hai totusi sa revenim la titlul threadului care a fost uitat de cateva pagini incoace. nu are nici o legatura subiectul threadului cu USA vs Europa chit ca vorbim de masini. cai putere au si unele si altele. asa ca hai sa schimbam subiectul si sa nu continuam o discutie interminabila care cu siguranta nu aduce nici un beneficiu de nici o parte
haideti sa vorbim despre cai putere
Collapse
X
-
Originally posted by alessandro View Posteuropenii prosti si puturosi ? eu cred ca este taman invers, defapt sigur este invers
@ darkside tu vorbesti din punctul tau de vedere. foarte multi, majoritatea defapt habar nu au sa faca diferenta intre Charger si Challenger, intre Dodge si Chrysler
nu compara Citroen cu Corvette, compara Corvette cu Aston Martin, Citroen cu Geo Metro si mai vorbim
si este normal sa am pareri subiective. exist gandesc am personalitate. parere obiectiva are naratorul in Amintiri din copilarie
@ cezar acum n posturi criticai politica anilor 30 din europa. in postul anterior zici altceva
Da, asa e, habar nu au sa faca diferenta intre Challenger si Charger dar isi dau cu parerea.
Referitor la cati cai putere pot unii sa scoata iar altii nu, este irelevant, masinile de care vorbesti tu sunt create in conditii exceptionale, cu materiale exceptionale, la preturi exceptional de mari. Sunt masini facute doar pentru prestigiu. Un lucru pe care foarte putini il iau in calcul e vesnica problema a cailor scosi dintr-o cilindree. Lucrurile sunt foarte simple, in primul rand, in America se circula foarte mult iar infrastructura este lunga si lata. Un motor de cilindree mica, supraalimentat ar insemna zgomot, consum la fel de mare, fiabilitate sub semnul intrebarii. Daca o sa te uiti la ce masini japoneze intra pe piata americana, o sa vezi ca si alea au motoare mari raportate la puterea pe care o scot.
PS: Vezi ca si germanii au Mercedes-uri cu V8-uri 6.2 ce nu scot "mai mult" de 500-550 de cai stock DAR asta nu inseamna ca nu stiu sa scoata mai mult (au scos chiar si mai putin)In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
eu am incercat sa compar crema celor doua societati producatoare de autoturisme. sa compar cel mai bune produs de peste ocean cu cel mai bun produs de pe continent. nu am comparat niciodata plebea cu elita
am mers acum ani de zile cu Chrysler adus din state. nu ma intreba ce model ca nu stiu. era un transatlantic de prin anii 80. confort si stare de bine cum am avut in masina aia nu mi ofera nici un mercedes de ultima generatie. aer conditionat piele scaune reglabile pe enshpe mii de pozitii ce sa mai tot ce iti doreai. din punctul asta de vedere americanele dau clasa la toti si la toate.
ca si sportivitate au metode diferite de a aborda problema, dar rezultatul este tot pe acolo.
noi ne certam si discutam in contradictoriu de pomana. autoturismul a fost de mult globalizat si produs dintr un amalgam de idei concepte si tehnologii din care nu poate sa iasa nimic original cu o personalitate bine definita, toate aste din motive arhi cunoscute. foarte putini mai sunt producatorii care respecta cat de cat o lege a puritatii. ii numeri pe degetele de la o manaLast edited by alessandro; 12 November 2011, 12:52.
Comment
-
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
transatlanticu' pleaca un pic mai repede.
asta nu inteleg au pus 1000 cai pe o caroserie de 3 tone. nu puteau sa il puna pe un Vette cu caroserie light weight carbon fiber si race interior? . spluberau multe vise
"Only 12 Hennessey Twin Turbo V1000 CTS-V Coupes will be produced – and it won’t be 50 state emissions compliant. Hennessey claims the V1000 will reach 60 mph in 3.5 seconds, blaze the quarter mile in 10.9 with a 136 mph trap speed and top out at 230 mph"
trebuie sa recunosti ca sunt slabute performantele pentru 1000 cai. Veyron face 2.5 suta, sub 10 sfertul si este la fel de road legal si de luxos. nu luam in considereare pretul
http://www.youtube.com/watch?v=XvYd_...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=G1dUR...feature=relmfu
More fast Russian cars! - https://www.youtube.com/channel/UCmBW9NQI2ykfC3jFs2x76rwSuzuki Hayabusa with full exhaust system and no speed limiter.Follow us:Fac...
Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
Comment
-
Pai Veyronul e proiectat de la primul surub si motorul are alta dinamica, cutia de viteze, etc...dar si costa o avere. Totul se plateste.
Exista si Vette Henesey de mai multe tipuri, mai oficial e si ala de la Dallas Performance, de 1200 de cai. Nu vorbesc de tuning in garaj, ca sunt si versiuni de peste 2000 de cai...ridicol de puternice dar masini de impresie.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
nu inteleg de ce nu vin cu astea la Nurburgring, daca tot l au aruncat pe Viper in cusca leilor
http://www.youtube.com/watch?v=R736FRnX72g nu caii sunt totul
Jeep Grand Cherokee SRT-8 vs Porsche Cayenne Turbo Evotech at Unlim500+Follow us:Facebook https://www.facebook.com/dragtimes.ruTwitter: https://twitter.com/D...
Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
Last edited by alessandro; 12 November 2011, 13:58.
Comment
-
-
Originally posted by Seba View Postda, numai ca vezi tu, fara frane si acum luand si foc, inca mai castiga curse. aia cu ferrari care ia foc e ca si loganul care se rastoarna la 70km/h.Last edited by yrman; 13 November 2011, 01:45.sigpic
Comment
Comment