If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Chiptuning Dacia incepand cu 150 ron by Obdtuning.ro
Ca sa n-o mai lalaim atat... Cip se merita la motoarele turbo fie ele benzina sau diesel... La aspirate daca nu schimbi axa (axele) cu came nu se simte mare lucru... Si asta o pot confirma multi dintre posesorii de 1.4 si 1.6
PS. Nu spun ca nu se merita cip pe aspirate... Am si eu 1.6 8v si vorbesc din experient
S-au mai postat, la sectiunea remapat sau nu.
Castig exista, infim caci este vb de un motor aspirat, de putere redusa ( 75 cai).
Vei avea o curba de cuplu imbunatatita, si un castig de cai modic.
Masina va merge mai bine, dar nu te astepta la vreo modificare esentiala.
Toate cele bune.
Merita si micutul 1.4 mpi o remapare.
Si acum cele mai multe exemplare de Logan sunt 1.4 mpi, dar DOC nu gaseste un grafic de aratat la noi. Atata timp cat am dyno, faceam cel putin doua trei teste gratuit sa arat la turma ce modificari benefice sunt.
Grafice exista (cel putin unul) dar nu se vrea a pune ca exemplu pt ca apar din nou si din nou discutii, cum au aparut si pe alte forumuri, fara a primi un raspuns clar de la DOC.
Graficele la 1.4 si 1.6 cu siguranta nu vor apare prea curand atata timp cat si 350 RON sunt multi bani pentru o remapare, dar sa mai dai 50 euro pentru un test dyno.
Cine a fost curios sa afle cat poate masinuta din dotare a facut si testul dyno, din pacate toate au fost diesel.
@mrfler: ai venit la mine si nu ti-am facut modificarea? Au fost membri la care le-am facut modificarea si fara sa aiba 3 luni, insa forumul ia acaparat total.
@shadow: am sunat si eu astazi la Craiova si se pare ca telefonul este inchis. Nu stiu motivul dar o sa incerc sa il aflu.
@VANDIESEL: in niciun caz nu te apuca sa montezi asa ceva pe masina sau mai rau sa dai si bani pe ea.
Pret special (mai bun decat cel afisat aici) pentru primii 5 membri ai forumului, la orice model de Logan fie el benzina sau diesel. Detalii in PM sau YM: obdtuning, va rog.
@DOC
Am citit intrebarile de pe site dar mai am si eu cateva referitoare la masina mea : logan dci de 65 CP
1. Dupa resoftare va scoate mai mult fum?
2. La un ITP, avand in vedere puterea crescuta, nu vor iesi mai multe noxe la test?
3.In cazul in care imi fac resoftarea si voi merge poate un pic mai turat, o voi accelera mai des, chiar risc sa am probleme cu turbina, injectoarele sau ambreiajul ( nu ma refer la mers violent cu ea, doar la un pic mai multa turatie) ?
Multumesc
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment