cu un motor de Oltcit (54 cai) tine piept la un 530, cu un 1.4 sau 1.6 de logan cred ca rupe.
Kart Oltcit Vs BMW 530
Collapse
X
-
Originally posted by dominum View PostAi vazut tu ca tine piept la bmw??? poate pe primii 30 metrii. In rest ramane in urma
@darkside eu de mult caut pe cineva sa ma ajute sa fac asa ceva cu un motor de e30 318 sau si mai tare 2.5 25v. poate gasesc pe aici pasionati. trebuie ceva bani, pasiune si multa munca. iar cu 200 cai pe cateva sute de kilograme eu zic ca rezultatul ar fi pe masura
Comment
-
De ce sa pui motor de 1.8 care-i greu si ocupa mult spatiu, cand poti opta pt ceva mai usurel?
Daca vrei sa pui motor maricel, trebuie sa pornesti de la un sasiu gata facut. Eu am avut asa ceva in cap ( de fapt nu eu, ci al batran), pornind de la un wartburg 311. Proiectul a murit in fasa
Comment
-
ma gandeam ca sta bine la cai si cuplu. intredevar este greoi. in schimb era ieftin. ma costa mai putin decat un 1.4 de logan care e vreo 400 euro. si un motor transversal e mult mai usor de adapat la un sasiu. in fine nu am momantan nici bani nici cu cine sa bag la asa ceva. logistica sa fac asa ceva o detin, mai trebuie ceva cunostinte si cascaval
Nu mai da quote la ultimul mesaj. Multumesc.Last edited by Cezar; 26 February 2010, 20:09.
Comment
-
Eu nu vad de ce ar fi mai usor de adaptat unul transversal ca unul longitudinal...
In fine, ma mai gandesc poate imi dau seama. Sau poate imi spuneti voi de ce.
Una peste alta, e mult mai bine sa pornesti de la un sasiu, decat sa faci unul ca baietii. Ei au 2 tevi una peste alta. Sunt curios cum se comporta pe curbe, cred ca se "mula" pe sofer si sosea Ori posibil sa ma insel...
Comment
-
da ai dreptate e mai usor cu transversal, dar este mai simplu de lucrat cu unul longitudinal. trebuie gandit. astia din filmulet practic au longitudinal dar boxer, deci are o lungime mai mica. la transversal trebuie sa dezvolti pe latime. tu zici ca treuie plecat de la un sasiu. ok. dar de unde sasiul asta ? trebuie facut unul. eu am unde sa il fac, sa il realizez din punct de vedere tehnic. dar imi trebuie un plan. pe net se gasesc dar se gasesc planuri mai mult pentru ceva gen buggy care nu ma incanta deloc, pentru ca sunt prea scurte. eu ma gandesc ca sasiul, suspensiile si articulatiile sunt cele mai importante. la un motor de peste 75 cai deja iti trebuie frane tapene si ceva stabilitate. ideea e ca ma apuc sa caut un plan de sasiu care sa se preteze pentru asa ceva. cand gasesc ceva care se preteaza din toate punctele de vedere. poti si tu sa cauti si comparam ce am gasit sa avem solutia cea mai buna. sau daca ai tu alta idee de inceput ascult cu placere.Last edited by alessandro; 26 February 2010, 22:19.
Comment
-
acum am inteles era vorba de sasiu credeam ca de motor de wartburg 311. le am vazut. cred ca 1300 este mai viabil pentru ca se mai gasesc. eu stiu chiar cateva de vanzare si abandonate prin Ploiesti. 311 este model foarte vechi si cred ca nu prea se mai gasesc. 311 a avut strabunicu.
acum poti sa imi dai detalii despre cum este construit sasiul asta de W 1300 ?Last edited by alessandro; 26 February 2010, 22:45.
Comment
Comment