Mi-am montat tempomat pe logan
Tempomat pe logan 1.5dci
Collapse
X
-
Sigur nu era o caramida pusa pe acceleratie?
Acum serios, si eu mi-as monta un Acitve Cruise Control pe Logan, dar e mult de munca.
-
Ai 4 butonele push button si un comutator pe 3 pozitii
comutatorul e pentru 1limitare viteza in limita stabilita , 2 mers normal si 3 tempomat . butonelele sunt + (+2 Km fata de limita impusa fie ea in + sau in - ), - (- 2 Km etc ... ) , 0 (se reseteaza limita si incepe sa mearga normal ) acelasi lucru se intampla la apasarea franei si R care dupa o frana readuce masina la ultima viteza dupa anularea tempomatului
Daca vrei iti dau numarul de tel al celui care monteaza numai ca e din pitesti . Face mai multe chestii la logan , eu mi-am mai activat balearea stergatoarelor la spritarea cu lichid de parbriz ( 2 baleari la sprit scurt si 4 la sprit lung ) se poate si altfel (1 cu 3 ) de ex
IMPORTANT Nu monteaza decat la DCI
Comment
-
Originally posted by alinrehauDaca vrei iti dau numarul de tel al celui care monteaza numai ca e din pitesti . Face mai multe chestii la logan , eu mi-am mai activat balearea stergatoarelor la spritarea cu lichid de parbriz ( 2 baleari la sprit scurt si 4 la sprit lung ) se poate si altfel (1 cu 3 ) de ex
Cat despre tempomat, se poate pune inca o maneta langa cea de stergatoare, ca sa nu se mai puna butonaele alea dar mai costa si aia vreo 150 lei.
Comment
-
Butoanele le pui unde vrei tu , eu sunt obisnuit sa conduc cu stanga pe volan si dreapta pe schimbator sau prin zona aia , eu am ales sa le bag acolo .
Costul e de 70 RON in care intra butoanele , papuci pentru contactele de pe calculatorul de injectie ,cablurile electrice si manopera .
Singurul dezavantaj e ca dupa 90 Km/h devin stresante accelerarile din CC .Acesta accelereaza scurt ajunge la viteza dorita apoi taie injectia , din cauza fortei de spargere a aerului care te impinge inapoi ai parte de un revers si cand scade foarte putin viteza intra iar cc-ul si baga injectie si se simte ciudat . pana in 80 Km/h nici nu simti ca mergi cu CC de la 80 in sus devine din ce in ce mai deranjant . pe la 160 accelereaza aproape incontinu si nu se mai simt accelerari / decelerari . Daca nu te grabesti si preferi sa ai si un consum redus poti sa il setezi pe 90 si mergi linistit . cu CC activat la 90 /h aveam 4.4 % consum . Am dci -ul de 70 de cai
Comment
-
Pierzi garantia la partea electrica ... Si in legatura cu taierea injectiei ... inchipuieti ca mergi cu cineva care la 120 calca jumatate de secunda acceleratia apoi o lasa jumatate de secunda mai moale , apoi iar acceleratia si tot asa ... dar la 100 nu se simte asa ... Am inteles ca la alte modele de la renault merge CC-ul de nici nu iti dai seama , poate e alt calculator alt soft nu stiu . dac poti sa mergi cu 100 (real 90) e ok .
Comment
-
Originally posted by alinrehau View PostPierzi garantia la partea electrica ... Si in legatura cu taierea injectiei ... inchipuieti ca mergi cu cineva care la 120 calca jumatate de secunda acceleratia apoi o lasa jumatate de secunda mai moale , apoi iar acceleratia si tot asa ... dar la 100 nu se simte asa ... Am inteles ca la alte modele de la renault merge CC-ul de nici nu iti dai seama , poate e alt calculator alt soft nu stiu . dac poti sa mergi cu 100 (real 90) e ok .
Comment
-
Nu poti ... Doar daca faci tu un circuit separat care sa induca o rezistenta variabila la bornele pedalei de acceleratie (vorbesc de diesel aici ) . Rezistenta asta variabila ar fi modificata automat in functie de paramertii de intrare i circuit (turatie motor ,viteza ,contact frana,contact ambreaj,butoane comanda etc
Ideea e ca pe masina mea nu s-a facut nimic decat sa se aduge 4 fire si 4 butoane cu rezistente intre ele , CC-ul este deja implementat in softul calculatorului de injectie de pe masina .
Motorul de 85 de CP are oare alt calculator de injectie ? Ca as vrea sa imi iau un MCV de 85 CP
Comment
-
Originally posted by alinrehau View PostNu poti ... Doar daca faci tu un circuit separat care sa induca o rezistenta variabila la bornele pedalei de acceleratie (vorbesc de diesel aici ) . Rezistenta asta variabila ar fi modificata automat in functie de paramertii de intrare i circuit (turatie motor ,viteza ,contact frana,contact ambreaj,butoane comanda etc
Ideea e ca pe masina mea nu s-a facut nimic decat sa se aduge 4 fire si 4 butoane cu rezistente intre ele , CC-ul este deja implementat in softul calculatorului de injectie de pe masina .
Motorul de 85 de CP are oare alt calculator de injectie ? Ca as vrea sa imi iau un MCV de 85 CP
Comment
-
Da , sunt suparatoare dar doar peste 90-100 , e vorba de soft aici . Softul chinuie masina sa tina o viteza constanta ,dar dupa cum lucreaza se pare ca accelereaza la maxim apoi o lasa moale si repeta ciclul asta , la viteze mari forta cu care spargi aerul este destul de mare si te impinge inapoi si motorul iar accelereaza si tot asa ... softul trebuia conceput astfel incat motorul sa fie solicitat tot timpul dar cu o acceleratie variabila astfel incat daca intampini rampa sa accelereze mai mult , la panta sa accelereze mai putin sau deloc si tot asa astfel incat sa tina viteza apropiata de viteza setata .
Nu mai apar acceleratii/deceleratii cand setezi viteza peste 150-160Km/h si motorul merge tot timpul la maxim :P
Comment
Comment