Ai de capul meu....mi se limba plimba-n gura de la atatia termeni crepusculari
Tempomat pe logan 1.5dci
Collapse
X
-
pt detalii, aveti aici urmatoarele chestiuni pe care daca nu le intelegeti, ar fi bine sa nu va apucati de comandat mpp-ul : microstepping, modulatie pwm, modulatie in quadratura, microcontroller, a/d converter...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
eu am zis varianta "profi". daca vreunul se incumeta si are rezultate cu montaje din revista "tehnium", e liber sa ne spuna si noua ce si cum. chiar sunt interesat si eu, ca ma atrage ideea de a face (ma rog, prea mult spus; mai bine-zis de a da ideea si de a superviza lucrarea, ca de munca efectiva mi-e lene) o smecherie care sa imbunatateasca in vreun fel loganu asta hulit de toti posesorii de masini a caror valoare, desi scrie beemve pe ele, nu depaseste pretul unei revizii la caramida, pardon, logan...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salut tuturor! Daca utilizatorul Fane ar fi atit de bun cu noi si ar posta pe care versiune de soft se comporta criuse-ul cel mai adecvat, si chiar ar posta acel file, atunci eu voi putea analiza sectiunea din firmware, raspunzatoare pentru Cruise (ca nu e mare). Si as posta solutia pentru toti. Desigur, care ar putea citi firmware din blocul de injectie (DCM1.2) si la fel sa-l poata inscrie inapoi.
Am montat rezistentele pe un Logan Pickup, mai mult din curiozitate, sa vad cum merge. Cinstit, nu m-o impresionat. Fara contactorul pe ambreiaj, la apasarea pedalei, rage motorul ca nebunu cu CC activat. La fel se simte o pauza evidenta de la apasarea butorului reset sau pedalei de frana pina la deactivarea CC. La blocul de injectie DDCR, care se monteaza pe Megane2, Scenic2, si care este mai VECHI decit blocul DCM1.2, folosit la toate Loganurile diesel - Cruise-ul lucreaza impecabil.
Comment
Comment