Salut si bine v-am regasit! Vand tractorul, Passat B5 AFN (10/96), 125kW, 360Nm, Euro II. Acte valabile, impozit platit pe tot anul 2016, timbrul de mediu nerecuperat.
Motorul e cel original, insa a primit: turbo Garrett VNT20, admisie TDI-PD, injectoare T4 AEL (0.216 mm), senzor MAP 3-bar, intercooler frontal, EGR+KAT OFF, lift pump, soft Completechip Iasi (mafless).
Dintre modificari, mai reamintesc: frane fata 312 mm, sidemarkere, capota spate US, stergatoare+duze B5.5, oglinda mare dreapta.
Scurt istoric: Intrat in tara in 2010, s-a platit taxa de inmatriculare, a ajuns la Cluj, unde a primit mare parte din modificari, apoi la Iasi, unde proprietarul s-a axat pe intretinere. Eu il detin din iunie 2015, timp in care l-am intretinut obsesiv, mancandu-mi peste 1500 EUR.
Rulaj actual: aprox. 336.000 (bordul in mile afiseaza mai putin).
Dotari: interior Audi RS4 (recaro, full leather, reglaje electrice), ABS, CLIMAtronic, servodirectie, 4 airbag-uri, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, incalzire in scaune, cotiera fata B5.5, cotiera spate cu trusa medicala si suport pahare integrat + ski sac, volan din lemn, reglabil pe inaltime si adancime, bancheta rabatabila 60/40, faruri xenon (D2S, 4300k, drosere OE), radio CD JVC + 8 difuzoare, tablou de bord in mile (+ unul cu maxidot de rezerva, necesita display), inchidere centralizata cu telecomanda (+2 chei), torpedou frigorific, senzori de parcare.
Nivel de echipare Basis.
Masina vine echipata cu:
- roti de vara: jante FlatFive 18" (Audi A8) cu Michelin PS3 225/40 fata ('14) si Pirelli P7 245/40 spate ('09);
- roti de iarna: jante tabla 16" (Golf VI) cu Michelin Alpin A4 205/55 ('11);
- suspensie originala;
- suspensie sport, reglabila, KW Inox-line fata, TA-Technix spate.
Piese de rezerva: cap de bara nou Meyle HD, kit cablaj pilot automat + manete noi Meyle (semnalizare+stergatoare, pentru atunci cand se va monta pilotul), semnale fata, material textil negru (pentru plafon), stalpi interiori negri, un calculator de confort (schimbat degeaba) + alte maruntisuri.
Istoric piese noi de cand e in posesia mea: duze injectoare Bosch DSLA150P502, calibrate la 220/300 bar (Rune, deviz 1968 RON), discuri fata+spate TRW, placute fata+spate Ate, racorduri flexibile Ate, bucse punte spate Lemforder, flanse + rulmenti sarcina + brat inferior + cap de bara + bielete anti-ruliu Meyle HD, distributie Conti, garnituri motor OE (set capac tacheti, evacuare, termoflot), acumulator Exide Premium 77Ah, senzor MAP Bosch, toate fluidele (antigel G12, ulei CV Ravenol, ulei servo Febi), filtru de aer Pipercross + kit de curatare K&N, filtru de motorina Hengst, becuri xenon Osram, kit reparatie alternator, semnale fata DEPO, senzori de parcare Valeo Beep&Park #2 + multe altele.
Maine se efectueaza al treilea schimb de ulei de cand e masina la mine, ulei Eneos Premium Hyper 5W40, filtru ulei + filtru polen Hengst. Pana acum a primit doua schimburi de Shell Helix Ultra 5W40. Motorul nu consuma ulei, exista ceva scurgeri de la epurator, insa nimic de speriat.
Tubulatura de AC a fost igienizata la Midocar Vitan in toamna. Instalatia de clima a fost incarcata recent (freon+ulei compresor).
Masina a primit numai motorina EfixS, detin evidenta tuturor alimentarilor. Merge foarte bine, insa, nefiind o masina noua, mai are unele defecte care nu m-au deranjat, insa prefer sa le discut de fata cu potentialul cumparator.
Pretul pentru membrii forumului este de 4000 EUR, negociabil la fata locului. Eventual schimb cu ceva mai mic. La vizionare, ofer diagnoza si un log in mers.
Motorul e cel original, insa a primit: turbo Garrett VNT20, admisie TDI-PD, injectoare T4 AEL (0.216 mm), senzor MAP 3-bar, intercooler frontal, EGR+KAT OFF, lift pump, soft Completechip Iasi (mafless).
Dintre modificari, mai reamintesc: frane fata 312 mm, sidemarkere, capota spate US, stergatoare+duze B5.5, oglinda mare dreapta.
Scurt istoric: Intrat in tara in 2010, s-a platit taxa de inmatriculare, a ajuns la Cluj, unde a primit mare parte din modificari, apoi la Iasi, unde proprietarul s-a axat pe intretinere. Eu il detin din iunie 2015, timp in care l-am intretinut obsesiv, mancandu-mi peste 1500 EUR.
Rulaj actual: aprox. 336.000 (bordul in mile afiseaza mai putin).
Dotari: interior Audi RS4 (recaro, full leather, reglaje electrice), ABS, CLIMAtronic, servodirectie, 4 airbag-uri, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, incalzire in scaune, cotiera fata B5.5, cotiera spate cu trusa medicala si suport pahare integrat + ski sac, volan din lemn, reglabil pe inaltime si adancime, bancheta rabatabila 60/40, faruri xenon (D2S, 4300k, drosere OE), radio CD JVC + 8 difuzoare, tablou de bord in mile (+ unul cu maxidot de rezerva, necesita display), inchidere centralizata cu telecomanda (+2 chei), torpedou frigorific, senzori de parcare.
Nivel de echipare Basis.
Masina vine echipata cu:
- roti de vara: jante FlatFive 18" (Audi A8) cu Michelin PS3 225/40 fata ('14) si Pirelli P7 245/40 spate ('09);
- roti de iarna: jante tabla 16" (Golf VI) cu Michelin Alpin A4 205/55 ('11);
- suspensie originala;
- suspensie sport, reglabila, KW Inox-line fata, TA-Technix spate.
Piese de rezerva: cap de bara nou Meyle HD, kit cablaj pilot automat + manete noi Meyle (semnalizare+stergatoare, pentru atunci cand se va monta pilotul), semnale fata, material textil negru (pentru plafon), stalpi interiori negri, un calculator de confort (schimbat degeaba) + alte maruntisuri.
Istoric piese noi de cand e in posesia mea: duze injectoare Bosch DSLA150P502, calibrate la 220/300 bar (Rune, deviz 1968 RON), discuri fata+spate TRW, placute fata+spate Ate, racorduri flexibile Ate, bucse punte spate Lemforder, flanse + rulmenti sarcina + brat inferior + cap de bara + bielete anti-ruliu Meyle HD, distributie Conti, garnituri motor OE (set capac tacheti, evacuare, termoflot), acumulator Exide Premium 77Ah, senzor MAP Bosch, toate fluidele (antigel G12, ulei CV Ravenol, ulei servo Febi), filtru de aer Pipercross + kit de curatare K&N, filtru de motorina Hengst, becuri xenon Osram, kit reparatie alternator, semnale fata DEPO, senzori de parcare Valeo Beep&Park #2 + multe altele.
Maine se efectueaza al treilea schimb de ulei de cand e masina la mine, ulei Eneos Premium Hyper 5W40, filtru ulei + filtru polen Hengst. Pana acum a primit doua schimburi de Shell Helix Ultra 5W40. Motorul nu consuma ulei, exista ceva scurgeri de la epurator, insa nimic de speriat.
Tubulatura de AC a fost igienizata la Midocar Vitan in toamna. Instalatia de clima a fost incarcata recent (freon+ulei compresor).
Masina a primit numai motorina EfixS, detin evidenta tuturor alimentarilor. Merge foarte bine, insa, nefiind o masina noua, mai are unele defecte care nu m-au deranjat, insa prefer sa le discut de fata cu potentialul cumparator.
Pretul pentru membrii forumului este de 4000 EUR, negociabil la fata locului. Eventual schimb cu ceva mai mic. La vizionare, ofer diagnoza si un log in mers.
Comment