If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
hai sa te sochez: motorul e al ei, adica facut de peugeot. acu' sa te crucesti de-a dreptul: motorul n-are nici macar 1800cmc, are 1763cmc. turbo. 450-550cp, depinde de cum era reglat.
acu' sa te trimit si la doctor, ca sa-ti revii masin asta are si un adversar pe masura. alti constructori de conserve, italienii, au facut o masina care a maturat pe jos cu audi quattro si cu pejo-ul de mai sus: lancia delta s4. motor 1.8. 480-650cp. turbo si compresor, simultan. deci nu nemtii de la volksvagin au inventat tehnologia tsi, ci culmea, aia care nu se pricep la masini si le fac vai de ele, cum fals le place nemtilor sa se laude.
daca vrei un pic de istorie a motorportului, cauta pe goagal "group B rally". citeste, urmareste filmulete, apoi vino si poveste-mi ce fain si ce mandru e bmw-ul m3.
ca fapt divers, bmw a fost si-n mondialul de raliuri. pun pariu ca nu stiai de bmw M1 din anii '80, care n-are nimic de-a face cu actualul M1 si care s-a dovedit un mare fiasco in fata unor fiat-uri, lancii si opeluri.
ps: acestea fiind spuse, cred ca-i evident de und evine "dragostea" mea netarmurita pt masina cu elice alba-albastra-n bot, pe care toti o comparau cu dacia 1300 si era normal sa fie visul oricarui pustan; cand compari 150cp cu 50cp, e clar cine castiga. pana acum 10 ani, eram si eu cu ideea ca "deutsche maschine", in general si bmw in special, sunt miezul din coco. noroc ca am ajuns sa cunosc oameni care au facut motorsport si mi-au deschis ochii, ca lumea nu a inceput, nu merge datorita bmw si nici s-o sa se termine cu bmw. iar faptul ca nemtii au pierdut doua razboaie mondiale spune totul despre precizia germana dar si despre infumurarea germana. cumva si despre prostia germana.
au pierdut doaua razboaie mondiale din cauza incapabulului din fruntea norodului. ce au lasat in urma lor, mostenirea stiintifica in absolut toate domeniile este absolut fantastica si sunt convins ca a contribuit enorm la dezvoltarea civilizatiei pe toate planurile ei
la masini in schimb sunt de acord cu tine asa ca pun si eu lancia ecv 1.8 600 650 cai doar
totusi si bmw facea in F1 1500 cmc 1500 cai boost pressure unknown
nu sunt dar nici nu pot sa spun ca fac francezii "ever" masini mai bune ca nemtii. vezi veyronul care e ceea ce e azi datorita motoarelor germane. la fel si aventadorul...etc lasand la o parte incercarile pe care le-au facut americanii prin '50 (si atunci cu creiere de import) sa ne gandim cine au scos primii: abs, airbag, controlul tractiunii, turbo intercooler...multe altele vezi merc s klasse ca a fost pionier in toate aaa... ca participa francezii cu masini preparate in rally sau f1, e pt publicitate. publicitate de care nemtii nu mai au nevoie. culmea ca cel mai puternic brand al lor e cel al masinilor medii : vw. unde tocmai datorita calitatii au acaparat piata. dupa mine, singurii care au inteles cum sta treaba si au urmat ideea, sunt japonezii si coreeni.
au pierdut doaua razboaie mondiale din cauza incapabulului din fruntea norodului. ce au lasat in urma lor, mostenirea stiintifica in absolut toate domeniile este absolut fantastica si sunt convins ca a contribuit enorm la dezvoltarea civilizatiei pe toate planurile ei
la masini in schimb sunt de acord cu tine asa ca pun si eu lancia ecv 1.8 600 650 cai doar
totusi si bmw facea in F1 1500 cmc 1500 cai boost pressure unknown
din cate stiu la 1500 cmc si 1500 cp primul de la bmw a fost prin anii '90 , un concept : nazca sau azteca.. nu mai stiu care dintre ele pt ca ambele existau dar nu erau cu carburant conventional. aveau motor in stea si foloseau kerosen. de asta zic ca nu cred ca ajungi pe benzina la 1800 cmc si 450-650 cp ce spuneti voi de aia s-a inventat si nitro boost
ce ai pus tu e o delta integralle modificata. si la care probabil speranta de viata e de 4 ani
ce ai pus tu e o delta integralle modificata. si la care probabil speranta de viata e de 4 ani
si nu conteaza cati cai are teoretic motorul ci cati pune pe sosea
Last edited by B997NDL; 7 November 2011, 14:51.
Reason: Automerged Doublepost
acum ca si o fura toti si toate cu varf si indesat de la FXX Evoluzione, nu ma incalzeste cu nimic. aia e practic o masina de F1 cu ceva coji peste ea cu care esti arestat daca mergi pe strada
in timp ce cu bmw-ul poti merge si la piata si fara sa legi pompa de benzina pe capota masinii ca la dodge viper. am avut ocazia sa merg in dreapta in primul viper intrat in tara. prin '97. proprietar era pepe berciu (te poti interesa) iar tac-su era patron brimex consumer, unic importator la vremea aceea a dodge si chrysler. si pepe mi-a zis ca facea vartej in rezervor cand o ambala avea consum de catalog 25 litrii/ suta km pe cand bmw consuma cat un logan. uneori si mai putin. sunt recunoscuti pt asta
8000 cmc si 450 cp. fa un calcul nu e tocmai economica. dar asa faceau americanii. pt putere aruncau benzina in cilindrii cu cana
Bre, Viper-ul are consum ok pentru cilindreea aia. Eu, cu motor de aproape 6l in Bucuresti, aveam consum cat un EOS 2.0 TFSI. Pai ia spune-mi, care e avantajul (strict pe consum raportat la putere si cilindree)? Cat crezi ca ar consuma un M5 sau M6, la ~ 2 tone si cu motor de 5 l V10? Cel putin la fel de mult consuma.
In alta ordine de idei, sunt curios ce ar face Veyronul ala langa un SSC Aero Twin Turbo care scoate o putere mai mare dintr-un motor de 6l V8 si doua turbine. Cat are Veyronul? 8l W16 si 4 turbine. Prinde 0-100 cu 15 sutimi mai repede iar VMax-ul il ia numai daca bagi 14 chei, tragi manete, pui 2 acatiste si te legi la satelit. Pai ce-mi trebuiesc atatea manevre pentru un 420-430 km/h cand un Vette Sledgehummer prindea 420, prin anii 80'-90' asa cum l-a fatat ma-sa, doar te suiai la volan si ii dadeai talpa.
@ NDL arata mi ceva pur sange german sa mearga mai tare ca tare ca FXX Evoluzione, poate vreo masina de F1
a batut Gumpert apolo cu 7 secunde pe un circuit care abia are 1500 m, da pai pe Nordcshleife care are 22 km. Gumpert apolo care se situeaza pe 3 in topul Nordschlaife fastest laps nu la mare distanta de primele doua locuri.
nici nu vreau sa mi imaginez ce ar face FXX acolo
Bre, Viper-ul are consum ok pentru cilindreea aia. Eu, cu motor de aproape 6l in Bucuresti, aveam consum cat un EOS 2.0 TFSI. Pai ia spune-mi, care e avantajul (strict pe consum raportat la putere si cilindree)? Cat crezi ca ar consuma un M5 sau M6, la ~ 2 tone si cu motor de 5 l V10? Cel putin la fel de mult consuma.
In alta ordine de idei, sunt curios ce ar face Veyronul ala langa un SSC Aero Twin Turbo care scoate o putere mai mare dintr-un motor de 6l V8 si doua turbine. Cat are Veyronul? 8l W16 si 4 turbine. Prinde 0-100 cu 15 sutimi mai repede iar VMax-ul il ia numai daca bagi 14 chei, tragi manete, pui 2 acatiste si te legi la satelit. Pai ce-mi trebuiesc atatea manevre pentru un 420-430 km/h cand un Vette Sledgehummer prindea 420, prin anii 80'-90' asa cum l-a fatat ma-sa, doar te suiai la volan si ii dadeai talpa.
record sledgehammer 254,7 mph =409,8999 km/h...hai sa zicem 410.
Which is faster in a one-mile drag race? Porsche 911 GT2 or Corvette ZR1? Visit http://www.autocar.co.uk/porsche/ for the latest Porsche news and reviews, or...
iar aici pleaca de langa el cam suparat... se certasera
Watch the Ultimate Vette - the mighty Chevrolet Corvette ZR1 - take on the venerable Porsche 911 Turbo in this white knuckled blast down the drag strip... Re...
Watch the Ultimate Vette - the mighty Chevrolet Corvette ZR1 - take on the venerable Porsche 911 Turbo in this white knuckled blast down the drag strip... Re...
compari mere cu pere, vezi ca aia 3 metri care i-a luat avans au fost din cauza tractiunii integrale a porscheului la plecare, unde e miezu din fanta ?
E discutabil. Aici e alt rezultat. Depinde foarte mult de anvelope si daca sunt incalzite. La puterea aia si cuplu, faci wheel spin foarte usor, iar Vette-ul chiar nu e playstation cu launchcontrol pentru orice amator. Il astept pe GT2 asta sa vedem ce timp scoate pe Nurburgring.
Da, e 410 la Sledgehummer. Pentru 10 km in plus, dai peste un milion de euro pentru o supra apreciata masina.
LE: Uite aici, exact ce spuneam mai sus, daca ai rabdare sa te uiti 15 minute.
@ NDL arata mi ceva pur sange german sa mearga mai tare ca tare ca FXX Evoluzione, poate vreo masina de F1
a batut Gumpert apolo cu 7 secunde pe un circuit care abia are 1500 m, da pai pe Nordcshleife care are 22 km. Gumpert apolo care se situeaza pe 3 in topul Nordschlaife fastest laps nu la mare distanta de primele doua locuri.
nici nu vreau sa mi imaginez ce ar face FXX acolo
nu am zis nimic de italiene. ar fi aiurea sa spun ca nu sunt printre cele mai bune. discutia era cu darksid3 fata de amaricane. si italienii le fac , sau le faceau..., f bune dar din pacate numai ferr sau lambo. in rest sunt cam praf. cu toate astea mi-as lua o alfa 159 sau giuletta (cea noua) pt ca sunt fan italian design
compari mere cu pere, vezi ca aia 3 metri care i-a luat avans au fost din cauza tractiunii integrale a porscheului la plecare, unde e miezu din fanta ?
am mai zis asta si inainte.. degeaba faci un monstru daca nu poate pune caii pe sosea. pana la urma conteaza rezultatul
Last edited by B997NDL; 7 November 2011, 17:14.
Reason: Automerged Doublepost
nu intelgi, e vorba de altceva, de feelingul unei masini puternice, personal pe mine ma incurca abs-ul, mai ales la masinile astea care sunt practic pentru joaca, sa iti faca placere sa le conduci sportiv. Prefer ca masina sa fie cat mai simpla, intre un porsche plin de sisteme de securitate, prefer o masina simpla formata din frane bune, roti late, motor puternic si directie pe care sa o SIMTI, sa simti unde sunt rotile, nu doar sa banuiesti ca directia e buna ... plus ca o mare diferenta o face si suspensia, corvetul ala daca ar fi putin mai tare la articulatie ar fi altceva, (vezi dragsterele), degeaba zici, dar masinile americane sunt cele mai ramase la realitate si la pilotajul in adevaratul sens al cuvantului, restul sunt mai mult nfsuri, mai e putin si o sa faca astia un sistem sa faca masina singura drifturi, iti fuge volanul din mana stanga-dreapta, accelereaza singura ...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment