darksid3 ai dreptate cu ridurile
Referitor la teorie, se "pupa" foarte bine. La sectiunea si lungimea pe care o au aceste cabluri ele introduc o rezistenta serie care permite pornirea normala la un motor pe benzina de 1,6 litri, dar care este prea mare pentru pornirea unui motor diesel de 1,9 litri. Daca aveam pretentia ca porneste orice masina intelegeam inversunarea domnului coforumist, dar atata timp cat recunosc limitele cablurilor care au un pret rezonabil pentru ceea ce ofera nu stiu care e problema... doar ca se incapataneaza cablul sa mearga la densitati de curent mai mari decat cele specificate pentru regimuri permanente in care se pune problema distrugerii sau supraincalzirii cablurilor??? In 5 ... 10 secunde cat dai la cheie nici nu apuca sa se incalzeasca aceste cabluri.
lupulucian daca-mi explici ce inseamna "De cate ori s-a fript cu cablurile de pornire? La propriu." o sa iti si raspund, dar acum nu ma prind la ce te referi.
fanet, daca ai 1,6 mpi merge fara probleme. Se face proba, evident.
Referitor la teorie, se "pupa" foarte bine. La sectiunea si lungimea pe care o au aceste cabluri ele introduc o rezistenta serie care permite pornirea normala la un motor pe benzina de 1,6 litri, dar care este prea mare pentru pornirea unui motor diesel de 1,9 litri. Daca aveam pretentia ca porneste orice masina intelegeam inversunarea domnului coforumist, dar atata timp cat recunosc limitele cablurilor care au un pret rezonabil pentru ceea ce ofera nu stiu care e problema... doar ca se incapataneaza cablul sa mearga la densitati de curent mai mari decat cele specificate pentru regimuri permanente in care se pune problema distrugerii sau supraincalzirii cablurilor??? In 5 ... 10 secunde cat dai la cheie nici nu apuca sa se incalzeasca aceste cabluri.
lupulucian daca-mi explici ce inseamna "De cate ori s-a fript cu cablurile de pornire? La propriu." o sa iti si raspund, dar acum nu ma prind la ce te referi.
fanet, daca ai 1,6 mpi merge fara probleme. Se face proba, evident.
Comment