AC-ul il simte si passat diesel de 130 de cai. ca nu-l simte asa de mult ca logan 1.4 este alta discutie. Dupa remap (oriunde e facuta oricum mai mult de maaxim 7 cai nu cred ca se poate), masina cu AC on merge "aproximativ" la fel ca atunci cand era stock, cu AC off. Zic aproximativ, fiindca pe turele mici si medii tot se simte ca "pui frana" cand cuplezi ac-ul.
Am testat la 120 km/h, la 3000 de ture (am tr.5 diesel). Cand dai drumul la AC, fara sa misti pedala de acceleratie, masina franeaza, stabilizandu-se pe la 110 km/h. Cand era stock, treaba asta se simtea si mai tare.
Am testat la 120 km/h, la 3000 de ture (am tr.5 diesel). Cand dai drumul la AC, fara sa misti pedala de acceleratie, masina franeaza, stabilizandu-se pe la 110 km/h. Cand era stock, treaba asta se simtea si mai tare.
Comment