cu permisiunea d-voastra, as dori sa-mi exprim si eu parerea in legatura cu optiunea de resoftare a calculatorului masinii pentru obtinerea unor performante superioare ale motorului, mentionez ca nu sunt specialist in domeniul auto, sa luam cazul meu, am un logan de 1,6 16v nou cu 1500 de km actuali, masina se comporta pe fiecare zi din ce in ce mai bine si incepe sa raspunda din ce in ce mai usor solicitarilor in trafic, totusi sunt tentat sa-i fac o resoftare, fiind convins ca aceasta nu dauneaza motorului, dimpotriva, il va ajuta in conditiile de trafic in oras, nu ma gandesc nicidecum ca dupa resoftare sa incep sa turez motorul la limita maxima si sa ma angajez in liniute la fiecare oprire la semafor, am vazut foto ale unor motoare pe butuci la care explicatia era ca motorul arata asa din cauza resoftarii, permiteti sa nu fiu de acord, nu chip-ul a distrus motorul, motorul arata asa datorita altui factor, cel uman, pentru ca soferul a calcat acceleratia si a exploatat motorul la limita, eu am curaj sa fac pariu ca acel motor ar fii ajuns in acelasi fel si fara resoftare, pentru ca nu chip-ul a fost de vina ci... soferul care a tras de masina aia in ultimul hal... domnilor, resoftarea nu va obliga sa sa solicitati motorul la extrem, resoftarea ajuta motorul sa se comporte mai bine in trafic, calculatorul ajuta motorul la o performanta mai buna, e un upgrade facut calculatorului, comparativ, e ca si cum refuz sa-mi pun la linia mea audio o statie cu putere mai mare de la 100 de wati sa zicem, la 200 de wati, pentru ca nu vreau sa raman surd, nimeni nu ma obliga sa ascult la maxim, dar o putere mai mare a statiei imi va da o fidelitate si o auditie superioara pentru sunetele normale, eu asta am inteles, e o parere personala si nu incurajez pe nimeni sa o faca sau nu, singura retinere care o am e ca dupa resoftarea masinii mele e posibil sa pierd garantia, ma mai gandesc, toate bune...
Dauneaza sau nu chiptuning-ul?
Collapse
X
-
Originally posted by FastFurious View Post''ursamajor''- Poti argumenta cu ceva concret toata vorbaria ta de aici sau numai faci prosti pe unii si pe alti i si tu esti singurul destept.
Fii fericit cu dizelu' tău cipuit și fii mai calm, că îmbătrânești repede.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
''ursamajor'' - Citeste ce ai scis in postul 207 ca sa-ti aduci aminte ce ai scris.
Sunt foarte fericit cu dieselul meu si sunt foarte calm si mai mult de atat pa prapadesc de ras cand citesc ''povestile cu pesti'' ale ''celor care cunosc totul '' dar nu pot argumenta.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostProști or fi ăia de la Dacia că nu le fac așa resoftate de noi...
Oare așa fraieri sunt ăia de la Dacia de nu le vând direct chipuite/tunărite? Ai înțeles acum?Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Domnilor, va indreptati iminent catre un flame, implicit catre niste penalizari. Va rog sa adoptati o atitudine mai relaxata.
Acesta este un simplu avertisment verbal, pentru moment.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostHai să-ți traduc, că văd că stai rău cu româna.
Oare așa fraieri sunt ăia de la Dacia de nu le vând direct chipuite/tunărite? Ai înțeles acum?
Intrebari cretine ar mai fi :
Oare de ce sa pun toyo T1R cand DACIA a echipat masina cu MONTANA , inseamna ca sunt cele mai bune .
Oare de ce sa schimb casetofonul cu un cdplayer daca DACIA a pus casetofon cu caseta in masina , e cel mai bun.
Oare de ce sa schimb boxele, ca astea ce le-a pus DACIA sunt cele mai buneee .
Oare de ce sa bag parafina in praguri ca sa nu dea rugina ca DACIA spune ca tabla e zincata si ca nu rugineste.
Oare de ce sa pun xenon pe masina ca daca DACIA a pus halogen inseamna ca e cel mai bun halogenul .
Oare de ce sa imi cumpar o masina cu ESP+ABS , ca DACIA nu are ESP si merge bine.
Oare de ce sa cumpar ulei motul , ca dacia pune dacia oil care e cel mai bun ulei de motor pentru dacia , ca spune dacia .
Oare de ce sa schimb jantele de aliaj Sinaia cu care se dejanta masina cu unele facute de OZ care sunt de ***** ca dacia pune Sinaia si sunt cele mai bune .Last edited by Cristi_Xp; 4 January 2012, 21:35.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostHai să-ți traduc, că văd că stai rău cu româna.
Oare așa fraieri sunt ăia de la Dacia de nu le vând direct chipuite/tunărite? Ai înțeles acum?
Ti-am zis mai multi care avem masini cu km multi ca nu au motoarele noastre nici pe dracu si merg foarte bine. Ti s-a venit cu grafice pe stand. Am inteles ca esti gica contra, dar pana acum in afara de a fii contra nu ai venit cu nimic constructiv. Vino tu cu ceva revolutionar si o sa trecem toti astia de avem resoftari inapoi la stock ... da-le in cap astora cu firme de ciunig. Daca ai ceva de demonstrat ai ocazia sa o faci pe forumul cu cei mai multi membri.
Sincer, eu unul am mari dubii ca ai capacitatea de a fii constructiv in discutia asta.sigpic
Comment
-
Lol, constructiv, cu atâta agresivitate? Păi când începeți să tăbărâți ca haita pe câte cineva care vă cere explicații, ce constructiv poate fi un user? L-ați bălăcărit pe amicul acela care zicea că e studinte la motoare, acum încercați s-o faceți cu mine.
Mă lasă rece că vă bateți voi cu cărămida în piept ce instruiți sunteți.
Ideea e că funcționarea motorului în regim forțat, cum este acesta dat de flashtuning, e la limită. Ce înseamnă asta: în mod sigur uzură mai mare, precum și diverse probleme inopinate care pot apărea (statistic vorbind, mai multe decât fără flashtuning). Că moare caroseria până crapă motorul, e posibil, nu zic nu. Dar în mod sigur dacă s-ar testa motoare flășuite cu martori standard, s-ar vedea diferența dpdv al fiabilității.
M-a distrat fantastic pe alt forum despre Dacii un dealer tunerist al unei firme prezente și aici, căruia i se solicita garanție (justificat dpdv al unui client):
(Discuția adaptată)
- Ce garanție? Garantez că pun softul meu în motorul tău.
- Nu, pentru faptul că modifici niște parametri ce afectează motorul direct.
- Fugi, dom'le de-aici! Eu vând soft, n-am treabă cu motorul tău.
Curat murdar.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
nu am intrebat pt polemica ci pt ca ma batea gandul. totusi o sa va povestesc ce a patit frate-miu (nu prietenul prietenului ) are un bmw e90 320d care avea 170 cp (daca nu ma insel) si i-a pus un power box( face acelasi lucru ca remaparea) cumparat din germania si care avea tuv...etc http://www.racechip.de/index.php
http://www.racechip.de/racechip-chip...0d-3058-r.html e vba de cel de 229 euro (repet :TUV certificat) exista si performance chart pe link pt cine vrea sa se documenteze. ma rog, a dus-o in 228 cp cat zic aia. intr-o buna zi, nu asa indepartata, el mergand mai sport s-a rupt vibrochenul si a facut deranj in motor de a trebuit sa cumpere alt bloc motor si baie de ulei. vorbind ulterior cu un mecanic sas destept care se ocupa numai de masinile "fratilor" lui, ne-a spus ca astea vin si ele dimensionate si daca sari calul componentele pur si simplu nu rezista.
@FastFurious: mi-a foarte greu sa cred ca ti-a dat o simpla resoftare 50% in plus fata de caii pe care ii aveai. 30 de cai din 68 e cam mult. sau daca se face e clar daunator. din ce am vazut si la nemti se da max 29-30%
Comment
-
Powerbox nu este acelasi lucru cu resoftare (remapare). Punct. Mai documenteaza-te, ce face fiecare in parte si atunci o sa vezi ca exista diferente majore. Daca erau asa de bune, sa nu crezi ca m-ar fi durut mana sa vand powerbox-uri. In plus, investitia este zero cand vinzi cutiutele magice catre client.
Uite ca exista si la mine varianta de powerbox adevarat pentru turbo diesel: http://web.dimsport.com/rapid/index....ef93996b0127fa
Conexiune pe rampa de injectie, pedala de acceleratie, TUV si telecomanda on/off.
Dar de ce sa vand un produs mai scump decat resoftarea si care nu poate controla decat cantitatea de motorina injectata in motor? Ce fac cu limitatorii de presiune, de cuplu, de fum, cu functionarea filtrului de particule etc?Last edited by Doc; 5 January 2012, 01:36.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Cred ca ursamajor e cav natie de troll. Daca dauna chiptuningul, se gaseau sigur cativa nemultumiti pe aici. singurul pe care-l stiu e Alessandro, care totusi dorea pmax pe ture mai mari, si a obtinut ture mici si medii mai ok, pierzand sus. motorul sau merge totusi perfect, deci nu stiu cu ce a "daunat" chiptuning-ul. cat despre cazul bmw-ului, una sunt 200+ cai si alta 80 de gloabe amarate. ce vibrochen sa rupi la un 1.4 aspirat? cu ce?
Comment
-
@Doc ,investitia nu este zero cand vinzi power box-uri ci cand vinzi "remapare" , pentru power box trebuie sa cheltui niste bani pentru fiecare produs in parte, pentru remapare e de ajuns sa ai cablu si soft (gandit de ingineri bineinteles) si iei bani de la cati pun botul...
Comment
Comment