X5 Vs. Caruta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • X5 Vs. Caruta


    Unde e problema? Sub capota sau intre scaun si volan?

  • #2
    Oricum X5-ul nu e nici o referinta in ceea ce inseamna teren accidentat sau offroad...aia e consecinta
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Cum a spus la top gear? La X5 cand te impotmolesti se aprinde un bec in bord. Si cu ce ma ajuta becul ca tot impotmolit raman?
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #4
        ).Asta e SUV.Nu masina de teren.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Si alea tot SUV se numesc...de obicei ca sa se diferentieze de tentativele de SUV se mai adauga un "offroad" la denumire
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            Daca tot facem off-topic, singurul suv ce mi-a placut in off-road este landrover freelander.

            Comment


            • #7
              Da nene la ala cand ramai impotmolit se aude cum se cupleaza un fier si iesi din noroi. Expresia aproximativa este tot din top gear .
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #8
                mda ... no comment :-))

                Landrover Freelander e un off-road pur sange nu poate fi comparat cu X5 care e o tentativa cu fite ... :P

                S.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • #9
                  Freelander nu este off-road pur sange. E un suv cu abilitati bune.
                  Off-road este landrover Defender, totoia landcruiser, mercedes G.
                  Restul sunt glume pe teren accidentat.

                  Comment


                  • #10
                    In pofida comentariilor de aici, din categoria SUV, X5-ul echipat cu cauciucuri corespunzatoare este extrem de bun in teren accidentat (am condus). Va spun ca bate un Freelander cu brio. Insa daca iesi pe aratura cu un X5 4.8i echipat cu gume 325/45/ZR18 ai o problema grava intre volan si scaun. La acea dimensiune au uitat producatorii sa faca gume "All Terrain".
                    @ silviu: Freelander este o masina "de coafeze" daca tot urmariti Top Gear..
                    Mai bine ziceti de la Discovery in sus spre Defender, daca tot vorbiti de off-road.
                    Last edited by detail; 8 April 2009, 00:41.

                    Comment


                    • #11
                      haideti fratilor ca si tico iesea de acolo daca avea cauciucuri corespunzatoare . nu poti avea pretentii de offroad cu jenti si cauciucuri "de fite"
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by detail View Post
                        In pofida comentariilor de aici, din categoria SUV, X5-ul echipat cu cauciucuri corespunzatoare este extrem de bun in teren accidentat (am condus). Va spun ca bate un Freelander cu brio. Insa daca iesi pe aratura cu un X5 4.8i echipat cu gume 325/45/ZR18 ai o problema grava intre volan si scaun. La acea dimensiune au uitat producatorii sa faca gume "All Terrain".
                        @ silviu: Freelander este o masina "de coafeze" daca tot urmariti Top Gear..
                        Mai bine ziceti de la Discovery in sus spre Defender, daca tot vorbiti de off-road.
                        Trenul de rulare nu prea e conceput pentru offroad in adevaratul sens al cuvantului, la X5. Nu poti avea si stabilitate pe sosele la viteza mare cu centru de greutate ok si veleitati exceptionale in offroad, normal ca pe un teren accidentat e ok, datorita garzii, a motorizarilor si a sistemului de tractiune dar era vorba de masinile concepute special pt genul asta de teren unde X5 se "uita" doar de la tribuna de spectatori. Vezi cursa Dakar si cum sunt modificate X5-urile pentru mentenanta...in nici un caz nu sunt lasate cu trenule de rulare stock si doar cu niste roti schimbate...sunt destul de grav modificate pe partea asta
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Am spus "in categoria SUV-urilor"..., nu m-am referit la protitipuri produse de alte firme decat BM... Legatura intre alea de la Dakar si alea de pe strada sunt sigla, motoarele si banii.

                          Comment


                          • #14
                            Eu am vrut sa subliniez care ar fi alura unui SUV pur sange nu de 80 oras si 20% teren accidentat...adica e diferenta mare intre un BMW stock si unul facut pentru teren accidentat si apoi, un X5 pus pe cauciucuri de teren accidentat va fi cam dezastru pe sosele pentru ca nu prea e gandit sa mearga cu astfel de roti...nu sunt eu strategul lor de marketing dar ei inca nu au o masina care sa fie capabila si sa fie special conceputa pentru offroad cum e Mercedes, spre exemplu...vezi G Classe care e cu totul altceva decat M Classe..amandoua SUV-uri dar cu diferente majore in ceea ce priveste tipurile de teren
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              G Klasse, Defender, Land Cruiser si Patrol nu sunt SUV-uri. (adica Sport Utility Vehicules. Sunt masini de teren. Sa nu comparam un vehicul profesional cu un vehicul pentru timp liber. De ex Defender este limitat electronic la 130 km/h, acolo unde X5 "se incalzeste".
                              Dar ceea ce spuneam si repet, din categoria SUV, X5 "se misca natural" si in off-road" cu toate ca are (sau poate datorita) suspensiei si a sasiului rigid. Problema sta in spatele volanului.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google