Desigur, si al meu era tot un exemplu
Dauneaza sau nu chiptuning-ul?
Collapse
X
-
Mie imi place foarte mult acest catren.
Atentie este un citat si trebuie tratat ca atare.
Citez:
"Cu prostul nescolarizat,
Te lupti putin si ai scapat;
Dar lupta este colosala,
Cu prostul care are scoala."
Daca cineva de aici se simte cu musca pe caciula, atunci va contracra aceasta postare.
Si cu aceasta imi inchei postarile in acest thread.
Tuturor loganistilor, inainte de a face tuning, ganditi-va de 1000 de ori, nu va lasati dusi de vorbele unora ce spun ca niciuna nu a picat pina acum.
Sa aveti o zi frumoasa.
Comment
-
Adicata, nu-i frumos ce ai scris in ultimul post. Si eu sunt contra chiptuning-ului si consideram discutiile contradictorii de aici folositoare, constructive pana la urma. E un forum public si nu trebuie sa jignesti pe nimeni, oricine ar fi el, orice studii ar avea. Din partea mea se poate inchide threadul pana nu iese cu batai caci oricum raspunsul la intrebare se intelege plus ca mai sunt si alte thread-uri cu acelasi subiect. O zi frumoasa.
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostMie imi place foarte mult acest catren.
Atentie este un citat si trebuie tratat ca atare.
Citez:
"Cu prostul nescolarizat,
Te lupti putin si ai scapat;
Dar lupta este colosala,
Cu prostul care are scoala."
Daca cineva de aici se simte cu musca pe caciula, atunci va contracra aceasta postare.
Si cu aceasta imi inchei postarile in acest thread.
Tuturor loganistilor, inainte de a face tuning, ganditi-va de 1000 de ori, nu va lasati dusi de vorbele unora ce spun ca niciuna nu a picat pina acum.
Sa aveti o zi frumoasa.Last edited by Cristi_Xp; 7 March 2010, 12:15.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
parca am un deja-vu cind am citit aceste pagini
la fel patesc si la job automatistu da vina pe tehnician, tehnicianul pe automatist si de aici fericirea
1)chip tuning-ul nu dauneaza imediat motorului , doar creste sarcinile pe care anumite repere le suporta,(care orcum sunt supradimensionate la logan), pentru a reduce aceste efecte majoritatea folosesc diferite modalitati ,ulei de calitate in motor si cutie, revizii mai dese, consumabile si piese de calitate , benzina sau motorina dalea scumpe
2) pentru un raspuns sigur 100% ar trebui sa cunoastem fortele de sectionare a unor repere importante din motor ( garantat reno nu le va da)
3) neavind aceste informatii ramine decit tehnica step-by- step care se aplica in practica , care in cazul loganului a functionat pina acuma,
asa ca lasati cearta si mergeti si va luptati marti cu 40 de pahare ,de care vreti voi, si care ramine ultimul la masa e decarat invingatorbaiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Am luat-o din urma cu cateva pagini si imi pare rau sa vad ca domnul banat s-a atacat pentru ca am afirmat ca mi-a scazut consumul dupa chip tuning.
Sper ca pe viitor sa avem parte de contra-argumente mai scurte, fara sa ne intindem pe pagini intregi de masurat acreditari academice.
Ceea ce sper ca vor intelege in mare cititorii acestui thread este ca desi motorul unei masini este un sistem controlat, reglat precis, necesitatea fiabilitatii si cerintele pietei ii fac pe producatori sa nu dea tot ce e mai bun din motor.
Acesti factori nu vor fi cunoscuti in totalitate de nici unul dintre noi, nici macar de cei care lucreaza la Dacia/alt producator din simplum motiv ca nimeni nu are acces la aceste informatii.
Lipsa informatiilor face formularea unei teorii universale cu privire la modul in care chip-tuningul afecteaza fiabilitatea imposibila. Singurele date pe care ne putem baza sunt cele statistice. Nu am am vazut/auzit de probleme cauzate de chip tuning si sunt sigur ca daca acestea ar exista si ar fi demne de luat in seama am auzi de ele prin diferite mijloace. Daca mi-ar bubui motorul dupa chip tuning sigur as da in judecata firma care l-a facut! Pe partea cealalata, nu cred ca firmele care fac chip tuning si-ar permite un astfel de risc...
Problema trebuie privita global, de aceea ii rog pe cei care se opun chip tuningului sa vina cu argumente solide fara a face afirmatii nefodate!sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
unii mai dau si garantie la cerere .
Nu se ofera garantie daca distrugeti prin uzura un disc de ambreiaj sau spargeti o turbina. Alte companii ofera garantie la motor si cutia de viteza, dar in anumite conditii de obicei cu limitari in functie de varsta si numarul de km parcursi ai masinii dvs. Dimsport poate oferii in conditii speciale acest gen de garantie pentru motor si cutia de viteza. Pentru detalii insa va rugam sa ne contactati telefonic sau prin formularul de contact prezent pe site.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Se revine la subiect cumva? Pe scurt, cei de la DACIA-departamentul proiectare au facut o masina,implicit un motor care sa respecte niste normative Europene in vigoare (poluare, siguranta, ...) . Coeficientii de suprasarcina (rezistenta, sau ce o fi aia) sunt destul de mari astfel incat sa permita o cretere de putere de min. 9 hp- maxim .... o sa se vada atunci cand masinile remapate si tunnate power o sa atinga 200.000 km, si poate atunci o sa posteze baietii si o sa ne spuna ce piese au schimbat , ce a rezistat, ce s-a parlit raportat la HP in plus.
Pana atunci doar pareri:
- pro- trage frate la deal si pot depasi cu 6500-7000 turatii/min, scade consumul...un pic acolo, nici nu se cunoaste cand pornesc AC-ul..
- contra - vreau sa ma tina masina pana ia "nepotu" carnetu si ajunge la statutul de "old car" -(poate undeva la 300 - 350.000 km)
Am inteles gresit?Last edited by loosh; 2 May 2010, 08:59.Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
sigpic
Comment
-
Chestia 6500-7000 este ocazionala si numai in cazuri exceptionale. Chiptunerii nu recomanda mersul la aceasta turatie.Last edited by Cristi_LCD; 2 May 2010, 09:24.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Nici nu ar avea de ce sa mearga in 7000RPM pentru ca este limitata. Cine ridica limitarea de turatie sa o faca cu bun simt, max 400-500RPM fata de stoc. In rest daca ii dai sa bea benzina buna, ulei de calitate si mergi cu bun simt, ar trebui sa te tina lejer 250000-300000KM fara segmentare.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
Comment