Remapare Logan 1.4i 8v 75CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De-aia nici nu m-am grabit sa vin la tine sa-mi umbli / rescrii harta.

    colegu' ursa cred ca vrea sa-l taxezi cu tarifu' de pe site, cca. 300lei. asa e el, vesnic nemultumit.

    Comment


    • Nicio problema. Daca ajunge la mine cu masina si imi spune, eu il taxez pret intreg.
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • Originally posted by Doc View Post
        Da. Se face remapare fara probleme.
        Dupa aceasta remapare , mai trebuie sa merg apoi la cei care mi-au pus gazul sa faca ceva reglaje ? Daca vreodata vreau sa revin la softul stock/valorile dim fabrica , se poate ?

        Comment


        • In general, nu. Dar depinde foarte mult de reglajele facute pe gaz de cei care au montat instalatia. Da, se poate readuce masina la setarile initiala.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • Saptamana trecut am facut si eu ramapare la Doc.
            Am aflat si ca masina mea era deja resoftata de fostul proprietar cu o mapa care o facea sa mearga mai prost decat una cu mapa originala.
            Sunt foarte multumit de rezultat dupa remapare. Trage mai bine pe treptele 1,2,3 si cand AC-ul este pornit. Nu mai trepideaza la plecarea de pe loc si motorul suna mai bine.
            Laureate albastru Egee.

            Comment


            • Poate cineva sa-mi spuna in cat face 100 la ora dupa resoftare si cat facea inainte?
              Astept informatii de la toate motorizarile, cred ca sunt mai multi interesati.

              Comment


              • Am cateva sute de km cu masina resoftata. Impresia generala este foarte ok. Nu se mai simte AC-ul si trage mai bine in treptele 3, 4. Se simte si in treapta 5 dar mai putin. Motorul are demaraj mai bun si nu mai stai cu morcovul la depasiri cand masina e plina. De consum nu pot sa zic nimic dar ma astept sa scada. De ce? Inainte ma chinuiam sa fac cate o depasire sau la urcare in rampa omoram motorul intr-o treapta inferioara, deci acceleratia la fund. Aveam un consum mediu de 7,8 la suta. Acum nu mai trag asa de motor ca urca mai bine si nu mai sughite cand da din greu. Acum am pe bord consumul mediu la 7,1. Nu il face Ferari dar după 7 ani de mers e o investitie foarte buna. Deja am recomandat si prietenilor remaparea si numai la Logan. Binenteles pe barba lor! Multumesc Doc! Sănătate la Loganisti!

                Comment


                • Are careva idee, daca am instalatie de gpl, mai are vreun efect schimbarea de soft?

                  nu are nimeni ideie??
                  Last edited by manujupanu; 18 November 2015, 08:48. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Are efect si pe gpl ,se modifica harta de injectie benzina si avansul iar gazul se adapteaza la noile valori si are acelas efect ca si pe benzina

                    Comment


                    • sal

                      Mai am si eu o intrebare care a facut remapare la logan dac apare vreo eroare pe ceasuri sau nu mai porneste sau orice alceva si masina trebuie pusa pe un tester mai e valabil cel de la reprezentanta dacia daca ii schimbi softu?????????

                      Comment


                      • Am facut eu remapare, asta vara, masina merge perfect, a scazut consumul, intr-un cuvant sunt f multumit ( cu un plin faceam afara 600 km acum am facut 800) si pleaca de pe loc mai repede.

                        Comment


                        • Putina istorie: detin un cotet model 2007, cu un "propulsor" de 1.4MPI. Ca numar de kilometri sunt aproape de 70.000. Masina nu a fost fugarita pana acum, nu a fost in niciun fel, ca ea doar este si atat.

                          Ideal: As dori sa-i maresc puterea motorului si sa-i scad consumul, pastrand acelasi stil de mers batranesc. Bineinteles, ca orice posesor de Logan, banii nu-s o problema pentru mine, in sensul ca m-am lamurit suficient ca banii nu aduc fericirea

                          Revenind la un registru mai serios, as dori sa-i fac o remapare la DOC, mai ales ca 150 de Lei nu-s un capat de tara si mai si stau prin preajma atelierului, dar am o indoiala in ceea ce priveste efectul scontat. Normal ca nu ma astept ca cei 10-15 NM sau 4-7 CP sa-mi transforme Loganul intr-o racheta, vreau doar sa consume mai putin. Bineinteles, am sa schimb si bujiile, ca-s cam vechi.

                          1. Pana acum motorul a dovedit o fiabilitate perfecta. Remaparea astea strica ceva in timp?
                          2. Daca intr-adevar are numai efecte benefice (un spor mic de putere, urca mai usor in ture etc), de ce nu a fost facuta din fabrica?
                          3. Este reversibila?

                          Multumesc!
                          MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                          Comment


                          • Dupa ce am citit cu destula atentie ce s-a scris mai sus, m-am hotarat sa apelez si eu la DOC. Din cate mi-au zis colegi care au facut remapare la masinile lor (si altii care n-au facut), numai unul cu dci a zis ca i-a scazut consumul (e genul de sofer care nu depaseste 120 km/h nici pe autostrada, decat pentru anumite depasiri). Ceilalti au zis ca e normal sa creasca si consumul din moment ce ai mai multa putere. Am citit cu incantare pe aici ca scade (cum este si normal daca mergi "omeneste"). Ma gandeam chiar azi ca ar fi trebuit sa ma interesez despre asta mai de mult. Dupa ce adun averea de 150 lei imi fac o programare.

                            Comment


                            • Pai 120 este mai mult decat omeneste pentru un Logan.
                              Dar, totusi, ramane intrebarea cea mai mare: daca este asa minunata aceasta remapare, de ce nu a fost facuta direct din fabrica?
                              MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                              Comment


                              • Din cate am inteles eu, in cazul altor masini, nu stiu daca e cazul si la logan, motorul e facut la 82 CP (sa zicem, cum e la Logan 1,4) dar din fabrica il coboara la 75 CP ca sa mearga fara probleme cu benzina din Romania (mai proasta ca in alte tari) si probabil sa iasa la noxe.
                                Intrebarea ar fi daca se mai inscrie in parametrii de poluare dupa remapare.

                                Citez:

                                Eu am optat pt 1.2 VTI(3 cilindri atentie) pentru consum si nu m-a dezamagit,consuma putin in oras,undeva in jur de 7,5 si 5 in afara.La 130 ai pana in 4000 de ture.Motorul fiind vti este foarte vioi spre deosebire de 1.2 75 cp de pe logan ca termen de comparatie.Este un motor detunat de la 82 cp pentru benzina proasta.Daca mergi preponderent in oras 1.6 o sa pape cam multa benzina dar si in afara daca iti place sa o calci.In alta ordine de idei e zgomotoasa indiferent de motorizare,materiale mult prea ieftine,spartana,cat dai atata face,de asta sa fi sigur.Eu am pus-o la vanzare la 6 luni dupa ce am luat-o si nici azi nu am vandut-o,si nu tin la pret crede-ma.La banii astia lumea isi i-a Logan,cum probabil trebuia sa fac si eu de altfel.
                                Last edited by Fanez; 23 November 2015, 21:29. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google