Remapare Logan 1.4i 8v 75CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aurash
    replied
    Salut ! vreau sa imi fac si eu remapare ! spuneti.mi si mie va rog in ce consta aceasta operatiune...nu vreau sa fac o alegere gresita.
    In primu rand vreau sa stiu daca se merita sa fac aceasta "operatie"!
    in al doilea rand vreau sa stiu daca se schimba consumul
    si daca trage motoru mai bine...adica daca ma ajuta in depasiri daca se simte diferenta la drum! multumesc anticipat !!

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Si cum te-as putea ajuta eu?

    Leave a comment:


  • Cristip1970
    replied
    am trecut pe combustibil GPL . Consumul pe benzina e ramas la fel si pe gaz , e 10,5 in regim de taximetrie . Diferenta este doar pretul combustibilului . Insa acum are alte probleme masina legat de motor .
    Am postat legat de ele pe alt thread .
    Multumesc oricum . Pe viitor chiar vreau sa stiu daca pot sa reconfigurez ECU sau cum se zice " remapare " ...Am cablul de date si softul DTT 2000 dat de catre propietarul masinii .

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Va astept cu impresii dupa tuning si direct pe site, la adresa" http://www.chiptuninglogan.ro/opinia-clientilor/

    Spune-ti parerea aici si ajuta-i pe ceilalti sa aleaga mai informati.

    Va multumesc.

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    depinde mult de stilul de condus. eu n-am reusit 8% decat noaptea in Bucuresti. In Buzau am consum mediu de 7,4 de o luna. nici nu pornesti bine motorul ca se termina orasul

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    atunci oare o calc eu prea tare...!?

    Leave a comment:


  • Pacco
    replied
    Pur si simplu asa consuma.Am facut si pe foaie si tot undeva la 8.2, 8.5% imi ia.Rar imi ia peste 9%.Si nu pot sa zic ca o menajez..

    Leave a comment:


  • Cristip1970
    replied
    Multumesc. Consuma in regim taxi deoarece sunt multe porniri la rece si se pleaca la comenzi la care trebuie sa ajungi in 3-4 minute . Deci motorul nici nu se incalzeste .

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    8% in bucuresti? mergi numai noaptea, intre 11 si 4 dimineata? eu in tm am consum de 9 si merg si-o parte din drum in afara orasului, pana la servici...

    Leave a comment:


  • Macs
    replied
    @Pacco, confirm: si eu scot sub 9% in Bucuresti in afara de iarna, cand sare usor de 10%.

    Leave a comment:


  • Pacco
    replied
    Dar cum se merge cu masina aia de se ajunge la 12%?
    Vad ca e 1.4...Se poate ajunge la 8% din pedala, hai 9% sa nu imi sara lumea in cap.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    sau pui gpl si-n 15-20000km ai recuperat investitia,dupa care iesi pe plus. si nu te complici cu motoare de tractor.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Ca sa scazi de la 12% la 8% consumul de carburant, ar trebui sa schimbi motorul de 1.4i cu 1.5dCi. Alta varianta nu ai.

    Leave a comment:


  • kubala7
    replied
    nu, nu exista asa ceva, sa scada consumul cu 4% , eventual cu 0,4% maxim.

    Leave a comment:


  • Cristip1970
    replied
    Salut. Lucrez pe o masina care are 75000 km la bord.
    Se face in jur de 250-350 km in 24 ore , in regim Taxi.
    Consumul se apropie de 12 % .
    Masina nu este "jigarita" in taximetrie caci nu are 2000 km de cand este in traseu.
    Se poate configura ECU pt un consum redus ? Un maxim 8 % sa fie ?
    Nu merge franata , porneste usor , se incalzeste la 40 grade in 2-3 km , se tureaza bine , consumabile abia schimbate etc.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google