Remapare Logan 1.6i 8v 90CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    FOF- traseul complet stiu ca este dupa galeria de evacuare..daca ceri traseu complet nu-ti da si serpi ... jantele mele sunt pe 15 si sunt usoare (cel putin in comparatie cu cele sinaia)

    Cam greu urca la 7000 ...
    MVP - 1200 de ture o calci degeaba, pentru ca urca liniar ..mai bine in cazul tau ai schimba pana in 5500 .

    Imi cer scuze de off ... toate in toate softul de la DOC aduce o schimbare in bine si raportul calitate pret este foarte bun
    Last edited by cos_min_i; 24 February 2010, 13:55.

    Comment


    • #17
      pai daca la tine urca mai bine ... pune o filmare... io acolo vad ca au patinat rotile pana la 6000 apoi a prins aderenta.
      sau asa ti se pare normal sa se tureze o masina ?
      nu ma asteptam sa imi patineze rotile in halul ala la plecare din 3500 ,si am lasat complet ambreiajul cand am plecat...
      daca e fara galerie ... atunci nu e complet
      Last edited by Cristi_Xp; 24 February 2010, 14:13.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        eu inca nu ma laud cu asa o plecare ..momentan... aseara am mers cu 1.4 ,cam cu aceleasi modificari cum e CRI ..si mi sa parut ca tragea o idee mai bine ... a fost doar o parere...imi cer scuze !

        Comment


        • #19
          pai normal ... are 113 cai io n`am atatia ...
          si de unde stii ce modificari am eu ?)
          io am auzit ca nu urca mai mult de 6200 ca se plafoneaza
          ca sa am si eu 113 cp mai tre sa umblu la urmatoarele : sau dau jos clima,servo,abs...fiecare gram conteaza,sa mai slabesc un pic dau jos interiorul ,roti usoare...fara gume de iarna...
          Last edited by Cristi_Xp; 24 February 2010, 15:28.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            nu se plafoneaza ..dar dupa 6300 trage liniar ...
            -m-am mai uitat si eu pe la masina ta ,avand in vedere ca avem aceeasi culoare , am mai auzit una alta ...
            -nu e nevoie sa renunti la accesorii, doar sa pui ceva caluti la motor .

            Comment


            • #21
              da...da tot n-ajung la 113 cp
              io n`am asa multe modificari...daca era 1.4 era mai capabil motoru ...
              daca trage liniar de la 6200 ... inseamna ca isi pastreaza aceeasi putere pana sus ...cel putin io aia inteleg prin liniar,tu ce intelegi ?
              ceea ce e un lucru foarte bun...
              Last edited by Cristi_Xp; 24 February 2010, 15:50.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                e mai capabil 1.4..aceeasi capabilitate o are si 1.6 ,chiar putin mai buna ...
                nu e chiar foarte bine sa mergi pe o dreapta constant ...foarte bine e ca acea dreapta sa fie crescatoare ,atunci simti puterea ...

                Comment


                • #23
                  hai sa ne documentam un pic inainte sa vorbim .
                  Puterea maxima nu ai cum sa o ai pana in 7000 rpm ... si nici macar ceva liniar...constant .Ajungi undeva la puterea maxima 5800 rpm ,sau la cat ajunge pe grafic ...apoi incepe sa scada ... sa scada... din ce in ce mai putin .Toata chestia e ca la schimbul de treapta,sa pici intr-o zona de cuplu mare ,si zona din grafic unde se schimba viteza sa aibe putere cat mai mare . De exemplu toata puterea de la 4500 la schimbul de 7000 sa fie mai mare decat ca la schimbul de 4000 la 6500
                  De la 5800 pana la 7000 poti sa pierzi 5 cai ... dar de la 5300 la 6500 poti sa pierzi 10 ,avantajul cand schimbi sus e ca ce pierzi ca o duci asa sus,castigi cand pica pe treapta superioara pe o turatie mai mare,complicat stiu ... dar are logica ,nu expresii ce auzi de la unu si la altul ...ca trage liniar de la 6000si ,sau ca se plafoneaza in 6500 cand de fapt e vorba de o limitare .
                  Originally posted by cos_min_i View Post
                  nu e chiar foarte bine sa mergi pe o dreapta constant ...foarte bine e ca acea dreapta sa fie crescatoare ,atunci simti puterea ...
                  daca pe asta te bazezi ,atunci schimba in 5500 rpm unde loganul benzinar are puterea maxima ... sa vezi cum merge ...ca dupa 5500 rpm graficul de putere incepe sa scada... deci nu doar ca nu e liniar ... e si in scadere.
                  Last edited by Cristi_Xp; 24 February 2010, 19:25.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cos_min_i View Post
                    am alta admisie , alta evacuare (completa inox pe 50,fara cat, fara intermediara), jante usoare - se mai potriveste acelasi soft ? sau trebuie refacut inca unul in care se parametrizeaza toate acestea ?
                    Da, softul nu se schimba decat atunci cand schimbi axa cu came sau folosesti inductie fortata.

                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    poti sa te duci si in 7000
                    Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

                    multam fain Dimsport pentru ultimul soft .
                    Da, limitarea de turatie se poate ridica si la 7000RPM insa este inutil si nociv. Motorul de 1.6i 90CP are maximul de putere la 5500RPM, dupa aceasta turatie, valoarea puterii incepe sa scada.

                    Atentie, ridicarea la 7000RPM a fost facuta la cererea proprietarului. In mod normal ridicarea limitei de turatie se face cu aprox 300-500RPM fata de stoc.

                    Originally posted by cos_min_i View Post
                    FOF- traseul complet stiu ca este dupa galeria de evacuare..daca ceri traseu complet nu-ti da si serpi ...

                    Imi cer scuze de off ... toate in toate softul de la DOC aduce o schimbare in bine si raportul calitate pret este foarte bun
                    Decat (traseu fara catalizator pana la finala) + exhaust manifold (serpisori) = Traseul de evacuare complet. Cel mai mare plus de putere este dat de exhaust manifold care lucreaza foarte bine cu modificarile de soft.

                    Iti multumesc pentru review-ul pozitiv.


                    CristiXP: nu vreti sa facem un topic dedicat unde sa facem o comparatie intre un motor cu axa stoc si unul cu axa schimbata?
                    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                    Comment


                    • #25
                      am o resoftare facuta de DOC si sunt foarte multumit....un lucru de calitate la un pret foarte bun.......seriozitate maxima...........super multumit.........recomand cu incredere
                      CU DEOSEBIT RESPECT DIMSPORT !

                      Comment


                      • #26
                        Ma bucur sa aud ca masina merge asa cum iti doresti si sper sa auzim numai de bine de acum incolo.
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • #27
                          Am facut si eu la 1.6 al meu si 2 prieteni la 1.4 aproape acum un an (8000km). Le-am facut la Doc si suntem foarte multumiti:
                          Trage mult mai bine, nu tacane, nu bate, nu dardaie, la -20 pleaca la sfert de cheie, nu se mai simte aerul si parca a scazut un pic si consumul.

                          Recomand tuturor celor interesati cu caldura.

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc pentru aprecirile facute la adresa mea.
                            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                            Comment


                            • #29
                              foarte multumit de lucrare. are 3 ani de cand am facut remap la Doc pe atunci era alt pret si am mai adus 2 dieseluri la el totul perfect,merg foarte bine si in ziua de azi.singurul inconvenient este ca acuma ma mananca sa ii dau numai talpa ca mi place cum urca .toata stima
                              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                              Comment


                              • #30
                                are cineva niste valori concrete inainte/dupa ( timpi ).
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google