Va rog sa postati impresii dupa remapare Logan 1.4i 8v 75CP. Acest topic va foarte util celor care vor sa afle mai multe pareri bune sau rele ale celor care au deja pe aceasta motorizare chiptuning.
Remapare Logan 1.4i 8v 75CP - Impresii
Collapse
X
-
Remapare Logan 1.4i 8v 75CP - Impresii
560Da, multumit de rezultat28.75%161Da, nemultumit de rezultat2.50%14Nu, dar as vrea sa incerc61.43%344Nu, este o prostie7.32%41Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.roTags: None
-
sparg eu gheata.
remaparea se simte si a fost spus lucrul asta de multi aici pe forum. curba de cuplu a scazut, trage in ture mai mici, se simte boost-ul de cuplu cand masina e incarcata cu multe bagaje si oameni si trage la deal. sa fiu mai exact, daca inainte de remapare simteam motorul ca trage bine abia de la 3000rpm [vit 3 si peste], acum trage de pe la 2600-2700rpm.
nu e ferrari, dar cu siguranta nu mai este ca la inceput.
consumul scade putin la acelasi tip de condus [adica daca o conduci dupa remapare la fel cum o faceai si inainte], e de inteles avand in vedere cuplul in plus. problema e ca, odata cu chiptuningul, majoritatea o calca mai tare si evident nu se mai vede acel avantaj la consum.
top speed-ul n-am avut ocazia sa-l testez pentru ca 1. nu avem drumuri care permit testul in siguranta 2. n-am avut ocazia. dar am ajuns la 160km/h pe ceas [autostrada szeged-budapesta] mult mai usor decat inainte, chiar daca eram 4 oameni in masina si bagaje [o duceam pe sora-mea la aeroport si eram tot familionu].
per total, multumit. as mai face-o odata de ar fi nevoie.
un singur lucru ar mai fi ce-mi ridica semne de intrebare. daca exista mai multe mape, care si cat de mari sunt diferentele intre ele.Last edited by bro; 23 February 2010, 23:42.
-
O metoda de a mai castiga ceva din aceasta motorizare fara a folosii inductie fortata, ar fi un upgrade de piese: axa cu came + soft, admisie completa, evacuare completa (decat + serpisori), volanta usurata, jante usoare, scaune usoare etc. Numai in felul acesta se mai poate castiga performanta acestui model si pastra fiabilitatea unui motor aspirat.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
deci nu exista diferente sesizabile intre diverse mape pentru motorizarea de 1.4? ca asa as putea incerca j-de-mii de mape de la diversi, sa arunc cu banii pe fereastra in remapari inutile si sa concluzionez ca tot pe acolo ma aflu.
pe mine unul nu ma intereseaza viteza maxima, mai mult de 130-140km/h nu merg. vreau sa ma intorc de fiecare data acasa pe picioare mele, nu intre 4 scanduri. dar as vrea o curba de cuplu cat mai coborata in ture.
ps: ar merita sticky toate topicurile lui Doc in legatura cu impresiile de remapare la motorasele de pe Logan.
Comment
-
este o sectiune speciala facuta doar pentru chiptuning ...adica asta,asa ca nu prea trebuie sticky.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
@bro: exista diferente atunci cand hartile sunt facute de diferiti tuneri. Fiecare aplica reteta proprie, unii mai bine alti mai prost, de aici si diferentele. Nu stiu cum sa-ti explic mai bine, dar am spus de fiecare data: la noi exista o singura versiune de soft, cea care credem noi ca este corecta si ca aduce maximul de eficienta. Rezultatul se poate vedea pe forum. Nu cred ca trebuie sa incerci "j-de-mii de mape de la diversi", trebuie doar sa stii de unde sa alegi.
Nu stiu ce intelege lumea din aceste topicurile pe care le-am deschis, dar eu vrea sa fie cat mai multa transparenta si fiecare sa aiba posibilitatea sa-si prezinte propria experienta legata de remapare. De aceea am facut si un poll la fiecare topic, sa putem face o statistica in functie de cei care au facut o astfel de modificare si daca sunt sau nu multumiti de rezultat pe termen lung.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
nu cred k poate sa spuna cineva care a facut remaparea ca nu e multumit. cred k toti care incearca aceasta metoda de "tunning" nu se asteapta la cine stie ce avand in vedere ca 1.4 este un motor aspirat si castigul de putere e pana in 10%. eu sunt foarte multumit de remapare. pe langa sunetul mult mai "plin" se simte si acea diferenta de cuplu in turatii mici. cat despre consum spun ca pentru mine era de speriat... la stilul meu de condus inainte de repamare scoateam in jur de 12.4l/100km si tutror li se parea enorm. dupa remapare am ajuns la un consum constant de 10.8l/100k, iar dupa schimbarea bujiilor la un consum de 9.4l/100km.
Deci remaparea merita mai ales ca pretul ei nu este deloc mare.
despre viteza maxima nu pot spune multe. inainte viteza maxima atinsa a fost 160 si asta cu ajutorul unui deal si doar pentru cateva secunde. acum dupa remapare am ajuns cu treapta 4 pana la 155 si mai urca dar foarte greu.
se vorbea despre axa cu came noua. ma intereseaza si pe mine un pret pentru a cumpara una si chiar montaj. care ar fi schimbarea de cuplu? cum se modifica consumul de carburant? cat ar mai costa un nou soft?
te rog sa pui un grafic dupa remapare. ma intereseaza dak ai avea si dupa cele 5900 de ture. pana la 6300 sau unde pui tu limita sa vad scaderea de putere . multumesc
Numai bineLast edited by o8MeLC; 24 February 2010, 14:19.
Comment
-
intradevar trage mai bine la turatii joase 2500-3000 treptele 3 si 4; am testato inainte si dupa remapare si ce-i drept se cunoaste acea diferenta pe care numai propietarul poate sa o simta
alimentarea se taie la 7000 la mine am testato de la 6000 spre 7000 cu a 1 a 2-a si a 3 nu mai trage deloc deci e inutil sa schimbi la un adica la mai mult de 5500rpm.(spre binele motorului)
diferentele majore si sesizabile ar fi acelea ca: trage mai bine la turatii mai joase si in panta la urcare, viteza maxima nu sa modificat chiar deloc asta nu este o problema
Comment
-
Atentie mare la limitarea de turatie, pentru motorul 1.4i limitarea ridicata la 7000RPM este foarte riscanta. Risti sa rupi arcurile de la supape si sa vezi atunci distractie.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
aoleu bine ca mi-ai spus si i-am dat de vreo .. 4 ori vreo 7000 uufff nu mai fac asemenea scamatori ca apoi ma cheama platica, ce am observat azi parca am zis sa o mai dezamortesc putin ca de a venit primavara iam dat un 7000 cu motorul cald binenteles da pe loc si am observat ca se misca si acul de la vitezometru spre 30-40 se ducea .
ce naiba inseamna chestia aia, oricum de bine nu cred ca e
Comment
-
Pai intrebare simpla: de ce ai ridicat limitarea la 7000RPM? Cine ti-a facut modificarea? Sa nu imi spui ca sunt "meseriasii de uzina" ca de la ei ma astept la orice.
Originally posted by floriche View Postobservat ca se misca si acul de la vitezometru spre 30-40 se ducea .Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Doc, resoftarea am facut-o la un meserias care a lucrat la reno si acum lucreaza la bmw e electrician(nu il cunosc prea bine)
si acum traducerea pai: scoasa din viteza iam dat blana 7000 mii si am vazut cum acul de la vitezometru a inceput sa urce desi masina statea pe loc.. e chestie de x-files
Comment
-
doc am pus si eu niste intrebari mai sus. te rog frumos daca [poti sa imi dai un raspuns pe private sau chiar aici. multumesc. Florinache sa stii ca daca numarul de cai creste .. creste si viteza maxima. 7000 e extrem de mult ... eu voiam un grafic sa vad unde e cel mai bine sa schimbi pentru a cadea in aceaasi putere dar cu un cuplu marit. adica sa nu pierd din putere nici ca schimb prea tarziu nici prea devreme. doc am vazut pe alt thread (la pareri despre remapare 1.4) 2 grafice dino. din ce am vazut eu acolo ... cuplul maxim era pe la 3500 de turatii dupa remapare si inainte era pe la 2600 cand in fisa tehnica scrie ca acel cuplu fenomenal il gasim la 3000 de turatii. este testul de dino nereusit? din cate am inteles e cam greu in Romanica sa faci un dino cat mai aproape de realitate la motoarele aspirate din cauza lipsei tehnologiei.
Comment
Comment