Unde e problema? Sub capota sau intre scaun si volan?
X5 Vs. Caruta
Collapse
X
-
In pofida comentariilor de aici, din categoria SUV, X5-ul echipat cu cauciucuri corespunzatoare este extrem de bun in teren accidentat (am condus). Va spun ca bate un Freelander cu brio. Insa daca iesi pe aratura cu un X5 4.8i echipat cu gume 325/45/ZR18 ai o problema grava intre volan si scaun. La acea dimensiune au uitat producatorii sa faca gume "All Terrain".
@ silviu: Freelander este o masina "de coafeze" daca tot urmariti Top Gear..
Mai bine ziceti de la Discovery in sus spre Defender, daca tot vorbiti de off-road.Last edited by detail; 8 April 2009, 00:41.
Comment
-
Originally posted by detail View PostIn pofida comentariilor de aici, din categoria SUV, X5-ul echipat cu cauciucuri corespunzatoare este extrem de bun in teren accidentat (am condus). Va spun ca bate un Freelander cu brio. Insa daca iesi pe aratura cu un X5 4.8i echipat cu gume 325/45/ZR18 ai o problema grava intre volan si scaun. La acea dimensiune au uitat producatorii sa faca gume "All Terrain".
@ silviu: Freelander este o masina "de coafeze" daca tot urmariti Top Gear..
Mai bine ziceti de la Discovery in sus spre Defender, daca tot vorbiti de off-road.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Eu am vrut sa subliniez care ar fi alura unui SUV pur sange nu de 80 oras si 20% teren accidentat...adica e diferenta mare intre un BMW stock si unul facut pentru teren accidentat si apoi, un X5 pus pe cauciucuri de teren accidentat va fi cam dezastru pe sosele pentru ca nu prea e gandit sa mearga cu astfel de roti...nu sunt eu strategul lor de marketing dar ei inca nu au o masina care sa fie capabila si sa fie special conceputa pentru offroad cum e Mercedes, spre exemplu...vezi G Classe care e cu totul altceva decat M Classe..amandoua SUV-uri dar cu diferente majore in ceea ce priveste tipurile de terenIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
G Klasse, Defender, Land Cruiser si Patrol nu sunt SUV-uri. (adica Sport Utility Vehicules. Sunt masini de teren. Sa nu comparam un vehicul profesional cu un vehicul pentru timp liber. De ex Defender este limitat electronic la 130 km/h, acolo unde X5 "se incalzeste".
Dar ceea ce spuneam si repet, din categoria SUV, X5 "se misca natural" si in off-road" cu toate ca are (sau poate datorita) suspensiei si a sasiului rigid. Problema sta in spatele volanului.
Comment
Comment