Accident Intre Un Logan Si Espero Daewoo.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu unu nu cred ca loganul se facea in halul ala.

    Comment


    • #17
      Normal ca nu crezi. Tuturor ne place sa credem ca am ales sa cumparam un lucru bun.

      Doar ca eu ma refeream la Golful lovit in spate de Logan.

      In ianuarie am fost intr-un golf 4 lovit in spate de un logan 1.4 fara abs, si vreau sa spun ca loganul a avut un pic spoilerul rupt jos sub numar si indoit in stanga paralel cu sigla. Fiind plastic l-a lovit un pic din spate si totul a fost OK.

      La golf, spolier spart, stop stanga rupt din suporturi, usa de la hayon indoita si aripa stanga indoita.
      Daca era Loganul lovit in spate de Golf, cred ca o incasa destul de rau. Orice masina are botul mai rezistent decat spatele, deci nu inteleg ce comparam aici.
      Masinile se compara cand se ciocnesc frontal, ambele.

      Comment


      • #18
        Dincolo de aspect si brizbrizuri masinile celor de la Daewoo aveau mari probleme pe partea de siguranta. Cielo, Espero, se indoiau ciudat in caz de accident, se smulg scaunele, se torsioneaza caroseria, etc.
        Va mai amintiti acele faimoase Damas? Super masini, nu? Cate mai sunt pe sosele?
        Aici nu e vorba de cat e de tare Loganu ci cat de slabe erau Daewoo.

        Comment


        • #19
          Ca Loganul, de altfel, e tare ca fularul. Dar ne place sa ne ascundem dupa deget.

          Apropo, Damas era masina?

          Comment


          • #20
            personal spun ca loganul berlina e ok... am avut un Q7 care s-a bazat prea mult pe tehnologia si a pleznit coltul dreapta spate.
            a ramas cu model la capota, bara sarita din colturi, grile sparte, radiatoare atinse usor iar la mine doar coltul stopului a crapat. coltul meu de bara si-a revenit singur instant. nici nu ziceai ca e lovit, daca nu era urma ca de minge de fotbal pe el. am verificat pe dedesupt si nu e nimic stramb.

            Comment


            • #21
              Hai sa nu fim nici prea increzatori acum ca e loganul super rezistent , am mai spus eu aici pe forum ca am fost lovit in spate de un individ cu un golf de prin anii `80 viteza la impact nu a fost mai mult de 20-25 km/h dar bara a fost facuta praf , fusta spate asemenea + capota portbagajului indoita cu tot cu acel ornament si stopul din dreapta de asemenea spart.

              E totusi o masina low cost proiectata cu materiale de cea mai proasta calitate sau hai sa spun cu cat mai putina tabla sau cea mai subtire tabla folosita la constructia masinii. ca de e low cost , nu putem compara structura de rezistenta a loganuluui cu cea a unei skode Octavia sau a unui vw Passat masini care costa de 4-5 ori mai mult.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #22
                Originally posted by prometheus View Post
                nu putem compara structura de rezistenta a loganuluui cu cea a unei skode Octavia sau a unui vw Passat masini care costa de 4-5 ori mai mult.
                Unde drecu costa o octavie de 4-5 ori mai mult decat un logan?
                poate doar RSu full care se apropie de treijdamii de oiro, sa zicem ca e de cca. 4 ori mai scump decat loganu' chel.
                In rest, diferenta e cel mult duba.

                Comment


                • #23
                  Bine uite in loc de Octavia si Passat punem Bmw si Merc

                  P.S. Cam asa se intampla la acest tip de accidente si mai ales cand cea lovita din spate are ceva vechime in spate cum e acel Espero si ambele masini low-cost desi pot spune ca Espero cand aparuse in Romania prin `95 pretul de achizitie nu era chiar mic (cca 12000 $ )
                  Last edited by prometheus; 17 March 2014, 18:36.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #24
                    Espero era limuzina de lux cand a aparut la noi prin '94-'95.
                    Nu oricine isi permitea masina asta.
                    A fost prima masina pe care am mers dupa ce am terminat scoala de soferi, in '97. Un espero hidramat. Senzatie dementiala fata de unu' din jafurile de dacii 1300 in 4 trepte pe care am facut scoala...ca au fost vreo 4 la numar.
                    La prima, s-a rupt planetara in intersectie la Dristor, la trecerea peste liniile de tramvai.
                    Last edited by Kojak; 17 March 2014, 18:42.

                    Comment


                    • #25
                      daca apasai ca melteanu pe acceleratie...iesea fum dan roti, gaura... diferentialul a lucrat, a prins aderenta din nou si jbang... dauna
                      ;)

                      Comment


                      • #26
                        Loganu chiar e tare'n bot si c.r! Chiar rezista bine la impact din fata si din spate, protejeaza destul de bine pasagerii, mai ales daca si acestia poarta centurile de siguranta.
                        Unde se comporta Loganu' prost: la impact LATERAL si la rasturnare, cupola indoindu-se destul de usor.
                        Vom asista si pe acest thread la eternul circ "Logan=romanesc=prost" si prefer sa ma retrag.

                        Comment


                        • #27
                          Espero ala nu a avut roata de rezerva in portbagaj/ori sub ea. Din cauza asta s-a strambat in halul ala.
                          Nu va dati seama cat conteaza roata de rezerva sa fie in portbagaj la locul ei, prinsa in "surubul" ala.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Maine dau iama-n targ si cumpar roti de rezerva. Umplu portbagajul,locurile din spate,in compartimentul motor ca tot lipseste aerul conditionat,si am masina 100% safe !!!

                            Merci pentru pont,Prietene !
                            My Ride ! B - 29 - TmT

                            Comment


                            • #29
                              https://www.youtube.com/watch?v=rP8cxOuFKrc ) m-a distrat intotdeauna reclama asta... pentru o masina din 90 a fost mega limuzina la noi daca era invers si loganul arata rau...depinde de impact si de locul lui. espero apropo are roata in portbagaj... doar nova o avea pe jos

                              Comment


                              • #30
                                uite si loganul unui prieten dupa un impact cu un cap de pod in iarna anului 2012 dupa un derapaj intr-o curba!
                                Attached Files
                                http://sincemylastcigarette.com/bann...EUR_3_dark.png

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google