Indemanare Sau Noroc??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Clar noroc, dar... pilotul a stiut ce sa faca cu dramul ala de sansa;)
    sigpic

    Comment


    • #17
      Originally posted by Fane-CL View Post
      Gandind logic daca era chiar 100% meserias nu ajungea in situatia aia, gresesc?
      Da Fane, sunt de acord cu tine, dar, pentru ca exista si un "dar" aici, un pilot de raliu pentru a scoate un timp bun trebuie sa mearga la limita si deci sa riste. Ideea e ca a riscat, a "cazut" dar s-a pus imediat pe "roate", eu zic ca in asta consta maiestria adevarata. Daca toti ar merge ca la carte e posibil sa scoata cam acelasi timp (teoretic). Intotdeauna in competitii de genul asta castiga cei care au un dram de nebunie si care nu dau inapoi atunci cand vine vorba de depasirea limitelor, pe principiul "totul sau nimic" sau "ori la bal ori la spital".
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #18
        din momentul in care nu s-a rasturnat si a ramas pe 2 roti, pilotul a controlat situatia 100%, intai frana sa intoarca masina pe 4 roti, apoi restul a fost rutina de pilot de raliu controland virajul exact in directia drumului pe care abia il parasise, la full-throtle. La viteza lui nu a avut timp sa se gandeasca la altceva, sau sa evite spectatori ... Bulan a avut spectatorul ca a ales o directie buna de fuga...

        Comment


        • #19
          Indemanare pilot-noroc cel de pe margine.Poate ar fi avut si pilotul ceva noroc daca il atingea pe omu' ala...asa doar indemanare...

          Comment


          • #20
            Incerca sa nu deie peste oameni si a tras de volan si a nimerit sa redreseze masina!

            Comment


            • #21
              E indemanare combinata cu un dram de noroc.

              Comment


              • #22
                INDEMINARE
                daca vedeti in monenmtu in care ramine pe doua roti acelereaza si vireaza , diferentialu trimite toata forta la roata cu aderenta si datorita fortei centrifuge masina este aruncata la loc pe 4 roti
                ca a reusit asta de doua ori simultan si la un asa tangaj clar a avut si un pic mai mult noroc
                baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                Comment


                • #23
                  INDEMANARE.
                  In momentul in care ia viraju, cu roata dreapta fata se urca pe marginea drumului, a negociat viraju tare (normal ) ) si dampu/marginea drumului l-a intors, restul....pura maiestrie, i-a mers mana pe volan mai rau ca un motor pe zona rosie )) .

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google