la 1.4, daca-i faci chiptuning, musai trebe discuri ventilate cu duble si etrieri cu 4 pistonase de clio rs. ca 80 de cai sunt mult prea multi decat poate suporta puntea si franele stock. trebe si ambreiaj de volvo fh16, sa tina la 3000Nm cat o sa aibe 1.4 dintr-un sft, un filtru si-o axa.
gata cu bancurile, daca ai bani pt toate modificarile de mai sus, ia dracu' un motor si-o cutie de clio rs, inmatriculezi masina ca masina de competitii si ai scapat de omologari. iti trebuie rollbar, un scaun si-o centura omologata.
gadeste-te ce trebuie sa modifici la un motor de 75 de cai ca sa traga cat de cat decent, apoi gandeste-te ca loganurile de cupa de 95cp n-au discurile schimbate si nici roti pe 17, cu care dai in cap la toate modificarile. cu toate modificarile alea, mai mult de 90-95 de cai nu scoti, in nici un caz rotile pe 17 si body kit-ul nu vr da cai, ci vor omora inutil din putinii cai castigati. mai bine pui interne de 1.6, axa si soft, etc, daca vrei sa faci ceva care sa nu necesite omologare. o sa ai cai mai putini decat un motor de clio rs, dar n-ai nevoie de rollbar si alte chestii.
gata cu bancurile, daca ai bani pt toate modificarile de mai sus, ia dracu' un motor si-o cutie de clio rs, inmatriculezi masina ca masina de competitii si ai scapat de omologari. iti trebuie rollbar, un scaun si-o centura omologata.
gadeste-te ce trebuie sa modifici la un motor de 75 de cai ca sa traga cat de cat decent, apoi gandeste-te ca loganurile de cupa de 95cp n-au discurile schimbate si nici roti pe 17, cu care dai in cap la toate modificarile. cu toate modificarile alea, mai mult de 90-95 de cai nu scoti, in nici un caz rotile pe 17 si body kit-ul nu vr da cai, ci vor omora inutil din putinii cai castigati. mai bine pui interne de 1.6, axa si soft, etc, daca vrei sa faci ceva care sa nu necesite omologare. o sa ai cai mai putini decat un motor de clio rs, dar n-ai nevoie de rollbar si alte chestii.
Comment