Montez tot ce e necesar pentru pornirea motorului din telecomanda. Adica 2 telecomenzi, un modul receptor, grup de relee+socluri, conexiuni.
Instalatia functioneaza astfel:
Se apasa butonul PORNIRE de 2 ori in interval de 3 secunde. Astfel, daca prima apasare a fost accidentala, masina nu va porni. Dupa prima apasare masina este in pozitia Accesorii + Contact. Functia e utila in cazul motoarelor Diesel, pentru a cupla bujiile incandescente inainte de pornire. Se pot actiona de cate ori e nevoie (in clip sunt "actionate" de 2 ori inainte de pornire).
Se apasa butonul OPRIRE pentru a opri motorul si a decupla releele de Accesorii si Contact.
La masinile cu DRL avem o confirmare vizuala a punerii contactului - se aprind luminile de zi (vezi in clip).
Raza de actiune este initial foarte mare, dar dupa 10-20 de actionari se micsoareaza, ramanand undeva la 20-40m. Este practic putin mai mult decat raza telecomenzii originale a masinii. Dupa 6 luni de folosire, pot porni masina parcata vis-a-vis, de la et.5 (nu este situatia din clip)
Pe partea de siguranta, la Logan 2 stam bine - pornirea nu se face decat daca masina este scoasa din viteza si frana de mana trasa. Ca sa fie clar este un senzor pe cutia de viteze care nu permite pornirea cand masina este in viteza. Deci nu aveti nicio sansa de a o gasi infipta in tomberoane, stalpi sau alte masini.
La orice masina moderna, butoanele de deschidere a masinii (de pe cheia originala) NU functioneaza cu motorul pornit. Cu alte cuvinte, dupa ce ati pornit motorul din telecomanda aftermarket, nu mai puteti descuia masina decat cu cheia in portiera, sau dupa ce opriti motorul.
Sfat practic: pregatiti masina de seara - aer pe recirculare, ventilator pe treapta 3 catre parbriz, caldura la maxim (sau minim in functie de anotimp), stergatoare oprite (!), AC pornit daca e vara. Logan 2 tine minte ca a fost pornit AC, in schimb dezaburirea nu, deci nu puteti porni cu dezaburirea activa. Oricum, iarna in 10min se dezgheata toata masina daca e pe recirculare si nu se aburesc geamurile, ne fiind nimeni inauntru.
Pentru a pacali imobilizatorul este nevoie de o placa de cheie care va ramane in masina, permanent. Deci cheia de rezerva nu va mai avea placa electronica inauntru.
Odata ajuns in masina care a fost pornita din telecomanda, se pune cheia in contact si se roteste de 2 ori pentru a ajunge pe pozitia Contact si a debloca volanul. Acum e recomandat sa se apese butonul OPRIRE de pe telecomada, altfel cand ajungem la destinatie si scoatem cheia din contact, motorul va fi in continuare pornit. In unele cazuri eu nu fac asta, de exemplu merg 200m pana la magazin unde fac o pauza sa iau o cafea si nu vreau sa se opreasca motorul, dar nici sa las cheile in masina.
La alte masini nu pot instala decat cu senzor pe frana de mana.
Evident la instalare se taie cabluri din istalatia electrica a masinii, se fac legaturi, conexiuni, modificari etc.
Filmarea cu montajul in functiune o gasiti aici:
Pret: 400 lei in care intra telecomenzile, modul, relee, conectica, manopera etc.
Instalatia functioneaza astfel:
Se apasa butonul PORNIRE de 2 ori in interval de 3 secunde. Astfel, daca prima apasare a fost accidentala, masina nu va porni. Dupa prima apasare masina este in pozitia Accesorii + Contact. Functia e utila in cazul motoarelor Diesel, pentru a cupla bujiile incandescente inainte de pornire. Se pot actiona de cate ori e nevoie (in clip sunt "actionate" de 2 ori inainte de pornire).
Se apasa butonul OPRIRE pentru a opri motorul si a decupla releele de Accesorii si Contact.
La masinile cu DRL avem o confirmare vizuala a punerii contactului - se aprind luminile de zi (vezi in clip).
Raza de actiune este initial foarte mare, dar dupa 10-20 de actionari se micsoareaza, ramanand undeva la 20-40m. Este practic putin mai mult decat raza telecomenzii originale a masinii. Dupa 6 luni de folosire, pot porni masina parcata vis-a-vis, de la et.5 (nu este situatia din clip)
Pe partea de siguranta, la Logan 2 stam bine - pornirea nu se face decat daca masina este scoasa din viteza si frana de mana trasa. Ca sa fie clar este un senzor pe cutia de viteze care nu permite pornirea cand masina este in viteza. Deci nu aveti nicio sansa de a o gasi infipta in tomberoane, stalpi sau alte masini.
La orice masina moderna, butoanele de deschidere a masinii (de pe cheia originala) NU functioneaza cu motorul pornit. Cu alte cuvinte, dupa ce ati pornit motorul din telecomanda aftermarket, nu mai puteti descuia masina decat cu cheia in portiera, sau dupa ce opriti motorul.
Sfat practic: pregatiti masina de seara - aer pe recirculare, ventilator pe treapta 3 catre parbriz, caldura la maxim (sau minim in functie de anotimp), stergatoare oprite (!), AC pornit daca e vara. Logan 2 tine minte ca a fost pornit AC, in schimb dezaburirea nu, deci nu puteti porni cu dezaburirea activa. Oricum, iarna in 10min se dezgheata toata masina daca e pe recirculare si nu se aburesc geamurile, ne fiind nimeni inauntru.
Pentru a pacali imobilizatorul este nevoie de o placa de cheie care va ramane in masina, permanent. Deci cheia de rezerva nu va mai avea placa electronica inauntru.
Odata ajuns in masina care a fost pornita din telecomanda, se pune cheia in contact si se roteste de 2 ori pentru a ajunge pe pozitia Contact si a debloca volanul. Acum e recomandat sa se apese butonul OPRIRE de pe telecomada, altfel cand ajungem la destinatie si scoatem cheia din contact, motorul va fi in continuare pornit. In unele cazuri eu nu fac asta, de exemplu merg 200m pana la magazin unde fac o pauza sa iau o cafea si nu vreau sa se opreasca motorul, dar nici sa las cheile in masina.
La alte masini nu pot instala decat cu senzor pe frana de mana.
Evident la instalare se taie cabluri din istalatia electrica a masinii, se fac legaturi, conexiuni, modificari etc.
Filmarea cu montajul in functiune o gasiti aici:
Pret: 400 lei in care intra telecomenzile, modul, relee, conectica, manopera etc.
Comment