

              Comment


              • #8
                Am vazut life si alte produse...Care la ''lucru'' s-au dovedit a fi de rahat.
                Unsoarea o fi buna, nu stiu ce teste ai facut tu. Eu n-am treaba cu rumentii...Nici macar nu stiu cum se schimba la Logan...Si daca se schimba n-o sa le spun sa ii unga cu Metabond.

                Se poate sa aibe o ungere pronuntata, dar habar n-ai ce face un aditiv metabond intr-un motor, fac pariu ca asta n-ai testat. NU te ti de ''treaba'' o sa ai probeleme mari.

                Ca unsoare...vaselina, nu ma incanta.
                Ca uleiuri simple ce ofera ei, ''suna'' la fel ca si celelalte, numai ca userii baga si un aditiv ca sa fie ''siguri''.
                Din nou sustin, studiati o fisa tehnica de la un ulei metabond si comparati-o cu un ulei Castrol sau Mobil. Diferente nu sunt.
                Si cine ofera garantia ca uleiu ala isi pastreaza proprietatile in timp?
                Last edited by Octavian; 20 July 2008, 00:12.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Cromatic View Post
                  In cazul asta, cei cu masinile noi, vrem nu vrem, o sa ne gandim la "metabond" dupa ce iesim din garantie.

                  ce inseamna garantie la dacia? Ca dupa cate imi aduc eu aminte(de la ultima vizita facuta de mine in service) la dacia garantia inseamna numai obligatii din partea clientului nu si din partea producatorului. Va pot da mai multe exemple(si asta numai din ce am patit eu). Eu va spun sincer ca am renuntat la garantia pe care o ofera ei si imi intretin singur masina. Folosesc produse metabond (in benzina , in cutia de viteze care dupa 8000 de km incepuse sa faca un zgomot ciudat la relanti si la al doilea schimb de ulei o sa bag si un aditiv metabond m dar si ulei 5w40 tot metabond). In legatura cu ce s-a postat mai devreme va pot spune o chestie: pretul este impus pe vcaloarea minima de vanzare nu si pe valoarea maxima. Mergeti la oricare magazin de piese auto si o sa vedeti ca pt un metabond de benzina pe care eu il vand cu 82 de lei ei o sa va ceara mult peste un milion iar pt un metabond de cutie(gt) care de fapt costa 95 de lei o sa va ceara 120-140 de lei.Asa ca eu am preturi mult sub magazin.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google