Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • multimesc pt informatie! o sa-i trimit un pm.

    Comment


    • Originally posted by franz34sm View Post
      normal ca chip tuningul dauneaza motorului. e ca un dopping. asa ca si pastilele sau proteinele ce le lua-ti astia care mergeti la sala de forta. dam la corp un surplus de energie. si alea dauneaza ficatului. asa cum si chip tuningul este un surplus de putere pt motor. care dauneaza motorului. simplu nu ?
      Dauneaza tare???
      sigpicFast&Furious
      Team CSR
      Logan Club CLUJ

      Comment


      • @ndl: vreau sa spun ca motorul de 87 de cai e facut sa mearga stock la peste 100cp, dar din motive de norme de poluare, de consum, de zgomot, de marketing, de prosti care baga benzen furat de prin combinate chimice, motorul a fost facut la 87-90cp. faptul ca se exploateaza o parte din marja de siguranta nu e un lucru care sa duca la uzuri excesive sau care sa ia din viata motorului. normal, daca soferul e posesor de 4 picioare copitate si-un creier din 7 neuroni, ca musca, ala si un motor de 4000cmc 50cp va fi un motor care nu va avea viata lunga.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by B997NDL View Post
          si tot nu reusesc sa vad care e diferenta?! stie cineva? cu subiect si predicat
          Ca sa vezi diferenta trebuie sa incerci. Ceea ce simte fiecare este subiectiv. Pana nu o sa mergi cu masina ta modificata, nu ai cum sa-ti faci o parere. Sunt foarte multi pe forum care au avut o retinere fata de remapare. Pana sa ajunga cu masina resoftata au trecut cativa ani. Acum regreta ca nu au facut modificarea de la inceput.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • nu la diferenta aia ma refeream. am vazut pt ca pana la un punct face si powerboxul pe care il am, cam ce face resoftarea. ma intrebam de ce e diferenta asa mare de pret intre diesel si benzina, la resoftare. m-a lamurit cumva Cezar ca e vba de cati cai puteti sa dati motorului. am inteles ca la benzinar diferenta de cai nu e mare. asa e?

            Comment


            • Nu e vorba de cati CP castigi, ci de modelul de ECU. Fiecare motorizare are un anumit model de ECU si in functie de acesta vine costul unei modificari in soft. De exemplu, la modele noi precum Duster, costul unei modificari de soft cu reducere de forum este 650 RON.

              Powerbox-ul nu face acelasi lucru si cred ca ti-am mai spus. Powerbox-ul nu stie sa bage decat mai multa motorina si cam atat. Asta inseamna ca el este conectat permanent la pompa sau rampa comuna si comanda in exces motorina. Daca masori o masina cu un astfel de dispozitiv, o sa vezi pe grafic o "ciuperca" la cuplu care urca brusc, dar care la fel de brusc coboara. Masina nu trage, dar din cauza cresterii rapide la cuplu senzatia de tras este foarte evidenta. De fapt, incepe sa traga si subit se inmoaie pentru ca este sesizata de catre calculator cresterea in exces a cantitatii de carburant si face corectie. Daca nu umbli in ecu sa ridice anumite limite mai sus pe mape, powerbox-ul e apa de ploaie.

              Un powerbox mai evoluat costa intre 350-500 euro si stie sa calculeze cantitatea de motorina injectata in functie de load (pedala de acceleratie). Exista o conexiune la pedala care verifica timpul si gradul de apasare al acesteia. Ma indoiesc ca ai dat tu atatia bani pe un powerbox adevarat.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • Daca nu gresesc, hartile sunt identice cu cele stock pe primele valori ale pedalei, modificarea intervine progresiv pe masura ce se apasa pedala de acceleratie. La o exploatare usoara nu sunt diferente fata de stock.

                Legat de fum, banuiala mea este ca el apare in momentul in care se accelereaza brusc iar turbina nu poate livra instant cantitatea de aer necesara unei arderi cat mai complete (iar EGR nu mai permite recircularea).

                Testat pe osciloscop, deschiderea injectoarelor pe softul original apare destul de brusc cand se accelereaza motorul de la relanti. Hartile dvs. modifica acesti parametri (si daca da in ce mod) ?
                Last edited by Lascarica; 16 January 2012, 20:07.

                Comment


                • Apropo, cand ii dai talpa clapeta EGR trebuie sa fie complet inchisa.

                  Comment


                  • daca are timp ;)
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • Cu siguranta are timp, altfel ai avea lipsa putere

                      Comment


                      • daca tu zici.... depinde de km masinii, de uzura egr-ului, etc.
                        Fuarte Nervos !!!

                        Comment


                        • Daca are uzura, KM multi si nu mai functioneaza corect, atunci recomandarea este sa il schimbi. Nu inteleg ce vrei sa ne demonstrezi cu acest EGR.
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • nimic, l-a adus adicata2003 in discutie, ca un "äproppo". si tot pe aceeasi tema am batut si eu moneda... un fel de offtopic.
                            ontopic- prefer egr-ul anulat ca si fap=ul ;)
                            Fuarte Nervos !!!

                            Comment


                            • Originally posted by Lascarica
                              .. in momentul in care se accelereaza brusc .. (iar EGR nu mai permite recircularea)
                              Originally posted by adicata2003 View Post
                              Apropo, cand ii dai talpa clapeta EGR trebuie sa fie complet inchisa.
                              Foarte pertinent stimabile, inca un post informativ detaliat si bine documentat. Felicitarile mele.

                              Pentru domnul Doc/reprezentant Dimsport, nu este obligatoriu sa-mi raspundeti dar v-am solicitat indirect cu o mica lamurire/confirmare asupra hartilor dvs. de chiptuning (nu cred ca este un secret ce v-am intrebat).
                              Multumesc anticipat.

                              Comment


                              • Ce anume m-ati intrebat?
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google