Vand Sistem De Franare Brembo Pt Dacia Logan Si Suspensie Sport

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand Sistem De Franare Brembo Pt Dacia Logan Si Suspensie Sport

    Vand arcuri originale sport Weitec pentru Dacia Logan.
    Arcurile au fost folosite cam 2 ani.

    Amortizoare sport intarite si scurtate 30mm.
    Amortizoarele sunt in stare buna, perfecta, NU sunt curse.
    Masina coboara intre 40mm-50mm.

    Pret vanzare: 450 LEI
    (doar arcurile costa 150euro fara transport acum pe ebay)

    Vand frane fata Brembo etrieri cu 4 pistonase + discuri de frana ca noi + flanse + placute stare perfecta + distantiere pt Dacia Logan, kit complet gata de montat pe masina , pentru diverse aplicatii, tuning show sau pentru circuit si pista, upgrade sistem franare, etc.
    Pret: 800 LEI tot sistemul de franare.

    Info doar la telefon.
    Tel: 0726 204 655

    Reperele au fost montate pe Dacia Logan VR6 , cautati pe google.
    Attached Files
    Megane 2 1.5 dCi

  • #2
    Pe o scara de 1......10 fata de sistem stock ce diferenta est?e

    Comment


    • #3
      stiu ca sunt off topic...dar ai kw pe masina?

      ps cum se simt franele? ai mers ceva cu ele?
      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

      Comment


      • #4
        Originally posted by bogdan_radu View Post
        Pe o scara de 1......10 fata de sistem stock ce diferenta est?e
        La ce te referi? La suspensie sau frane?

        Va zic eu cum se simt astfel de frane, ca sa nu mai existe dubii :
        - nu se simt in nici un fel, nu va luati, nu sunt bune de nimic. Masina franeaza si cu discurile alea foaie de ceapa din fabrica, cu placutele alea de conceptie 1969 !

        Serios, asa intrebari?

        Un astfel de sistem de franare este mult superior celui de fabrica. Suprafetele in contact sunt mult mai mari, puterea de disipare a caldurii generate de frecare este mai mare. Distribuirea fortei de apasare pe placutele de frana se face mai bine cu 4 pistonase mici care pasa cate 2 pe fiecare placuta, decat cu un singur pistonas care apasa pe o singura placuta din 2.

        La utilizare normala singurele diferente notabile sunt la reactia sistemului la apasarea pedalei.
        La utilizare intensa se poate observa care sunt avantajele adevarate ale sistemului multipiston.

        Cu 800 lei abia daca poti cumpara o pereche de etrieri din astia de prin dezmembrari, loviti, murdari, blocati.

        Omul nostru vinde aici toata taraba, cu suport, adaptori, discuri, placute. Valoarea reala a intregului sistem este cel putin dubla. Numai cine a lucrat cu asa ceva stie ce vorbesc aici.

        Asadar, free up! Piese adevarate!
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • #5
          Multumesc , dsign !
          Masina pe care au fost montate a ajuns la o femeie, deci nu se mai explica necesitatea
          Arcurile + amortizoarele au fost vandute.

          Sistemul de franare este valabil !
          Megane 2 1.5 dCi

          Comment


          • #6
            KW mai ezista?
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #7
              Daca nu am abs la masina ..degeaba pun acest sistem va bloca roata repede si tare si ma duc sanie

              Comment


              • #8
                Nimic mai fals.

                Sunt multi care au facut upgrade la frane mai mari fara sa aiba ABS. Se regleaza repartitorul pe stad de frane sa tina 70% fata 30% si nu ai probleme.

                Te obisnuiesti rapid cu noul sistem si dozezi altfel frana.

                Si cu franele stoc in forma buna blochezi rotile si te duci sanie daca vrei.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bogdan_radu View Post
                  Daca nu am abs la masina ..degeaba pun acest sistem va bloca roata repede si tare si ma duc sanie

                  Cum spuneam mai sus : diferentele sesizate la mers normal vor fi la reactia sistemului la o anumita apasare.

                  Aderenta anvelopei pe sol este alta discutie.

                  In caz particular (Logan fara ABS, cu discuri pline) dupa montajul sistemului multipiston pedala va fi un pic mai moala, cursa un pic mai lunga, deci dozajul va fi mai usor de facut. Efectul va fi invers celui pe care ti-l imaginezi.

                  Am o masina fara ABS la care am facut astfel de modificari, stiu ce spun.
                  In momentul asta, Golan91 are multipiston pe fata (Brembo 406 V6) si tamburi in spate, fara ABS. Franeaza masina aia super, anvelope bune sa ai sa te tine pe sosea.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google