If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Chiptuning Dacia incepand cu 150 ron by Obdtuning.ro
sorine, masinile de f1 au motoare care ating 15-16000 ture/minut. si merg numai in regim de acceleratie, cu amesteg imbogatit...nu se compara parametrii de functionare. plus ca alea-s benzinare aspirate. am colegi de servici cu turbodiesel care unii zic ca n-a crescut consumul, altii ca da, dar foarte putin. la benzinar clar creste, cu 0,5-1l/100...
si tu crezi ca daca schimbi puterea masinii in mai mare nu o sa mergi cu alt regim de functionare?
la acelasi regim de functionare la benzinare creste consumul cu 0,5 - 1l la o talpa mai mare adica cum am eu creste consumul cu 2;3 pina la 5 l totul depinde cum schimbi vitezele la ce turatie daca schimbi pina in 3000 ok daca schimbi de la 5500 in sus suge si motorul de reno
...la acelasi regim de functionare la benzinare creste consumul cu 0,5 - 1l la o talpa mai mare adica cum am eu creste consumul cu 2;3 pina la 5 l totul depinde cum schimbi vitezele la ce turatie daca schimbi pina in 3000 ok daca schimbi de la 5500 in sus suge si motorul de reno
pai si eu ce ziceam? 0,5-1l% in plus, daca mentii regimul de functionare. daca mergi cum zici tu, schimbat la peste 5000, alta-i treaba...ideea e ca si cei care fac chiptuning iti zic ca daca mentii stilul de condus, n-ar trebui sa creasca cu mai mult de 0,5-1l consumul. mie cel putin asa mi-a zic jeff si a cam avut dreptate. na, ca acum ii fac si reclama moca omului... performanta fara carburant nu se poate, cel putin nu numai din harta de avans si injectie pe acceleratie...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
M-am hotarat. Fac si eu remapare. Il contactez pe omul de la obdtunning si daca ma inteleg cu el fac remapare si o sa spun sincer daca simt ceva la consum sau putere. Dar consumul tine de multe variabile, asa ca daca nu creste cu 2-3 l/100 ci am o variatie de 0,5-1 l/100, nu e relevant pentru ca ar putea fi de vina benzina, stilul de condus, semafoare etc....
Un motor 1.5 dcI 85hp dus in 105 cai cat de fortat este si cat de repede credeti ca se va buli cutia de viteze?
Ma gandesc ca deja cei de la Dacia au scos modelul asta cu tuning din fabrica sau e cu totul alt motor modificat fizic? Este necesara/recomandata schimbarea admisiei de aer/evacuarii?
La ce consum sa ma astept?
A, da, sunt mai multe intrebari... m-a luat valul.
dci de 85 din fabrica nu-i totuna cu dci 65 resoftat. alte materiale la pistoane, cuzineti, chiulasa, alta trubina, alta cutie de viteze. dci 65 si 70 are cutie jh3-16x, iar dci 85 are jr5. ca sa raspund la alta intrebare, motorul e fortat exact cu atatea procente cat diferenta dintre noul cuplu dupa resoftare este mai mare decat ala original. daca de la 180 Nm cresti la 200Nm, ai extra efort in motor de 10%. ceea ce-i in principiu sub limita de siguranta a motorului si a cutiei. daca treci de la 200Nm la 250Nm, atunci stressul suplimentar e de 25%. probabil si asta e in limitele motorului, dar la fel de probabil nu si in limitele cutiei sau ale ambreiajului.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Un motor 1.5 dcI 85hp dus in 105 cai cat de fortat este si cat de repede credeti ca se va buli cutia de viteze?
Ma gandesc ca deja cei de la Dacia au scos modelul asta cu tuning din fabrica sau e cu totul alt motor modificat fizic? Este necesara/recomandata schimbarea admisiei de aer/evacuarii?
La ce consum sa ma astept?
A, da, sunt mai multe intrebari... m-a luat valul.
Merci!
nu trebuie sa schimbi nimic la admisie,cat despre cutie de viteze daca mergi cum mergeai inainte nu are nimic.
salut
am si eu un diesel de 70 caluti si 3900 km. ce ma intereseaza este dupa acel chiptuning la cati cai ajung ,cam cu cat creste consumul, ce se poate strica la motor, cutie , planetare avand in vedere ca am cauciucuri 205/55/15 (sunt mai solicitate planetarele ) si am inteles ca are cuplu mai mare deci trage mai tare, se pierde garantia masinii, cat costa chiptuningul si daca se merita?
cam multe intrebari dar sunt f interesat de acest tuning
Salutare... nu ma pricep la motoare si vreu sa va intreb ceva ! Chiar ajuta 2-3 cp in plus in urma unor modificari ? Se simte diferenta mare la un logan de 1,6 in 16v dar la un 1,4 dupa cipuire ?
Salut . Prima data cand postez aici . Gutza07 : frate , eu am 1.4 pt care in momentul in care mergeam cu aerul dat drumul era varza . Depaseam greu , abia se tara . La 3000 km i-am rescris softul , undeva in Militari ( am tel dar nu mai stiu firma ) . Diferenta enorma frate ( strict pt1.4 - la alte motare poate k nu este la fel ). Este altceva , chiar conteza ce a primit in plus . Iar consumul nu a crescut ( referitor la ce a scris cel cu F1 mai sus ) . Daca la mine la 1.4 se simte asa la 1.6 16v..................... Mie imi pare rau ca nu am fost atent cand am luat masina la preturi si m-a interesat doar ac - ul pt ca daca imi luam 1.6 era altceva . Intre 95 - 97 cai ? Alta viata . Daca vrei resoftare , au in cazul meu zic ca merita .Ex din schimbarea evacuarii ( sau doar a tobei finale) poti castiga 1 cp . Asta am citit intr-o rev auto .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment