If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dupa aceasta remapare , mai trebuie sa merg apoi la cei care mi-au pus gazul sa faca ceva reglaje ? Daca vreodata vreau sa revin la softul stock/valorile dim fabrica , se poate ?
Saptamana trecut am facut si eu ramapare la Doc.
Am aflat si ca masina mea era deja resoftata de fostul proprietar cu o mapa care o facea sa mearga mai prost decat una cu mapa originala.
Sunt foarte multumit de rezultat dupa remapare. Trage mai bine pe treptele 1,2,3 si cand AC-ul este pornit. Nu mai trepideaza la plecarea de pe loc si motorul suna mai bine.
Poate cineva sa-mi spuna in cat face 100 la ora dupa resoftare si cat facea inainte?
Astept informatii de la toate motorizarile, cred ca sunt mai multi interesati.
Am cateva sute de km cu masina resoftata. Impresia generala este foarte ok. Nu se mai simte AC-ul si trage mai bine in treptele 3, 4. Se simte si in treapta 5 dar mai putin. Motorul are demaraj mai bun si nu mai stai cu morcovul la depasiri cand masina e plina. De consum nu pot sa zic nimic dar ma astept sa scada. De ce? Inainte ma chinuiam sa fac cate o depasire sau la urcare in rampa omoram motorul intr-o treapta inferioara, deci acceleratia la fund. Aveam un consum mediu de 7,8 la suta. Acum nu mai trag asa de motor ca urca mai bine si nu mai sughite cand da din greu. Acum am pe bord consumul mediu la 7,1. Nu il face Ferari dar după 7 ani de mers e o investitie foarte buna. Deja am recomandat si prietenilor remaparea si numai la Logan. Binenteles pe barba lor! Multumesc Doc! Sănătate la Loganisti!
Mai am si eu o intrebare care a facut remapare la logan dac apare vreo eroare pe ceasuri sau nu mai porneste sau orice alceva si masina trebuie pusa pe un tester mai e valabil cel de la reprezentanta dacia daca ii schimbi softu?????????
Am facut eu remapare, asta vara, masina merge perfect, a scazut consumul, intr-un cuvant sunt f multumit ( cu un plin faceam afara 600 km acum am facut 800) si pleaca de pe loc mai repede.
Putina istorie: detin un cotet model 2007, cu un "propulsor" de 1.4MPI. Ca numar de kilometri sunt aproape de 70.000. Masina nu a fost fugarita pana acum, nu a fost in niciun fel, ca ea doar este si atat.
Ideal: As dori sa-i maresc puterea motorului si sa-i scad consumul, pastrand acelasi stil de mers batranesc. Bineinteles, ca orice posesor de Logan, banii nu-s o problema pentru mine, in sensul ca m-am lamurit suficient ca banii nu aduc fericirea
Revenind la un registru mai serios, as dori sa-i fac o remapare la DOC, mai ales ca 150 de Lei nu-s un capat de tara si mai si stau prin preajma atelierului, dar am o indoiala in ceea ce priveste efectul scontat. Normal ca nu ma astept ca cei 10-15 NM sau 4-7 CP sa-mi transforme Loganul intr-o racheta, vreau doar sa consume mai putin. Bineinteles, am sa schimb si bujiile, ca-s cam vechi.
1. Pana acum motorul a dovedit o fiabilitate perfecta. Remaparea astea strica ceva in timp?
2. Daca intr-adevar are numai efecte benefice (un spor mic de putere, urca mai usor in ture etc), de ce nu a fost facuta din fabrica?
3. Este reversibila?
Dupa ce am citit cu destula atentie ce s-a scris mai sus, m-am hotarat sa apelez si eu la DOC. Din cate mi-au zis colegi care au facut remapare la masinile lor (si altii care n-au facut), numai unul cu dci a zis ca i-a scazut consumul (e genul de sofer care nu depaseste 120 km/h nici pe autostrada, decat pentru anumite depasiri). Ceilalti au zis ca e normal sa creasca si consumul din moment ce ai mai multa putere. Am citit cu incantare pe aici ca scade (cum este si normal daca mergi "omeneste"). Ma gandeam chiar azi ca ar fi trebuit sa ma interesez despre asta mai de mult. Dupa ce adun averea de 150 lei imi fac o programare.
Pai 120 este mai mult decat omeneste pentru un Logan.
Dar, totusi, ramane intrebarea cea mai mare: daca este asa minunata aceasta remapare, de ce nu a fost facuta direct din fabrica?
Din cate am inteles eu, in cazul altor masini, nu stiu daca e cazul si la logan, motorul e facut la 82 CP (sa zicem, cum e la Logan 1,4) dar din fabrica il coboara la 75 CP ca sa mearga fara probleme cu benzina din Romania (mai proasta ca in alte tari) si probabil sa iasa la noxe.
Intrebarea ar fi daca se mai inscrie in parametrii de poluare dupa remapare.
Citez:
Eu am optat pt 1.2 VTI(3 cilindri atentie) pentru consum si nu m-a dezamagit,consuma putin in oras,undeva in jur de 7,5 si 5 in afara.La 130 ai pana in 4000 de ture.Motorul fiind vti este foarte vioi spre deosebire de 1.2 75 cp de pe logan ca termen de comparatie.Este un motor detunat de la 82 cp pentru benzina proasta.Daca mergi preponderent in oras 1.6 o sa pape cam multa benzina dar si in afara daca iti place sa o calci.In alta ordine de idei e zgomotoasa indiferent de motorizare,materiale mult prea ieftine,spartana,cat dai atata face,de asta sa fi sigur.Eu am pus-o la vanzare la 6 luni dupa ce am luat-o si nici azi nu am vandut-o,si nu tin la pret crede-ma.La banii astia lumea isi i-a Logan,cum probabil trebuia sa fac si eu de altfel.
Last edited by Fanez; 23 November 2015, 21:29.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment