[VAND] Modul Impuls Geam Electric Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [VAND] Modul Impuls Geam Electric Logan

    Salut,

    Module impuls Logan 1 :70ron/buc. -cele normale;
    75 ron/buc - cele care au functia de inchidere/deschidere a geamurilor la 2 apasari consecutive a butonului de armare/dezarmare.



    Module impuls Logan II : 85ron/buc. -cele normale;
    90ron/buc. -cele care au functia de inchidere/deschidere a geamurilor la 2 apasari consecutive a butonului de armare/dezarmare.


    Pentru geamurile pasagerilor de la Logan II Aniversar 10 Ani, Lodgy, Dokker, ... cele care au butoanele de actionare a geamurilor pe portiere, modulele impuls sunt la 90ron/buc -cele simple; 95 ron/buc. -cele care au functia de inchidere/deschidere a geamurilor la 2 apasari consecutive a butonului de armare/dezarmare.
    Geamurile pasagerilor vor putea fi actionate in mod impuls de la ambele butoane ce le comanda.

    De precizat ca modulele pentru gama Logan II, Lodgy, Dokker sunt prevazute cu conectori la ambele capete ce nu permit o conectare gresita.

    Daca se doreste functia de inchidere/deschidere a geamurilor la 2 armari consecutive precizez ca este necesara trecerea alimentarii lor pe pe plus contact pe plus permanent .

    Toate modulele sunt prevazute cu potentiometru pentru reglarea pragului de declansare la intalnirea de obstacol sau capat de cursa.

    Preturile nu includ transportul.








  • #2
    Mai este valabil anuntul? Daca da, astept un mesaj.

    Comment


    • #3
      Salut.
      Daca mai este valabil anuntul as dori doua module cu impuls pentru Logan II.
      Astept pm.
      Multumesc anticipat.

      Comment


      • #4
        Buna ziua!
        Vasilica 007, am de la tine, doua module impuls, montate pe o Solenza de mai multi ani. In general sunt multumit de ele, dar ce nu imi place la ele, este "sistemul frantuzesc" de functionare (impuls scurt = cursa completa; impuls lung = cursa scurta). Din cauza asta este foarte greu sa deschizi geamul doar cativa milimetri din prima incercare. Mi se pare mai intuitiv si mult mai usor de actionat "sistemul nemtesc" (l-am avut montat pe un Opel Corsa de la serviciu), respectiv: ipuls scurt = cursa scurta; impuls lung = cursa completa.
        Intrebarea mea este, se poate reprograma modulul tau, astfel incat sa functioneze in "sistem nemtesc"?
        In alta ordine de idei, care este cauza pentru care unul dintre modulele nu se mai opreste la capatul cursei de ridicare? Releul nu pare sa fie blocat. Sa fie tranzistorul care comanda releul?
        Astept raspunsurile tale, multumesc!

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google