If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Chiptuning Dacia incepand cu 150 ron by Obdtuning.ro
Salut Doc, ma intereseaza o remapare pt un Logan 1,5dCI, motorul este ca din fabrica la 65cp, pana la cat poate fi "saltat" si nu in ultimul rand mai eate valabila reducerea pt membrii forumului?
Numai bine!
Da mai este valabila oferta pentru membri forumului, adica 350 RON. La 1.5dCi de 65CP se castiga 20CP si cuplu 40Nm.
In cazul in care vi la Cluj nu mai merg la Satu Mare si prefer sa fac la tine remaparea.
Te rog anunta-ma cand vi sa ne intalnim sa-i dam si la iubi meu niste caluti.
Se pare ca voi ajunge pe 26-27 la Cluj, ieri am aflat data exacta. Ne vedem acolo, dar suna-ma inainte cu 1-2 zile ca sa imi aduci aminte.
Valorile sunt prea mari si pe alocuri nerealizabile (cel putin la benzina aspirat). Este un pic de marketing acolo. Avem si noi pe site un set de intrebari la care am raspuns (http://www.obdtuning.ro/?s=articol) insa pe parcurs sa mai adaug raspunsuri la intrebarile frecvent intalnite la clienti.
Nu am gasit in lista de intrebari frecvente clarificari privind modul in care evolueaza noxele dupa remapare. Concret, la un Logan 1.4 MPI cu 16.000 Km si testul dfe noxe Ok la ultimul ITP facut acum 6 luni, exista riscul ca dupa remapare masina sa nu mai treaca testul de noxe la ITP ?
O prostie pe care romanii in general nu o inteleg. ECOTUNING-UL NU FUNCTIONEAZA IN ROMANIA. Modificarile care se fac pentru consum redus si noxe mai mici nu sunt compatibile cu masinile din Romania din cauza infrastructurii, mai exact nu avem autostrazi. Cand se fac modificari ecotuning e nevoie de un regim constant de mers pentru a obtine consumuri mai mici.
Sa inteleg ca un ecotuning la Logan 1.4 MPI nu merita facut? Ma intereseaza in special reducerea consumului urban si mentinerea noxelor in limite asdmisibile, astfel incat sa nu am probleme la ITP.
Nu am gasit in lista de intrebari frecvente clarificari privind modul in care evolueaza noxele dupa remapare. Concret, la un Logan 1.4 MPI cu 16.000 Km si testul dfe noxe Ok la ultimul ITP facut acum 6 luni, exista riscul ca dupa remapare masina sa nu mai treaca testul de noxe la ITP ?
Un Logan 1.4i cu chiptuning Dimsport trece testul de noxe.
Am fost acum 2 saptamani in Brasov, daca nu ai dat niciun semn de viata. O sa trec prin Brasov pe 18 sau 19 septembrie si 25-26 septembrie. Ma duc la niste maratoane de MTB si Brasov-ul este in drum.
Sa inteleg ca un ecotuning la Logan 1.4 MPI nu merita facut? Ma intereseaza in special reducerea consumului urban si mentinerea noxelor in limite asdmisibile, astfel incat sa nu am probleme la ITP.
nu am stat sa mai citesc in urma ca nu prea am timp...o intrebare am... scade consumul si in oras ?? si daca da cu cat ?? astept un raspuns concret ! (mentionez ca pentru Logan 1.4 benzina)
Masinile au devenit ca niste accesorii de imbracaminte, fara de care te simti nesigur, dezgolit si incomplet.
ID: cipry263
Buna tuturor am si eu un logan de 1.4 din oradea intrebarea se adreseaza lui Doc este cineva in zona sa faca o resoftare si un pret,sau daca treci candva prin zona ms mult.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment