Vand Cabluri De Pornit Masina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand Cabluri De Pornit Masina

    Salutare.

    Vand cabluri de pornit masina. Sunt facute de mine din cablu cu aria sectiunii de cupru de 10mm patrati. Clestii sunt prinsi prin presare si cositorire. Lungimea e de 2,5m. Astazi am facut o pereche si am probat-o pe logan. A pornit la prima cheie (ce e drept e ca avea si 2 liniute la apa motorul).

    Pret 30 lei. Doar pentru Bucuresti.

  • #2
    Pune te rog o poza...multumesc.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Poze si mai multe
      Tipul cablului, codul adica, tipul izolatiei, silicon, PVC, silicon-PVC.....

      Iar 10 mmp este o sectiune prea la limita. Valoarea de strapungere la Cupru este de 35 A/ mmp. In mod normal, la proiectare, se ia in calcul valoarea la jumate, adica 17 A/mmp. Deci cablurile tale duc maxim 170 A. La diesel mor sigur, pe timp rece. Si nu numai la diesel. La Dacia mea veche, am pus clestele de curent si ,, fura " iarna 280 A, masurati si memorati.
      Asa ca daca tot vrei faci o treaba buna, documenteaza-te.
      Last edited by lupulucian; 24 January 2009, 21:32. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Rezista la pornirea unui diesel?
        sigpic

        Comment


        • #5
          10 mm2 in sectiune rezista la limita la pornirea unui benzinar (care daca mai are si bateria descarcata ca lumea ...) , la un dizal e si mai riscant.

          Spor la vanzari.

          Comment


          • #6
            Domnule lupulucian... inainte sa-ti dai cu parerea si sa ma trimiti sa ma documentez... apropo sunt inginer electonist ... iti mentionez ca aceste cabluri nu sunt destinate utilizarii in regim permanent. Deci toate calculele dumitale sunt total inutile. In acest caz ceea ce conteaza este caderea de tensiune pe cabluri, deci rezistenta serie pe care o introduc in circuit.

            Ideea de baza este ca la bornele elecromotorului sa ajunga tensiunea necesara ca sa functione la o putere suficienta pentru a invarti motorul.

            Cum spuneam, loganul meu de pe care am scos bateria a pornit la prima cheie fara niciun fel de greata cu aceste cabluri. Recunosc ca motorul era caldut, avea 2 liniute la apa. Dar sunt dispus sa fac oricand pentru oricine testul si cu motorul rece.

            Referitor la diesel, sunt dispus sa fac proba si la el sa vedem daca porneste. Daca la 2,5 m nu porneste, prin micsorarea lungimii cablurilor la 2m si implicit a caderii de tensiune pe cabluri cred ca ar porni fara probleme. Oricum, mi se par cam lungi de 2,5 metri. Deci cine vrea le pot face si la 2m.


            Dati-mi un mail ca nu am reusit sa atasez poza. Probez la oricine pornitul masinii. Daca nu porneste nu-l cumpara.

            Am probat astazi din nou pe logan 1,6mpi si un laguna 1,9 dci.

            Metoda de testare: se scot bornele de la baterie. Cablurile se leaga intre bornele bateriei si cablurile masinii. Este un test extrem care este mai dur decat utilizarea conventionala pentru pornirea masinii. In utilizarea normala va exista intotdeauna o baterie legata la cablurile masinii (chiar daca e lesinata, ea conteaza ca e acolo) si cablurile se leaga la bateria altei masini.

            Daca masina porneste prin acest test extrem e clar ca ea va porni si in cazul utilizarii normale.

            Rezultatul: la logan 1,6mpi cu motorul rece a pornit la cheie fara probleme. La laguna 1,9 dci nu a pornit.

            Avand in vedere ca 2,5 m e prea mult ajungand peste o masina pusa in paralel, am decis scurtarea la 2 m. Asta va mai scadea si rezistenta serie, pornind si mai usor.

            Deci: 2 m lungime 30 lei (munca de a le face e aceeasi), si SE FACE PROBA conform testului extrem descris mai sus ca sa nu existe discutii. Daca merge se cumpara, daca nu, nu e nicio suparare.

            Poza:

            Last edited by Adi florin; 25 January 2009, 15:45. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Iar eu iti spun , daca NU ti-ai dat seama deja, ca NU dupa un search pe vestitul google, ti-am spus ce ti-am spus. Evident incerci sa contracarezi cumva, o lacuna in informatii cu chestii de genul acesta. Ce ti-am spus mai devreme sunt DOAR chestii traite de mine, masurate si asa mai departe. Si apropos sunt licentiat in electrotehnica.
              Ce ai spus mai devreme, este ceva de genul urmator. Odata disperat ca am ramas fara baterie am pornit ,, furand '' curent de la cineva, atentie, folosind doua sarme banale de otel. Si asta a fost pe bune, traita si aplicata. Asta inseamna ca pot sa fac un set de pornire din sarma, doar pentru ca a mers? Judeca si tu.

              Comment


              • #8
                Fara suparare domnule lupulucian, dar informatiile legate de densitatea de curent pe mm patrat si valoarea maxima pe care o suporta conductorul de cupru nu au nicio legatura cu aplicatia de fata.

                Aici e o treaba simpla descrisa de formula rezistentei electice si de legea lui Ohm. Sectiunea conductorului de cupru, precum si lungimea lui conteaza doar pentru micsorarea rezistentei serie a acestuia. Avand o rezistenta serie mai mica, conform legii lui Ohm la bornele electromotorului o sa ajunga o tensiune mai mare, care evident va conduce la o valoare mai mare a curentului in circuit.

                Faptul ca acel conductor este sau nu utilizat la limita densitatii de curent acceptata este irelevant atata vreme cat acel cablu va fi utilizat pentru perioade scurte de timp. Ca nu o sa dai la cheie 10 minute in continuu...ca sa se incinga cablul.

                Singurul parametru important al cablurilor de pornit este rezistenta electrica pe care o au. Astfel se si explica de ce la consumatori mari gen electomotorul de diesel caderea de tensiune pe cablu creste si prin urmare tensiunea la bornele electomotorului scade astfel incat nu se mai invarte. Am cautat azi si electromotorul de Logan 1,5 dci are 1,4kW. Deci cel de laguna 1,9 dci e si mai puternic. NU MA SURPRINDE DELOC faptul ca la un asemenea consumator nu a pornit masina. Asta in conditiile in care REPET nu exista baterie tampon pe masina. Daca ar fi existat chiar si o baterie lesinata ca tampon situatia ar fi fost mult mai blanda.

                Comment


                • #9
                  Recomand aceste cabluri.
                  Cine ma stie, recunoaste ironia ascunsa.

                  PS: Frate ce te costa sa pui in loc de 10 mmp , cel putin 16 mmp? Ai doar conductorul asta de undeva fara bani sau cum?
                  Iar referitor la valorile de curent, specificate de mine mai sus, nu cred ca vrei sa intri in vreo polemica cu mine.
                  Last edited by lupulucian; 25 January 2009, 21:18. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    "Frate" lupulucian , ca vad ca ne cunoastem bine, daca esti incapabil sa recunosti un lucru evident si care poate fi probat la orice ora si anume ca se poate porni o masina pe benzina cu motor de 1,6l fara baterie tampon utilizand acest cablu, e clar ca nu mai avem ce discuta.

                    Acest cablu il am si cu el fac acele cabluri ca sa iasa la un pret rezonabil si ar fi inutil sa cumpar un cablu mai gros si mai scump cand acesta este arhisuficient pentru pornirea unei masini pe benzina. Dar e mai simplu sa dai din gura si sa decredibilizezi pe cineva decat sa pui mana sa lipesti niste fire si sa verifici.

                    Si DA, vreau sa intru intr-o polemica cu tine legat de acele valori pe care le-ai pus. Iti demonstrez la orice ora ca utilizand o densitate de curent mult mai mica decat cea pe care o recomanzi dumneata se poate face in asa fel incat masina sa nu porneasca, desi conform teoriei tale ar trebui sa mearga brici.

                    DACA ESTI ASA MARE DOCTOR TE PROVOC SA DEMONSTREZI PRACTIC CELE AFIRMATE DE DUMNEATA SI EVIDENT O SA DEMONSTREZ SI EU CE AM AFIRMAT MAI SUS.

                    Iti multumesc si pentru recomandarea ironica pe care ai facut-o. Sunt sigur ca ai salvat o multime de colegi forumisti de la imensa teapa pe care le-as fi tras-o. Oare ce s-ar fi facut saracii fara tine?

                    Daca nu exista o regula pe acest forum impotriva acestui gen de defaimari la care te-ai pretat, AR TREBUI SA EXISTE. Iar daca exista sigur ai incalcat-o.

                    Comment


                    • #11
                      Cum am mai zis, recomand produsul tau.
                      Nu se poate discuta constructiv cu tine. Iar chestia cu teapa, n-am spus-o eu, ci tu. Sa fii sanatos.
                      Last edited by lupulucian; 25 January 2009, 22:15. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        Constructiv putem discuta la orice ora daca are logica ce spui. Daca te-am contrazis nu am facut-o ca asa am vrut eu ci pentru ca nu ai dreptate. Iti stau la dispozitie oricand sa-ti demonstrez.

                        Acum las-o cu recomandatul tau, rautatea ai facut-o deja... restul nu mai comentez, ca oricum vad ca nu-ti schimbi parerea sub nicio forma...

                        Daca totusi, presupunand prin absurd ca in urma recomandarii stralucite si plina de ironie a domnului lupulucian mai doreste cineva cabluri de pornit masina... stau la dispozitie si omul nu pleaca fara proba practica.

                        Comment


                        • #13
                          Nu va mai certati ca e viata scurta si o pierdeti cu riduri devreme
                          Omul a zis ca face proba si daca merge eu zic ca e ok, acum ca nu s-o "pupa" cu teoria n-ar fi prima oara. Amandoi aveti dreptate in felul vostru.

                          Repet: Daca trece testul si vanzatorul accepta sa faca acest test este ok
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            Am o singura intrebare la baiatul acesta si sa raspunda sincer. De cate ori s-a fript cu cablurile de pornire? La propriu.
                            Acesta este ultimul meu post pe topicul acesta. Ii doresc succes si asta pe bune.
                            Last edited by lupulucian; 25 January 2009, 22:34. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Domnule lupulucian, exista riscul sa ia foc aceste cabluri?

                              As vrea sa cumpar si eu un set de cabluri.
                              Spuneti ca faceti si proba la ele?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google