Remapare Logan 1.5dCi 85CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Remapare Logan 1.5dCi 85CP - Impresii

    Va rog sa postati impresii dupa remapare Logan 1.5dCi 85CP. Acest topic va fi foarte util celor care vor sa afle mai multe pareri bune sau rele direct de la posesori de masini cu chiptuning.
    110
    Da, multumit de rezultat
    20.91%
    23
    Da, nemultumit de rezultat
    3.64%
    4
    Nu, dar as vrea sa incerc
    62.73%
    69
    Nu, este o prostie
    12.73%
    14
    Last edited by Doc; 4 March 2010, 00:06.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

  • #2
    salutare! eu sunt foarte multumit de remapare, consumul este foarte bun eu pot sa zic ca sunt uimit cum trage este poweer.
    Powered by LSS
    http://img444.imageshack.us/img444/7...c127494gif.jpg

    Comment


    • #3
      facut remaparea la 4000 acum am trecut de 20000.masina trage ca nebuna chiar si incarcata(nu e avion dar impresioneaza chiar si cu cinci persoane).consumul s-a ridicat cam cu 1l/100 de km fata de ce arata ea.ce ma enerveaza este ca nu imi arata consumul real.in rest numai de bine!din punctul meu de vedere merita 100%

      Comment


      • #4
        Pana acuma isi merita toti banii si tot fumul negru scos pe teava

        Comment


        • #5
          remapare = resftere pompa?

          Comment


          • #6
            Uite ce am scris eu pe site:


            Care sunt componentele asupra carora se intervine, cum si mai ales in ce masura sunt acestea afectate atunci cand se incearca o crestere a performantelor prin chiptuning electronic? Ce diferenta este intre chiptuning si flashtuning (ecu tuning)?

            Iata cateva din intrebarile pe care ni le adreseaza de obicei o mare parte dintre cei interesati de ma. Pentru a intelege cit mai bine operatiunea de tuning vom explica aici, pe scurt, ce inseamna de fapt termenul de chiptuning si flashtuning.

            Asadar, chiptuningul inseamna o optimizare soft a managementului electronic al motorului ce se afla intr-un calculator ce poarta denumirea de ECU (Electronic Control Unit). Parametrii de funtionare ai motorului se afla inclusi intr-o memorie din ECU. Aceasta memorie poate fi de doua tipuri:

            1. memorie ce poate fi scrisa o singura data (uniscriptibila) sau stergerea informatiilor se poate realiza doar cu raze UV. Acest tip de memorie poarte denumirea de Eprom-ul (Erasable Programmable Read-Only Memory);

            2. memorie ce poate fi stearsa si rescrisa de mai multe ori si poarta denumirea de Eeerom (Electrically Erasable Programmable Read-Only Memory).

            La modele de masini fabricatie mai veche de anul 2000 au fost instalate cu precadere memorii Eprom ce nu se puteau rescrie direct, acesta fiind motivul pentru care in cazul lor se poate interveni decit printr-o operatiunea clasica de chip-tuning cu inlocuirea epromului sau stergerea informatiilor cu lampa UV. Ceea ce trebuie retinut insa de proprietarii unor astfel de automobile (fabricatie mai veche de 2000) este faptul ca acest procedeu este mai complicat, necesita o atentie sporita si cunostiinte de electronica. Interventia presupune desfacerea calculatorului (ECU- Electronic Central Unit ), scoaterea epromului prin dezlipire si citirea prin intermediul unui aparat special - cititorul de eprom - a datelor pentru prelucrare. In acest mod se extrage informatia din memorie, se optimizeaza parametrii motorulu cu noile valori pentru ca apoi noua informatie sa fie scrisa intr-un alt eprom de acelasi tip si remontat in calculator fie prin adaugarea unui soclu, fie direct pe placa acestuia. Aceasta operatiune nu este deloc complicata si implica riscuri minime atunci cand este facuta in cadrul unei firme unde personalul este specializat in acest domeniu.

            In cazul masinilor fabricate dupa anul 2000, dar si pentru o mica parte din cele fabricate incepind cu 1998, rescrierea softului optimizat se face direct prin mufa OBD si poarte denumirea de flashtuning. Intreaga operatiunea de citire si programare a eepromului este mult simplificata prin folosirea de catre firma noastra a interfetei Genius FlashPoint. Aceasta are o interfata user-friendly ce asista pas cu pas utilizatorul in operatiunile de citire si programare sigura si fara riscuri a unitatii centrale de management electronic al motorului. Scrierea parametrilor modificati prin mufa OBD este mult mai rapida si nu mai necesita interventia fizica asupra calculatorului sau dezlipirea epromului.Oricare ar fi metoda aplicata pentru citirea si scrierea informatiilor in calculatorul masinii, optimizarea parametrilor pentru manangementul motorului este aceeasi in ambele cazuri.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • #7
              Da. Nemultumit de rezultat. Fum, ambreiaj schimbat, consum mai mare cu 1.5l/100km, motor mai galagios. Singura multumire e ca trage mai bine pe serpentine si in depasiri, dar asta nu compenseaza (din punctul meu de vedere) celelalte neajunsuri.

              Comment


              • #8
                Orice modificare de soft poate fi adaptata si dupa stilul de condus al soferului. Daca crezi ca este prea mare cuplul, acesta se poate ajusta, la fel si fumul. Consumul sunt sigur ca tine de stilul tau de sofat.

                Unde ai facut resoftarea?
                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                Comment


                • #9
                  Mai conteaza la cine am resoftat? In orice caz e unul dintre meseriasii renumiti in chestii de genul asta. Stilul de condus l-am mai descris aici.

                  Comment


                  • #10
                    Conteaza unde ai facut resoftarea, fiecare tuner are propriul stil de modificare. E bine de stiut cine a facut modificarea, eu nu ma supar sa imi spuna cineva daca nu este multumit de modificarea pe care i-am facut-o. Ba chiar este constructiv, in functie de nemultumirea lui fata de modificare putem ajusta valorile modificate.
                    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                    Comment


                    • #11
                      Salut.

                      Am vazut aici cat de bine se poate "extinde" acest motor. La stage 2 creste foarte mult consumul fata de varianta standard? Adica de cea la 85cp. Rezista de ex. la uzura de autostrada? Adica 140km/h 150km/h constant, pana la budapesta?
                      Cand am vazut datele, am ramas uimit, nici o data nu am mai verificat si aceasta motorizare:P

                      Comment


                      • #12
                        Presupun ca pretul pentru stage 2 nu este 350 Ron...

                        @DaniD: De ce n-ar rezista la 140-150 km/h constant pana la Budapesta? Rezista si standard sau iti e sa nu sara pistoanele sau sa se dea pe ulei?
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #13
                          Intrebam si eu asa...
                          Sigur nu tin bine minte, dar parca era vorba ca aceasta cutie de viteza pana la 240nm rezista. Oricum, consumul ma intereseaza mai mult, chiar si daca e doar estimativ, sunt curios ce zice si Doc

                          Comment


                          • #14
                            Hai ca am vazut si eu topicul dupa 1 an...
                            Facut remapare la Doc la 3500 km, in toamna 2008.
                            Actualmente 68500 km, fum este pentru ca nu vreau sa umblu la tija de la EGR in garantie, pana la vara...
                            Cuplu este, viteza este, urca liniar pana la 150 km/h, dupa care urca inca usor pana la 170 km/h reali.
                            Circulat cu viteza constanta 150-160 km/h pe autostrada in Germania fara probleme...
                            Problema cu consumul mai mare decat cel indicat de CB este prezenta, dar nu deranjeaza atat de mult daca stii de ea, este in general cu 10-15% mai mare decat indicatia de bord.
                            Sunt supermultumit de masina asa cum este.
                            Seful de service de la Dacia unde fac reviziile, a ramas cu un ranjet imens pe fata, dupa ce a facut un drive-test cu ocazia schimbarii franelor si suspensiei cu una sport, la ei in service...
                            Merci Doc!

                            Comment


                            • #15
                              Treaba asta cu fumul si consumul mai mare pe mine nu ma prea incanta,oricum si la variantele stock parerea mea ca nu indica consumul corect ,la mine e o diferenta de 0.5-1 litru%,oricum as vrea sa fac si eu modificari la motor dar nu sunt sigur ca ar fi o soluti e prea buna.Motorul are deja 230.000km si fac taxi cu ea,inca nu am schimbat injectoare sau turbo.
                              -Oare ar tine motorul?si cu cat s-ar mari gradul de uzura la motor?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google