alea nu le cumperi ca sa le tii in garaj la ei ? si sa te dai cu ele cand te lasa ei ?) si sa pleci iar cu taxi de acolo ?
haideti sa vorbim despre cai putere
Collapse
X
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postalea nu le cumperi ca sa le tii in garaj la ei ? si sa te dai cu ele cand te lasa ei ?) si sa pleci iar cu taxi de acolo ?
@ darkside acum am vazut Viper ul are 1500 Nm. cat un TIR. un animal un tzoparlan ca nu pot sa il numesc altfel. or sa ajunga sa le puna motoare de vapor pe ele . deja o dau in diverse astia cu caii lo putere, exagereazaLast edited by alessandro; 16 January 2011, 12:56.
Comment
-
io astept ziua cand o sa vad pe forum anunt "efectuez chiptuning pt fiat500, motorizare vapor titanic. ofer ecotuning sau performance stage2." tie ti se pare normal sa ai masina cu motor de locomotiva? asta in timpurile astea cacacioase, cand totusi nu tii masina 50 de ani si nici nu vrei sa reziste 30000000 de kilometrii...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostPentru un motor de 8.3 l V10 inca e putin...cel putin 2000 cp se pot scoate din asa ceva, pastrand inca garantie mare la fiabilitate.
Ca nu mai face 1.000.000 de km si ca face 300000 km...?
Daca se doreste bulirea lui, o face in jumate de ora.
Cel putin 2000 cp...inuman
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostCe inseamna pastrare mare la fiabilitate?
Ca nu mai face 1.000.000 de km si ca face 300000 km...?
Daca se doreste bulirea lui, o face in jumate de ora.
Cel putin 2000 cp...inuman
...deci SE POATE si nici multe au motoare mai mici de 8.3lIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
@ darksid3 : si mie-mi plac americanele dar marea lor problema e sa le pui pe un tur. drag race...da..sunt superbune dar cand e sa ia o curba se termina smecheria plus ca nu cred ca ar termina o cirsa cu un plin ca arunca benzina in cilindrii cu cana . ale lor sunt toate pe carburatoare duble...cvadruple. cred ca au masini la care fiecare cilindru are carburatorul lui... in rest intr-adevar sunt super. nu suport masinire f rapide si silentioase. sa fie urlete si veselie...asa imi plac
totusi nu exista date de pe circuit dintre cele doua. spun si ei...
desi nu cred ca corvetul s-ar mai bucura pe circuit doar pe unul in linie dreapta
Comment
-
Astea sunt niste stereotipuri.
Vezi cazul Nurburgring unde un Corvette ZR1 stock are cel mai bun tur pentru o masina de serie (Alo! Nissan GT-R, se aude??!), 7 minute si 19 secunde.
Mai vezi cazul lui Cadillac CTS-V stock, care, la ora actuala e considerat cel mai rapid sedan. Face un tur la Nurburgring in sub 8 minute.
Mai sunt si alte masini ca Pontiac Fiero, spre exemplu, masina relativ clasica si cu o manevrabilitate destul de buna.
Daca stai sa compari europenele, la handling, iti garantez ca nu sunt deloc mai manevrabile. Tendinta noastra e sa comparam clasic muscle car-urile cu masini de top din Europa si, fireste ca da cu virgula. Sa nu uitam ce masini se gaseau, in Europa (de Japonia nici nu mai spun), in anii '60-'70...adevarate barci. Repet, ma refer la masinile uzuale care sunt frecvente pe strazi.Last edited by darksid3; 5 November 2011, 14:07.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
unde ai gasit tu rezultatele cursei? poate daca vad, cred.. nu zic ca nu se poate..spun doar ca e greu de crezut totusi americanii pana anul trecut nu auzisera de suspentie independenta, controlul tractiunii ..etc
si... ba da! sunt mult mai manevrabile
Comment
Comment