Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am chiptuning de 3 ani si Loganul merge laser, nu am avut nici o problema cu el....deci....incercati cei care nu aveti, multumesc
    sigpic
    Maică, ce mafioți de treabă !!!

    Comment


    • #77
      Subscriu la cele spuse de Kenjiro.
      Singura problema e ca mi-a si scazut consumul putin, mama lui de soft...
      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • #78
        Asta e cea mai mare magie pe care o aud. Auzi putere mai mare cu mai putin combustibil. Puterea aia suplimentara de unde o creaza nu stiu, daca nu din arderea combustibilului. Nu mai fiti atat de creduli.

        Comment


        • #79
          @adicata vad ca urmaresti printre randuri, nu prea ai fost atent la ce am spus eu pe toate topicurile cu tuning, legat de motoarele aspirate si consumul de carburant dupa chiptuning.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • #80
            Daca as vinde cartofi in piata, cu siguranta ma convingeati demult, si chiar imi faceam chiptuning.

            Comment


            • #81
              adicata , din tot ce ai postat ,si tot ce ti-am scris nu ai fost in stare sa imi raspunzi la absolut nimic din ce te-am intrebat ,si asta bineinteles din cauza ca nu stii cu ce se manca absolut nimic din chestiile alea.Nu mai arunca vorbe aiurea ,te rog eu .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #82
                Cristi-Xp, o intrebare simpla. Ce studii de specialitate ai?????

                Comment


                • #83
                  are relevanta ? eu ti-am pus niste intrebari din domeniul tau,la niciuna nu mi-ai putut raspunde .Da daca vrei sa iti raspund, anul 4 la automatizari si calculatoare,d-aia care se ocupa cu programari de microcontrollere,calculatoare de masini ,directii asistate etc ,dar nah nu am facut liceul mecanic ,n-am experienta asa mare ,si nici la mecanica nu m-am dus ca se dovedeste ca e pierdere de timp ,o diagnoza stiu sa iti fac si eu fara facultate ,cred ca si fara liceu .
                  Acu o sa imi raspunzi si mie la intrebarile alea ,ca deja s-au strans destule ,da sunt convins ca imi racesc " gura" aiurea.
                  Last edited by Cristi_Xp; 6 March 2010, 23:44.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #84
                    Eu am facut liceul informatica. Facultatea. transporturi, Autovehicule Rutiere din Bucuresti, plus master, si foarte multe scolarizari la Porsche Romania numai in domeniu tehnic. Crede-ma ca stiu cu ce se mananca. Nu vreau sa ma laud , dar nu cred ca iese vreun Audi din service , fara a fi rezolvata. Si vine cu deverse probleme. Inclusiv update soft motor sau la diverse calculatoare, update-uri ce se face online cu uzina. Crede-ma pe cuvant ca stiu cu ce se mananca. Chiar vineri dau examen pentru tehnician diagnoza certificat. Aceasta acreditare este recunoscuta de fabrica Audi din Germania.

                    Pe langa faptul ca tu zici ca ai cunostinta partea de soft a acestor sisteme (nu cred ca le cunosti pe toate), tu nu cunosti partea de hard partea mecaica a sistelemor. Crede-ma ca la un A8 sau Q7, chiar sunt multe. Nu mai vb de calculatoare care la aceste masini sunt in numar peste 50. Astea functioneaza pe comunicare CAN, LIN BUS, si actuatoarele cu semnal PWM.

                    Din vorbele astea nu am vrut sa ma laud, dar tu m-ai facut sa le spun.


                    P.S.
                    Daca aveai putine cunostinte de rezistenta materialelor, crede-ma ca proicepeai tot ce am zis in posturile anterioare. Si chiar ti-am raspuns in mai multe randuri la intrebarile tale. Numai cine nu a vrut nu a priceput.

                    Numai bine.

                    Comment


                    • #85
                      Adicata2003 - cu tot respectul - cei care nu sunt de acord cu tine nu inseamna ca nu vor sa priceapa.

                      Si inca ceva: Logan e Logan, Audi e Audi. Chiar nu se compara. Teoretic e corect ce spui tu dar nu cred ca se aplica in cazul Loganului. E o masina prea simpla in comparatie cu Audi si in plus e gandita special pentru Romania - adica e gandita sa reziste tata!

                      Discutiile de genul ca cine are pregatire mai multa, cine mai putina, chiar nu conteaza. Deocamdata chiar sunt oameni care folosesc masina asta chipuita de destul de mult timp si rezista. Asta conteaza cel mai mult....

                      Parerea mea....

                      Numai bine!

                      Vorba multa, saracia omului

                      Comment


                      • #86
                        si cine iti programeaza tie calculatoarele alea cu sutele cate sunt ? cine iti dezvolta softul ala pentru ele ? Ca sa dezvolti softul ala nu trebuie sa ai cunostiinte ? inginerii mecanici ? mai stiu pe unu ce lucreaza la omniasig la daune,o terminat aceeasi faculta ,meserias omul...face niste poze bestiale la masinile lovite,asa ofticat a fost cand i-am zis ca e incompetent ,ca mi-a cerut expertiza pentru masina .
                        nu vreau sa te jignesc ,toti am invatat/invatam ca sa ajungem unde vrem,da vezi tu , is multe chestii care nu se invata in facultate,si din posturile tale nu pot sa inteleg decat ca nu stii ce vorbesti ,faci afirmatii fara sa aduci argumente,si faptul ca lucrezi unde lucrezi nu atesta mai nimic .Ca faci o diagnoza la o masina ,cine ti-a creat tie programul cu care te conectezi ? dar interfata ? cine a programat ecu ala ? Ca faci un update,in afara de un copy paste,mai faci altceva ?Cine ti-a creat updateul ala ?asa ca sincer ,permite-mi sa-ti spun dar sunt mai in masura ca tine sa iti vorbesc despre chestiile astea.Spre deosebire de tine,eu am inteles la ce te-ai referit tu ,de aia ti-am si pus intrebarile alea ,la care dupa 5 pagini ...tot nu esti in masura sa imi raspunzi .
                        hai sa o lasam mai moale cu studiile ,sincer eu stiu ce inseamna sa termini o facultate de mecanica si ce inseamna sa termini automatizari/calculatoare ,cand o sa programati si voi calculatoare cu soft facut de voi ,si o sa stiti ce se scrie intr`un soft mai vorbim.Si ca sa fac o paranteza ,stii ce mi`a zis cel mai tare in diagnoze de aici din timisoara cand am mers cu o masina si s-a chinuit 2 ore sa imi faca o diagnoza si nu a mers?Mi`a zis ca nu comunica masina cu el ,asta dupa ce el 2 ore s-a conectat pe mufa de ABS sa faca diagnoza masinii,dar na voi aveti nshpe mii de studii de specialitate, cum ne permitem noi niste muritori sa va invatam ceva .Vad ca n-ai mai zis nimic de audi ala , ca si acolo ai dat`o de gard, o dam uitarii ?
                        Last edited by Cristi_Xp; 7 March 2010, 00:22.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #87
                          Uau, da nu vreti sa o dati la pace deloc .
                          Eu cred ca e mai important ce te pasioneaza decat ce ai urmat, asa cum eu am facut constructii, dar ma pasioneaza automatizarile, momentan incerc sa invat cat mai multe in aceasta directie.

                          adicata: nimeni nu a zis ca nu sunt solicitari mai mari in urma resoftarilor, lumea a zis ca acestea vor rezista, si ca oricum momentan nu e nici un logan de 10 ani care sa fi cedat, si ca cele de 3-4 ani inca merg. Pana la urma pe asta se bazeaza afirmatiile si e un argument solid.
                          Am facut si eu cursuri de RM si nu zic ca nu ai dreptate, dar nici unul din noi nu a facut parte din echipa de proiectare a motorului asa ca putem estima incarcarile suportate de piesele acestuia.
                          Nu ai cum sa raspunzi la intrebarea cu: da-mi un coeficient de dimensionare, pentru ca nu ai de unde sa-l scoti. Dar totusi, atata timp cat inca merg aceste masini resoftate, inseamna ca dracu nu e asa de negru si pana la urma chiar daca se strica vreuna in urmatoru an, omu si-a facut resoftarea pe banii lui si barba lui, nu? La fel va fi si de acu incolo, poate ca unii nici nu vor tine masina prea mult si nici nu ii intereseza ce se strica si daca se strica.

                          Cei de la fabrica au ales softu cu care vine masina din mai multe considerente (fiabilitate, poluare, consum, putere si mai stiu eu ce), deci cand au adunat toate astea si au tras linia, asta a iesit softu cel mai bun.

                          Hai sa iti dau un exemplu simplu: eu am un suzuki SV 650 cmc. Acesta are Ignition retard pe treptele 2-3. Ghici de ce: ca sa indeplineasca normele de zgomot intre 6000-9000 de ture. Daca eu scot aceasta limitare, motorul nu sufera nimic, va fi putin mai zgomotos, atata tot Si aici a fost un compromis al inginerilor de la Suzuki.

                          Exemplul asta nu vrea sa tina partea resoftarii si nici nu vrea sa fie impotriva acesteia, e pur si simplu exemplul practic de alegere al softului CDI-ului in cazul motocicletei
                          Don't touch! Never ever steal
                          Unless you're in for the kill

                          Comment


                          • #88
                            io am facut si IM si RM ,da ma indoiesc ca inginerii mecanici au programat microcontrollere.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #89
                              Cristi: niciodata nu poti sti ce pasiuni are omu. Asa cum eu programez microcontrolere si am facut o facultate ce nu are nici o legatura cu ele, asa or mai fi si altii.
                              Don't touch! Never ever steal
                              Unless you're in for the kill

                              Comment


                              • #90
                                era un exemplu ,nu se bate nimeni cu caramida in piept cu ce studii are ,si ca trebuie sa fim de acord cu parerea lui doar pentru ca face ce face .Fara niste argumente ,putem sa fim doctori in mecanica .
                                de ce am intrebat de ce rezista si acum masinile respective ? Pentru ca limita de rezistenta la care au fost construite piesele nu a fost atinsa, si daca loganul lui bbi a mers 30 mii km si n-a pocnit nimic la 130-140 cp , o sa mearga si altele 150 mii lejer la 80-90 cp fara sa crape nimic .
                                Cum merge loganul lui groza de 170 cp, o masina care nu a fost gandita din fabrica sa mearga supraalimentat ,si is convins ca va merge mai mult de 10 mii km,pana va topi primul piston /stramba prima biela ,la fel va merge si un logan 1.6 cu soft de la 90cp la 99 cp mult si bine .
                                Audi S3 de care explica omul,are 260 cp de fabrica ,si dezvolta undeva aproape de 400 cp ,cu interne de fabrica,turbina de fabrica,in ciuda a celor zise de adicata care este intr-o dezimformare totala ,si la 140 cp peste , este riscul sa nu mai reziste internele si trebuiesc interne aftermarket forjate ,mai precis biele si pistoane forjate care sa reziste 600-800 cp ,asa ca pana a cumparat omul internele ,masina probabil avea ceva topit .Cum au venit piesele ,omul si-a luat motorul si l-a trimis in grecia la modificat,in niciun caz la inginerii nostrii competenti din romania ,plus din linkul ce l-am pus ,omul in noiembrie spunea ca a comandat piese,si culmea dupa 4 luni ...aflam ca masina sta cu motorul praf de 5 luni si ca avea nshpe mii de modificari la ea.
                                Am citit ,vazut ,documentat la zeci de masini modificate de sute de cai, la nici care nu am vazut sa trebuiasca inlocuit vibrochenul,cel mult am vazut ca s-au dat gauri suplimentare in el ca sa ii asigure o ungere mai buna ,dar domnul inginer stie mai bine.
                                Mai o aberatie ce am auzit`o , este ca la turbina foarte mare , omul merge cu soft de 200 cp , pai cum domnule inginer sa functioneze un motor in regim de alimentare sarac ,adica cu softul de fabrica,si cu o ditamai turbina capabila sa dezvolte sute de cai care baga foarte mult aer in motor,fara sa dai mai multa benzina pentru aerul acela ,in atatia ani de scoala si nu s-a invatat asa ceva ? Ca un motor in regim normal de mers trebuie sa aibe amestec stoichiometric , si intr-un regim de acceleratie trebuie un amestec bogat ca sa asigure racirea pistoanelor si lipsa detonatiilor .
                                Last edited by Cristi_Xp; 7 March 2010, 00:54.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google