Remapare Logan 1.6i 8v 90CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @IonutUSJ tu ori ai CB stricat ori masina ta e fenomen al naturii. da-mi voie sa ma indoiesc ca ala e consumul real. Eu am acelasi motor ca si al tau dar fara soft si filtru si daca ma dau la ea urban nu va papa never sub8,5 - 9.
    2L/100km diferenta mi se pare enorm.

    ps: ce inseamna sportiv la tine? la ce turatie schimbi treptele?
    sigpic

    Comment


    • #47
      Cred ca iar incepe un nou episod din telenovela "A mea consuma mai putin"
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • #48
        off : adevaru ca la cat de mare si petrosaniu ... dar consum de 6 la mers sportiv in oras...mor tractoristi

        Comment


        • #49
          Eu nu vreau sa demonstrez ca a mea consuma mai mult sau mai putin. Doar ca afirmatia lui Ionut mi se pare un pic aberanta. Poate are el CB-ul defect si il pacaleste. Este imposibil sa consume la mers sportiv 6-7, chiar si extraurban ar depasi valorile alea....
          Last edited by yrman; 13 May 2010, 16:17.
          sigpic

          Comment


          • #50
            Este o singura mare diferenta.Tu esti din Constanta si eu din petrosani la noi e traficul putin mai lejer.Si de aceea diferenta de consum.De schimbat cam intre 3500-4000 si 5000 cand e vro intersctie.S
            Si citeste atent 6 extra urban.Urban 7 cam aja cand e vara cand e iarna 8-9
            Last edited by IonutUSJ; 14 May 2010, 14:08.

            Comment


            • #51
              @IonutUSJ am vazut unde locuiesti si nu contest diferenta de aglomeratie in trafic. Daca ziceai ca ala e consumul nu comentam nimic, dar cand ai coroborat acel consum cu mersul sportiv m-au mancat degetele. 3-4000 rot/min nu inseamna mers sportiv. Acum am inteles de ce e consumul ala.
              inchidem OFF TOPIC-ul.
              ps:Sper ca nu ai considerat atac la persoana, era doar o mare dilema in care eram....
              sigpic

              Comment


              • #52
                Dar ce intelegi u prin sportiv?Sincer vreau sa ma mai tina motorul si nu ii dau 6000.Pentru mine e ok la 5000-5500 tinand cont ca acolo e cuplul maxim din cate stiu.
                Gata cu off-topicul...cer scuze.

                P.S. Nu sunt genul suparacios,bine ca am clarificat lucrurile
                Oricum chir iti recomand o resoftare.Se simte diferenta.

                Comment


                • #53
                  Eu va recomand resoftarea la motorizarile benzina daca doriti un plus de putere si cuplu, insa daca va ganditi sa obtineti valori de consum scazut va recomand achizitia un motor 1.5dCI.
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by IonutUSJ View Post
                    ...Pentru mine e ok la 5000-5500 tinand cont ca acolo e cuplul maxim din cate stiu.....
                    Stii teribil de prost. Cuplul maxim este la 3000, la 5500 este puterea maxima.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #55
                      Astazi m-am informat si eu si imi cer scuze pentru proasta informare.
                      Si tot astazi am fost un un logan resoftat la tcm ceva asemanator in petrosani,evacuare borla dupa catalizator si finala tot borla.Am ramas uimit de ce putere si cuplu avea masina aceea.Am si eu resoftare facuta de Cristi_XP dar nu se da asa la drum.

                      Ce ar trebui sa schimb sa pot avea sprintul acela?O noua resoftare si traseu borla?

                      P.S. Cand calca aceleratie blana te baga instantaneu in scaun si avea doar 2100 de turatii.

                      Comment


                      • #56
                        bagi lighioane sub capota, filtru sport (nu filcor). Daca vrei sa mergi mai departe incepi sa alezezi chiuloasa, schimbi axul cu came ....etc ...etc..
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          scuze de off topic, da filcor ce are?
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #58
                            nimic special, de aia a fost exclus din discutie. un kn sau jr profi, de competitie, fac mai mult decat filtrul de dacia 1300.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              a raspuns Seba. Dar te intreb si eu ceva:daca te apuci de serpi... balauri... dragoni oare admisia aia nu cere si filtrul pe masura? sau filtrul ala de la masina lu tata o sa te ajute?
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                ai perfecta dreptate.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google