Revin cu pareri dupa 70.000 km cu motorul masinii remapat (stage 2). In primul rand nu am intampinat absolut nici un fel de problema tehnica din cauza resoftarii (erori, scuturari ale motorului, becuri aprinse in bord, furtune sparte...). Masina are inca sistemul de injectie de origine (acum am 142.000km, din care 70.000km resoftati si cu ulei 2T in motorina)
Placerea de a conduce este alta, motorul trage foarte bine de la 1700 si urca repede la ture inalte, masina zburda pe sosele, de cateva ori m-au intrebat alti soferi (prin statie radio) ce motor am pe masina.Pe serpentine masina este senzationala. Legat de consum: cand merg potolit este consum normal, dar cand merg sustinut (3000-3500rot/min) este mai mare cu 0,5l/100; pentru mine este insignifiant tinand cont ca atunci cand efectuez o depasire stiu ca ma pot baza pe motor.Rog si alti posesori cu masinile resoftate (la Doc) sa-si spuna aici parerile sau daca au avut ceva probleme.
Placerea de a conduce este alta, motorul trage foarte bine de la 1700 si urca repede la ture inalte, masina zburda pe sosele, de cateva ori m-au intrebat alti soferi (prin statie radio) ce motor am pe masina.Pe serpentine masina este senzationala. Legat de consum: cand merg potolit este consum normal, dar cand merg sustinut (3000-3500rot/min) este mai mare cu 0,5l/100; pentru mine este insignifiant tinand cont ca atunci cand efectuez o depasire stiu ca ma pot baza pe motor.Rog si alti posesori cu masinile resoftate (la Doc) sa-si spuna aici parerile sau daca au avut ceva probleme.
Comment