el nu spunea ca ar avea stock peste 68. spunea ca ar fi trebuit sa te lamuresti cat de bun era acel dyno. poate pe stock iti dadea 75-80. ca un cantar defect, arata mai mult in ambele situatii iar diferenta dintre masuratori ti-ar fi aratat exact, caii dobanditi. eu asta am inteles.
Dauneaza sau nu chiptuning-ul?
Collapse
X
-
@FastFurious : X-( crezi ca in Galati&Braila nu sunt masini resoftate? Rectific: crezi ca in Galati&Braila nu sunt Logane resoftate?
Off-topic: habitacluri sunt spatiile interioare de la masini. Polul Nord si desertul sunt habitaturi.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postel nu spunea ca ar avea stock peste 68. spunea ca ar fi trebuit sa te lamuresti cat de bun era acel dyno. poate pe stock iti dadea 75-80. ca un cantar defect, arata mai mult in ambele situatii iar diferenta dintre masuratori ti-ar fi aratat exact, caii dobanditi. eu asta am inteles.
Masini care pe acest forum sunt super apreciate pentru ce s-a lucrat la capitolul modificari motor(BBI, vgroza yce)au fost masurate acolo.
Eu imi dau seama de diferenta in mers si sunt foarte multumit de alegerea facuta.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Originally posted by cristi_xp View Postasta nu intelegi ... Ti-am zis clar ca am urmarit cu diagnoza senzorul si nu detoneaza,iar daca senzorul ala intra in corectie taie mult mai mult din cat ii dai tu deci din start va merge mai prost.de asta un soft facut pe dyno da un pic mai multa putere decat unul facut fara dyno, ca la cel fara dyno se mai lasa un pic de marja de eroare,unele masini suporta mai mult avans altele nu , diferite benzine etc si totusi masina va merge un pic mai bine decat stock.daca si aici ma contrazici,n-are rost ,inseamna ca tu stii mai bineLast edited by adicata2003; 6 January 2012, 14:30.
Comment
-
nu stiu ce-ai vrut sa spui, dar eu inclin sa-i dau dreptate lui xp. daca senzorul de detonatie intra in regim de functionare de cateva ori consecutiv, ghici ce bec se aprinde in bord? acum, ai vazut tu becul ala aprins la toate loganurile cipuite? sau macar la 5% din ele, sa zicem? eu inca n-am vazut la nici o persoana pe care o stiu cu chiptuning sa aiba check engine-ul aprins de detonatii. un motor facut sa mearga cu benzina de 80 si pe care-l alimentezi cu benzol de cel putin 90, nu comenteaza la 5 grade avans fata de harta pt benzina de co80. mai ales ca mai dai si-un pic de benzina, sa scazi afr-ul, ca metoda suplimentare de prevenire a detonatiilor si de usoara crestere a puterii.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by vasile78 View PostDragul meu, ce spun eu nu sunt aberatii deloc, ci sunt parerile mele. Te induc in eroare? Majoritatea informatiilor pe care le primim au menirea sa ne induca in eroare si sa ne manipuleze, esti o fiinta rationala, nu te lasa indus in eroare ...
Tu ai da "mii" de euro pe "scule" ca sa traiesti apoi din tunarit cu 150 Ron/ masina? Nu-i treaba mea, dar ceva nu suna normal, scuze de of!
Ma intreb insa, de ce te revolti asa inpotriva chip tuningului cand acu 1an si 4luni inca erai de alta parere. De ce tocmai inpotriva lui Doc, care reprezinta o firma serioasa?
Comment
-
Originally posted by Doc View PostPowerbox nu este acelasi lucru cu resoftare (remapare). Punct. Mai documenteaza-te, ce face fiecare in parte si atunci o sa vezi ca exista diferente majore. Daca erau asa de bune, sa nu crezi ca m-ar fi durut mana sa vand powerbox-uri. In plus, investitia este zero cand vinzi cutiutele magice catre client.
Uite ca exista si la mine varianta de powerbox adevarat pentru turbo diesel: http://web.dimsport.com/rapid/index....ef93996b0127fa
Conexiune pe rampa de injectie, pedala de acceleratie, TUV si telecomanda on/off.
Dar de ce sa vand un produs mai scump decat resoftarea si care nu poate controla decat cantitatea de motorina injectata in motor? Ce fac cu limitatorii de presiune, de cuplu, de fum, cu functionarea filtrului de particule etc?
Comment
-
Varianta Stage 1 te costa 350 RON, iar Stage 2 este 500 RON. Alegerea unei variante iti apartine, tu cel mai bine ce vrei sa faci cu banii si masina.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
normal ca chip tuningul dauneaza motorului. e ca un dopping. asa ca si pastilele sau proteinele ce le lua-ti astia care mergeti la sala de forta. dam la corp un surplus de energie. si alea dauneaza ficatului. asa cum si chip tuningul este un surplus de putere pt motor. care dauneaza motorului. simplu nu ?
Comment
-
Originally posted by DaniD View PostDomnule vasile78: 150ron este un pret special. Pretul varieaza de la o masina la alta. Daca verifici site-ul DimSport afli si tu mai multe!
Ma intreb insa, de ce te revolti asa inpotriva chip tuningului cand acu 1an si 4luni inca erai de alta parere. De ce tocmai inpotriva lui Doc, care reprezinta o firma serioasa?
Comment
-
Originally posted by DaniD View PostPretul varieaza de la o masina la alta.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
@vasile78: mi se pare evident mesajul tau.
@einstein1984: sunt multi parametri de modificat. Sa nu crezi ca se descarca de pe site-ul producatorului softul si doar se incarca in ECU. Daca ai un sistem pe care ai folosit vista si pe care cand a aparut win7 l-ai inlocuit cu acesta, cu care crezi ca merge mai bine? win7 este mult peste vista! Chiar si configuratiile mai slabe ce duc numai xp, se descurca cu win7. (simte ironia!)
Eu sunt foarte multumit de ce am primit pentru 150ron de la dimsport. Au trecut 2 ani si nu am nici o problema. Nu voi avea din ce bani sa-mi schimb masina, asa ca voi mai revenii peste inca 2 ani sa-mi dau cu parerea la acest thread legat de chiptuning.
Comment
-
@DaniD vad ca te pricepi, de ce nu te apuci de treaba? Cam cati giga crezi ca are softul ala de nu merge descarcat de pe pagina producatorului? Ai vazut pe net filmuletul ala cu "legenda vanzatorilor de aer"? O sa fii un client multumit si peste 2 ani, garantez, spune si "caseta" ca a scazut consumul si gata. Spunea cineva ca "dom'le nu toate motoarele sunt la fel si merg la fel din fabrica", dar daca le punem un soft standard (de la o mare firma) toate or sa mearga la maxim?
P.S. eu zic sa mai citesti inca o data mesajul ala, nu l-ai inteles.
Toate cele bune!
Comment
-
Sti cum sta treaba? Daca ar veni cineva sa-mi vanda aer, dupa posibilitati, as cumpara. Poate cand tu nu o sa mai ai aer, eu voi mai avea o gura de aer in plus, fiindca am pus de o parte ceea ce l-am cumparat!
De altfel ai dreptate vasile78, ma duc sa-mi vad de treaba ca nu are rost sa ne certam.
Fiecare isi cheltuie banii dupa vointa lui si isi asuma raspundere pentru decizia luata.
Comment
Comment