Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aloooooo, "Galati&Braila" v-a obligat cineva sa va faceti resoftare???
    Pentru voi este daunatoare,nu va faceti, dar ca sa povestiti aduceti argumente concrete nu "povesti cu pesti".
    Daca resoftarea era prea scumpa era o problema, daca este ieftina iarasi nu este bine, cum ati vrea voi sa fie bine, spuneti cazul ideal.
    Last edited by FastFurious; 5 January 2012, 17:18.
    sigpicFast&Furious
    Team CSR
    Logan Club CLUJ

    Comment


    • Tata cand a facut resoftare la masina s-a dus la un meserias. De la 75 de gloabe stock a ajuns lejer la 150 fara altceva la motor. Acum am in plan sa ii pun niste aripi ca la avion. Stau si ma uit aici cum va certati ca niste copii. Eu cred asa. Daca vrei intr-adevar sa mai scoti ceva din motor fa-ti o resoftare. Nu am auzit pe absolut nimeni sa se planga ca i s-a rupt motoru' sau mai stiu eu ce aberatii. Sunt o droaie numai pe forum care au resoftare si nu s-au plans de ea. Daca s-au gasit doi insi nemultumiti care au facut-o la coltu' blocului ce tot atata tapas.

      Comment


      • Originally posted by ursamajor View Post
        CO cuantifică nu rezistența la autoaprindere, ci la detonație, adică arderea foarte rapidă, dăunătoare motorului. Adică, altfel spus, cu cât CO e mai mare, cu atât benzina arde mai "frumos".
        Prin flashtuning, respectiv modificare avans bunăoară, te apropii de limita de detonație a unui carburant care, în condiții normale n-ar detona, adică să spunem o benzină cu CO98. Safe al dreaq chipuiala asta.

        PS: asta e tare cu cursurile. Faci niște cursuri și ești tobă de mecanică și carte... Hilar. Făceați mișto de băiețașul ăla motorist. Eu mă crăcănez de râs doar când aud afirmații ca acestea.

        Și ca să-nchei complet comentariile aici... Dacă legea ar fi cum trebuie, tuneriști d-ăștia i-ai număra pe degete. Ar da garanție, ar fi mult mai atenți cu clienții și mult mai binevoitori, nicidecum agresivi. Dar trăim în RO, țara cu piramida valorilor răsturnată. Și ne mai mirăm de ce suntem ciuca... Europei și batjocura lumii.
        http://ro.wikipedia.org/wiki/Cifr%C4%83_octanic%C4%83
        Cifra octanică (CO) a unei benzine reprezintă rezistența la autoaprindere a combustibilului, adică rezistența la detonație.[1]
        Inca un motiv prin care imi dau seama ca tu cauti scandal si nimic altceva.
        Pacat ca multe carti nu au fost scrise de tine ...
        Din pacate tu esti ala agresiv care incerci sa ne impui o parere care noi nu o impartasim,nu ai adus niciun argument pana acum , in afar de un link de wiki in care imi aratai un motor in 4 timpi si o expresie "De ce dacia nu a facut resoftarea din fabrica" ,deci vino cu argumente solide ,arata-ne ca dauneaza ,fa ne o prezentare, un tutorial sa intelegem noi astia muritorii fara studii in domeniu ca tine
        Tu te cracanezi de ras , dar noi cand ne dai argumente de copii de 10 ani ce sa facem ? sa plangem ?
        Stii ca masinile au un senzor de detonatie ? Eh ,ia pune pe una de asta chipuita cu benzina de 95 diagnoza si uitate la semnalul senzorului de detonatie , sa vezi daca inregistreaza ceva, eu m-am uitat,tu te uiti pe gugal.
        maestrupiersic
        culmea ca cei mari in taste sunt cei care n-au incercat niciodata si vorbesc din gugal.
        Last edited by Cristi_Xp; 5 January 2012, 18:03.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Cristi_XP asta am vazut si eu de mult stai linistit.Multi destepti a mai lasat D-zeu pe pamantul asta.

          Comment


          • Originally posted by FastFurious View Post
            Uita-te pe www.dimsport.ro sa vezi si dupa aia vorbeste:http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning...57-stage-2-343
            Vezi si tu esti unul naiv care ai crezut in basmele spuse de ce cel cu powerbox-ul si nu crezi un grafic dino care atesta concret pe masina mea rezultatele obtinute dupa resoftare.

            P.s.
            Am vazut ''meseriasi de cartier'' care fac resoftare si am vazut cu ce scule lucreaza, dar am vazut si profesionistii cu ce lucreaza si in urma lucrului cu profesionistii eu am obtinut rezultatele mai sus mentionate.
            nu e niciun basm. cel cu powerboxul e frate-miu si nu ma minte . am fost cu el cand a cumparat bloc motorul. intai citeste cu atentie. si nu obtii tu 30 cp din 68 stock prin resoftare nici intr-un milion de ani. vad ca tu crezi in basme sau vrei ca noi sa credem ca da pari cool. crezi ca sunt mere, caii astia sa iei cate vrei?!
            cat despre maestrupuersic sper ca glumeste cu 150 cp...

            Comment


            • B997NDL- eu nu ma iau dupa ''povesti cu pesti'', eu vorbesc dupa ce in urma resoftarii am masurat puterea motorului pe un stand dinamometric.
              Mentionez faptul ca la momentul la care am facut masuratoarea aceasta a fost efectuata de cu totul alta firma decat cea care a facut resoftarea.
              Eu am postat concret un grafic, voi care sunteti contra postati ceva concret si argumentati cu explicatii nu doar ''povesti cu pesti'' fara acoperire pe care vi lea spus un ''mecanic'' de la coltul blocului.
              sigpicFast&Furious
              Team CSR
              Logan Club CLUJ

              Comment


              • Benzinele de CO 95 și 98 nu se autoaprind/detonează în mod normal, tocmai datorită cifrei lor octanice ridicate. Detonațiile (alea de 2-3 secunde) ce au loc în motoarele chipuite se datorează regimului forțat (al aprinderii) în care funcționează.
                Eu n-am ce să demonstrez, tu trebuie să demonstrezi, tu vinzi produsul respectiv. Să spui: uite, dom'le eu vând asta. Nu face rău la motor chiar dacă cuplul crește cu xxx și puterea crește cu yyy, fiindcă am testat și motorul nu ajunge în regim forțat, iar detonații n-au loc. Presiunea în cilindru are un management corect, ceea ce nu duce la suprasolicitarea materialelor. Dar, evident, habar n-ai și nici nu ești sigur nici măcar tu.

                Iar mărturiile celor ce se-agită pe-aici sunt ca acelea din cărțile alea care pretind că vindecă cancerul sau care oferă rețete de slăbire minune.

                PS: și mai e o chestie. E topic de opinii, așa că pot avea ce opinie doresc, eu și alții. N-am intervenit pe topicurile voastre comerciale, așa că puțină decență în aprecierea unor opinii contra.

                PPS: mâine o să probez un 1.4 cipuit, al unei rude, făcut acum 2 ani la Iași, din ce-am reținut. Revin cu impresii. Oricum, proprietarul nu e prea mulțumit, mai degrabă dezamăgit.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • tocmai ti-am zis ca nu detoneaza , de unde ti-ai facut impresia ca un motor chipuit detoneaza sau concluzia asta iarasi ai tras`o singur din gugal?
                  un motor care detoneaza nu are cum sa iti faca mai multa putere tocmai din cauza senzorului de detonatie care iti va reduce automat avansul,tare asta nu ?
                  Last edited by Cristi_Xp; 5 January 2012, 19:30.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Exact, detonează nițeluuuș până corectează senzorul treaba. Așa e, ai dreptate.
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • asta nu intelegi ... ti-am zis clar ca am urmarit cu diagnoza senzorul si nu detoneaza,iar daca senzorul ala intra in corectie taie mult mai mult din cat ii dai tu deci din start va merge mai prost.De asta un soft facut pe dyno da un pic mai multa putere decat unul facut fara dyno, ca la cel fara dyno se mai lasa un pic de marja de eroare,unele masini suporta mai mult avans altele nu , diferite benzine etc si totusi masina va merge un pic mai bine decat stock.Daca si aici ma contrazici,n-are rost ,inseamna ca tu stii mai bine
                      Last edited by Cristi_Xp; 5 January 2012, 19:42.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Originally posted by FastFurious View Post
                        B997NDL- eu nu ma iau dupa ''povesti cu pesti'', eu vorbesc dupa ce in urma resoftarii am masurat puterea motorului pe un stand dinamometric.
                        Mentionez faptul ca la momentul la care am facut masuratoarea aceasta a fost efectuata de cu totul alta firma decat cea care a facut resoftarea.
                        Eu am postat concret un grafic, voi care sunteti contra postati ceva concret si argumentati cu explicatii nu doar ''povesti cu pesti'' fara acoperire pe care vi lea spus un ''mecanic'' de la coltul blocului.
                        singurul dyno cat de cat precis este a lui racingcode , nu o mai indesa p`aia ca ai fost la dyno si ai grafic .

                        Comment


                        • Toate bancurile dyno sunt precise sau aproape de adevar daca sunt calibrate si intretinute exact ca o masina. Cel de la Racing Code este un dyno mediul, nou cu functii superioare celorlalte. Asta nu inseamna, ca altele sunt praf. De fapt, pe un dyno urmaresti diferente ce apar dupa o anumita setare la motor. Diferentele pot fi inregistrate atat de un dyno mai nou cat si de unul mai vechi.

                          Unul mai nou, pe langa diferentele de putere, poate masura si alti parametrii de functionare.
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • Fof-ule sti cum facem?
                            Vin la Bucuresti si masor si acolo, dar stau o saptamana in Bucuresti si de ciuda sa stii ca vin si stau la tine si in fiecare seara faci cinste.
                            sigpicFast&Furious
                            Team CSR
                            Logan Club CLUJ

                            Comment


                            • aia sa fie problema , ca dau eu de baut , sa rezisti tu cat am eu de baut
                              nu stiu cum ai procedat tu , dar eu procedam in felul urmator.
                              1.duceam masina stock la dyno , o masuram si dupa o resoftam .
                              2.o urcam pe dyno iar , si acolo vedeai diferenta

                              Comment


                              • Nu cred ca stok pe stand avea mai mult de 68 Cp.
                                La toti care au masurat masini stok rezultatul a fost mai mic decat in talon.
                                P.s.

                                Vezi ca nu am zis ca beau, asa ca trebuie sa faci cinste cu altceva nu cu bautura, ma gandesc la ceva piese update pt masina mea ca sa nu scapi ieftin.
                                sigpicFast&Furious
                                Team CSR
                                Logan Club CLUJ

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google