Vand Dacia Logan Ambition 1.6 MPi 87cp Euro 3, din 2005, gri perla. Dotarile sunt cele specifice acestei variante de echipare, enumar printre altele AC si servo, ABS, airbag sofer si pasager, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice si degivrante, proiectoare de ceata, geamuri cu tenta, MP3 player JVC cu USB, scaun sofer reglabil pe inaltime + reglaj lombar (functional!). Unic proprietar (tatal meu). Masina are cca. 198.000km, motorul are hartile de injectie upgradate de pe la 50.000km, stare tehnica buna, de mentionat un usor trepidat la rece specific discului de ambreiaj Valeo. De-a lungul timpului masina a fost intretinuta corespunzator, fiecare problema fiind remediate prompt folosind piese de calitate (dupa ce m-am ars cu Master Sport si am constatat ca ieftinul mai mult pagubeste…) In continuare mentionez cateva din interventiile pe care le-a suferit in timp, oarecum cronologic, uitandu-ma pe facturile din mail.
- Sistem franare fata cu etrieri mari de Logan VAN (Ate) si discuri ventilate exterior de 260mm – una din cele mai notabile imbunatatiri.
- Capete de bara si bielete+bucse bara stabilizatoare Lemforder noiembrie 2014. + refacut geometrie.
- Brate suspensie complete stanga/dreapta Lemforder in iulie 2015. + refacut geometrie.
- Amortizoare fata/ spate KYB schimbate in iulie 2015.
- Ulei cutie Tranself NFJ 75w80 schimbat in decembrie 2015. S-ar cere schimbat din nou, pentru ca vara la cald la mers intins cu turatie ridicata sare cateodata din tr. V. Sau reglata timoneria.
- Kit distributie si accesorii schimbate cu componente CONTITECH si Gates in ianuarie 2016, la fel si planetara stanga SKF. E a treia distributie schimbata, la a doua am schimbat si pompa de apa. Nefiind nevoie acum nu am schimbat-o, pompa HEPU se da impreuna cu masina. Tot atunci am facut si un reglaj de culbutori + inlocuit garnitura capac. (S-ar cere repetata operatiunea, dar o las in grija cumparatorului, daca o vrea).
- Saboti frana Textar, accesorii saboti frana, cilindri receptori Delphi, tamburi Ate cu rulmenti, suport motor-cutie SWAG, furtun racire si termostat ambele Gates, burdufe amortizoare fata KYB schimbate in iunie 2016.
- Revizie completa instalatie AC cu agent frigorific, ulei compresor, oringuri conducte in iunie-iulie 2015 (cred, facuta in Bucuresti la un specialist recunoscut aici pe forum).
- Indreptat jante aliaj decembrie 2016, ca urmare la echilibrarea noilor anvelope a fost nevoie de greutati foarte mici.
- Anvelope de vara noi Falken SINCERA SN832 Ecorun, clasa A pe ud, cumparate de 2 saptamani.
- Bobina inductie noua si fise bujii Beru, acumulator nou Bosch (candva in 2016).
- Kitul de ambreiaj a fost schimbat pe la 110.000km (daca tin bine minte) cu Valeo.
Toate reviziile curente au fost facute cu uleiuri 5w40 de calitate (Q8/ Ravenol/ Valvoline/ Eneos Sustina/ Shell) si filtre aer/ulei/ polen Mahle- Knecht/ Champion, bujii doar Bosch/ Denso/ Champion. Exceptie fac primii trei ani de garantie (consumabilele lor). Piesele au fost achizitionate de la magazine serioase, detin facturile pentru majoritatea.
In toamna lui 2016 in urma unei lovituri din spate am schimbat capota portbagaj si masca spate (SH dar de origine) si cu aceasta ocazie am inlocuit pasajele spate afectate de rugina si am vopsit complet masina (cost total reparatii 4000 lei).
Mai are mici imperfectiuni estetice (printre altele scaunul sofer are tapiseria uzata si rupta de la buzunarele blugilor), insa in rest este perfect functionala. Accept orice test referitor la rulaj, mecanic, etc. Intretinerea este destul de ieftina, se gasesc piese de calitate cam peste tot, motorul e simplu constructiv si recunoscut ca fiabilitate in gama Renault.
ITP valabil iulie 2018. Masina se vinde doar cu toate formele legale, se poate vedea in Timisoara.
Pretul este 2100EUR, usor negociabil.
Relatii la tel. 0723346836, pe privat sau mail. Mai multe informatii si poze la cerere.
PS. O vindem pentru ca vreau sa o schimb cu un Prestige din 2008 de la cineva din familie, cu doar 90.000km.
- Sistem franare fata cu etrieri mari de Logan VAN (Ate) si discuri ventilate exterior de 260mm – una din cele mai notabile imbunatatiri.
- Capete de bara si bielete+bucse bara stabilizatoare Lemforder noiembrie 2014. + refacut geometrie.
- Brate suspensie complete stanga/dreapta Lemforder in iulie 2015. + refacut geometrie.
- Amortizoare fata/ spate KYB schimbate in iulie 2015.
- Ulei cutie Tranself NFJ 75w80 schimbat in decembrie 2015. S-ar cere schimbat din nou, pentru ca vara la cald la mers intins cu turatie ridicata sare cateodata din tr. V. Sau reglata timoneria.
- Kit distributie si accesorii schimbate cu componente CONTITECH si Gates in ianuarie 2016, la fel si planetara stanga SKF. E a treia distributie schimbata, la a doua am schimbat si pompa de apa. Nefiind nevoie acum nu am schimbat-o, pompa HEPU se da impreuna cu masina. Tot atunci am facut si un reglaj de culbutori + inlocuit garnitura capac. (S-ar cere repetata operatiunea, dar o las in grija cumparatorului, daca o vrea).
- Saboti frana Textar, accesorii saboti frana, cilindri receptori Delphi, tamburi Ate cu rulmenti, suport motor-cutie SWAG, furtun racire si termostat ambele Gates, burdufe amortizoare fata KYB schimbate in iunie 2016.
- Revizie completa instalatie AC cu agent frigorific, ulei compresor, oringuri conducte in iunie-iulie 2015 (cred, facuta in Bucuresti la un specialist recunoscut aici pe forum).
- Indreptat jante aliaj decembrie 2016, ca urmare la echilibrarea noilor anvelope a fost nevoie de greutati foarte mici.
- Anvelope de vara noi Falken SINCERA SN832 Ecorun, clasa A pe ud, cumparate de 2 saptamani.
- Bobina inductie noua si fise bujii Beru, acumulator nou Bosch (candva in 2016).
- Kitul de ambreiaj a fost schimbat pe la 110.000km (daca tin bine minte) cu Valeo.
Toate reviziile curente au fost facute cu uleiuri 5w40 de calitate (Q8/ Ravenol/ Valvoline/ Eneos Sustina/ Shell) si filtre aer/ulei/ polen Mahle- Knecht/ Champion, bujii doar Bosch/ Denso/ Champion. Exceptie fac primii trei ani de garantie (consumabilele lor). Piesele au fost achizitionate de la magazine serioase, detin facturile pentru majoritatea.
In toamna lui 2016 in urma unei lovituri din spate am schimbat capota portbagaj si masca spate (SH dar de origine) si cu aceasta ocazie am inlocuit pasajele spate afectate de rugina si am vopsit complet masina (cost total reparatii 4000 lei).
Mai are mici imperfectiuni estetice (printre altele scaunul sofer are tapiseria uzata si rupta de la buzunarele blugilor), insa in rest este perfect functionala. Accept orice test referitor la rulaj, mecanic, etc. Intretinerea este destul de ieftina, se gasesc piese de calitate cam peste tot, motorul e simplu constructiv si recunoscut ca fiabilitate in gama Renault.
ITP valabil iulie 2018. Masina se vinde doar cu toate formele legale, se poate vedea in Timisoara.
Pretul este 2100EUR, usor negociabil.
Relatii la tel. 0723346836, pe privat sau mail. Mai multe informatii si poze la cerere.
PS. O vindem pentru ca vreau sa o schimb cu un Prestige din 2008 de la cineva din familie, cu doar 90.000km.