Calculatorul de bord nu este foarte exact si nici rezervorul nu are 50l la diesel asa cum spune producatorul. Sunt cazuri in care in loc de 50l de motorina au intrat 60-65l, ceea ce duce la rezultate eronate la consum.
Remapare Logan 1.5dCi 70CP - Impresii
Collapse
X
-
Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
-
Originally posted by Doc View PostCalculatorul de bord nu este foarte exact si nici rezervorul nu are 50l la diesel asa cum spune producatorul. Sunt cazuri in care in loc de 50l de motorina au intrat 60-65l, ceea ce duce la rezultate eronate la consum.
Comment
-
Eu nu m-as baza asa de mult pe CB. Poate avea variatii cu +/- in functie de stilul de mers si numarul de km parcursi.
Treaba cu consumul este deja cunoscuta, orice motor turbo diesel resoftat consuma mai putin carburant la un stil de mers cat de cat normal.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
poi io si inainte de resoftare faceam la fel de fiecare data cand alimentam adica bagam plinu si cam se nimerea cu litri consumati. as mai zice ca nu indica corect daca as baga peste 50 de litri, da de fiecare data intra motorina in rezervor pana se decupleaza pistolu, deci nu bag mai multa sa imi indice eronat data vitoare cand alimentez. si cu masina merg normal spre sportiv exact ca si inainte de resoftare, cu accelerari destul de puternice si schimbat viteze intre 2500-3000
Comment
-
Ok.
...uite ca am facut-o si eu, si pot sa spun ca trebuia sa o fac mai demult...
...deci, acum raspunde mult mai rapid la apasarea pedalei, nu mai "ingenuncheaza" cind pornesc aerul conditionat,...in privinta consumului, la bord imi indica 3,9 l consum mediu, dar trebuie sa verific dupa un reset, sa ma pot pronunta corect, si sa incerc si metoda de la plin la plin....oricum per total, este cu mult mai vioaie, isi merita investitia din plin....abia o tineam pe sosea, pe drumul de intoarcere acasa....la testul de "talpa", mai cerea o viteza, pe care nu o aveam sa i-o dau.....si foarte rapid a ajuns la 130Km/h....si mai vroia..dar nu i-am dat..
Multumesc mult pentru lucrarea facuta profesional.passion 1.5 DCi
Comment
-
Cu placere.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Originally posted by livas View Post...uite ca am facut-o si eu, si pot sa spun ca trebuia sa o fac mai demult...
...deci, acum raspunde mult mai rapid la apasarea pedalei, nu mai "ingenuncheaza" cind pornesc aerul conditionat,...in privinta consumului, la bord imi indica 3,9 l consum mediu, dar trebuie sa verific dupa un reset, sa ma pot pronunta corect, si sa incerc si metoda de la plin la plin....oricum per total, este cu mult mai vioaie, isi merita investitia din plin....abia o tineam pe sosea, pe drumul de intoarcere acasa....la testul de "talpa", mai cerea o viteza, pe care nu o aveam sa i-o dau.....si foarte rapid a ajuns la 130Km/h....si mai vroia..dar nu i-am dat..
Multumesc mult pentru lucrarea facuta profesional.
Comment
-
Are varianta Stage 1.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Doc, inca stau si nu stiu ce sa aleg intre stage 1 sau 2, tin sa precizez ca nu sunt adeptul forjelor dar vreau sa scap de acele intreruperi pe care le face motorul la pornirea de pe loc cand e activat ac-ul si in plus sa stiu ca am pe ce ma baza in cazul unei depasiri mai la limita(cu toate ca nu ma caracterizeaza sa fac acest lucru).Ti-as fi recunascator daca ai reusi sa ma indrumi.
Comment
-
..scuze ca ma bag Valli, dar eu am ales Stage 1, si am scapat de acele intreruperi la plecarea de pe loc cind am si ac-ul pornit...nici eu nu sunt adeptul forjelor, dar am facut totusi un test, tocmai ca sa vad pe ce ma bazez in situatii limita, si pot sa spun ca Stage 1 este suficient, daca nu esti adeptul concursurilor, liniute si alte chestii unde se cere mai mult...extrem din partea masinii. Mai mult te poate indruma si Doc.passion 1.5 DCi
Comment
-
Multumesc Livas pentru recomandare,nu e o problema ca ai intervenit in aceasta discutie chiar din contra ma bucur ca ai postat, asta ma ajuta in alegerea pe care urmeaza sa o fac. Cum se comporta acceleratia ? De exemplu daca esti la 2800-3000 rpm si o calci cum raspunde la acceleratie? Ca la softul original daca esti si cu ac-ul pornit si ai 3000rpm te rogi de ea sa poti face o depasire.
Comment
-
....Valli, in postul de mai sus, tu te-ai adresat lui Doc, si de aceea m-am scuzat. Dar sa-ti spun ca foarte repede ajunge la viteze "cu trei cifre", adica peste 100km/h, asta depinzind si de apasarea pe acceleratie..dar la 2800-3000 rpm ai in jur de 110-120 km/h si esti in treapta 5-a (eu vorbesc in mers constant la ~3000 rpm, nu cind accelerezi scurt la 3000 rpm..)..si atunci observi ca mai cere o viteza...si nu ai de unde sa-i dai, si daca apesi mai tare..."simti cum te apasa spatarul scaunului"....deci, se merita din plin....e un fel de Red Bull, sau Viagra...cum vrei sa-i zici..!
... ac-ul nici nu-l simte ca intra in functie,..este la fel de vioaie, si poti depasii fara probleme, te poti baza pe ea ca te ajuta.
Si eu am strins informatii la fel pana sa ma hotarasc, si acum imi pare rau ca nu am facut-o mai devreme....passion 1.5 DCi
Comment
Comment