tu stii mai bine, dar cel putin din filmulete pare mult mai slab decat porsche ala
haideti sa vorbim despre cai putere
Collapse
X
-
Uita-te la ce-am postat eu mai sus.
Nu vreau sa ma iau de pretul unui GT2 pentru ca, prin absurd, pentru cateva sutimi in plus, dai triplu. Merita?
Pana una-alta, timpii oficiali graiesc de la sine si nu vad nici un Porsche GT2 prin preajma...poate e prea ocupat sa filmeze pe youtubeIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostE discutabil. Aici e alt rezultat. Depinde foarte mult de anvelope si daca sunt incalzite. La puterea aia si cuplu, faci wheel spin foarte usor, iar Vette-ul chiar nu e playstation cu launchcontrol pentru orice amator. Il astept pe GT2 asta sa vedem ce timp scoate pe Nurburgring.
Da, e 410 la Sledgehummer. Pentru 10 km in plus, dai peste un milion de euro pentru o supra apreciata masina.
LE: Uite aici, exact ce spuneam mai sus, daca ai rabdare sa te uiti 15 minute.
desi o sa zica iar darksid3 ca sunt stereotpuri, nu se poate compara z1 cu porsche la manevrabilitate si stereotipurile au originea in realitate: cim ai zice ca tiganii fura. si asta e un stereotip dar de unde provine?!
Comment
-
Degeaba are 3400 pentru ca fiecare turbina inseamna dublarea cilindreei. Fa calculul 3400 x 3.
Vetul are 6.3 cu supraalimentare. Vorbesc de masini stock, pe care le iei de la dealer. Sunt si modele tunate de firme mari, Lingenfelter, Henessey si GT-urile care matura pe jos cu masini de cel putin 3-4 ori mai scumpe.
Sa-ti arat masini cu 1200-1300 de cai, de strada, cu care te poti duce si la piata si pe circuit fara sa stai cu teama ca-ti bubuie motorul la plecarea de la semafor ?
PS: Nu vreau sa se inteleaga ca americanii fac cele mai bune masini ci doar faptul ca, multe stereotipuri sunt luate din mers, din ignoranta sau din motiv ca strugurii sunt acri. Asta e adevarul! Un Passat de putere similara nu e deloc mai manevrabil pe serpentine decat un Cadillac BLC, spre exemplu. Iar astea sunt masini anoste peste ocean. Nu ma refer la cele serioase.
In medie, masinile pe care le vezi zilnic pe strazi, cele mai populare nu-s cu nimic peste cele americane, in aceleasi conditii. Zi-mi ca ai merge cu un Golf 5 la pret de Camaro 2011, in SUA ca nu te cred nici sa ma tai.
Cine spune ca nu se compara cu Porsche la manevrabilitate ? Cifrele oficiale spun contrariul. Punct!Last edited by darksid3; 7 November 2011, 17:42.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
nu as merge pt ca un camaro consuma dublu si nu e fiabila. exista un motiv pt care industria lor e pe duca: fac masini mai proaste. de exemplu astra h a fost prima serie pe care au facut-o americanii la opel si a iesit o prostie. s-au mai adunat putin cu noul model unde probabil i-au chemat pe nemti in ajutor. americane importate in europa le numeri pe degete, nu pun aici modelele concepute special pt europa si unde au iar probleme. vezi chevy aveo , pe cand americanii se bat pe porsche, bmw si merc. de fapt numai smecherii lor isi permit. restul s-au umplut de japoneze si coreene. unde crezi ca mai incap in piata, ale lor?! poti sa cauti ponderea in piata pe goog
Comment
-
Scoti niste elucubratii fenomenale mai ales in conditiile in care totul s-a globalizat. Vrei sa-ti explic de Chrysler Crossfire care e Made in Germany, cu motor de Mercedes SLK? Vrei sa-ti spun ca BMW X5 si X6 sunt facute exclusiv in America? Sunt europenele un etalon in ceea ce inseamna fiabilitatea? Sunt japonezele? Pai hai sa ne uitam pe ce segmente sunt fiabile si iti garantez ca in nici un caz cele pline de turbine, intercoolere sau cutii DSG. Pica astea pe capete.
Ai condus vreo data, vreo masina americana de la mama ei ? Ai avut asa ceva incat sa spui (nu din auzite) ca sunt masini cu fiabilitate scazuta? Eu vorbesc in cunostinta de cauza, nu din reviste sau youtube.
LE: Americane importante in Europa nu ai sa gasesti prea multe, in primul rand datorita taxelor si, in al doilea rand, datorita infrastructurii.
Gandeste-te ca, singura tara din lume care se apropie de numarul de km de autostrada din AMerica, este doar Germania. Aici nu aduc in discutie cum arata strazile din orasele americane si cum arata ulitele din Europa.
La consum esti pe langa in mod flagrant. O europeana cu motor similar consuma mai mult. Americanii au fost printre primii care au inceput sa foloseasca metode pentru reducerea consumului. Daca tu crezi ca e normal ca un EOS 2.0 turbo benzinar sa consume cat mine, in conditiile in care aveam de 3 ori motorul cat el si de 3 ori puterea lui...no comment. Asta e doar un caz real.Last edited by darksid3; 7 November 2011, 18:30.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
-
Doar pe Clio si pe brek-ul lui Ceausescu gaseai asa ceva in Europa acelor ani ! Masinile americane nu doar ca sunt criminale pe motor dar arata si demential! Sunt superbe, au acel ceva....si faza ca nu stau bine in curbe, vette demonstreaza la nurburgring ca nu e chiar asa!
Comment
-
hai ca ati luat-o pe camp. si cu masinile europene din '20-'50. ati auzit de alfa-romeo si bugatti?! cine castiga toate raliurile? si vw din timpul celui de-al doilea razboi mondial care erau practic indestructibile, ca sa nu mai zic de mercuri. deja facem fraze.. cat despre faza cu consumul masinilor americane nu pot sa spun decat:
Originally posted by PCH View PostDoar pe Clio si pe brek-ul lui Ceausescu gaseai asa ceva in Europa acelor ani ! Masinile americane nu doar ca sunt criminale pe motor dar arata si demential! Sunt superbe, au acel ceva....si faza ca nu stau bine in curbe, vette demonstreaza la nurburgring ca nu e chiar asa!
va las sa vbiti intre voi ca n-are rost...
Comment
-
Nu cred ca am ciocnit valizele in gara la Teius sau poate ne cunoastem si nu stiu eu...stai linistit ca am buletin de mult, iar faza cu clio este cu subinteles....prietenii stiu de ce! Oricum, asta nu iti da circumstante atenuante pentru fraza de mai sus.
Comment
-
care fraza?! cu buletinul? ideea era ca la varsta ta n-ai ce sa stii ce era atunci. eu in schimb aveam varsta ta la revolutie. intreaba-l mai bine pe tatal tau ca iti poate povesti. cat despre masinile europene de atunci vad ca iar nu stii mare lucru.
Comment
-
Cum nu stiu mare lucru? Bine ca stiti voi...generatia minune! Eu sa fiu sincer fug in trafic ca dracu de tamaie de soferii trecuti de 40 de ani....sunt din alt film dar nu asta e discutia! Nu contest valoarea masinilor europene (sunt mare fan BMW) si nu sunt absolut radical, dar masinile americane au acel ceva care imi ridica parul pe spinare dar si in cap! Ai vazut live un Chalenger, un Camaro? De ce sa dau doua carute de bani pe o masina europeana cu tot felul de sisteme electrice care se strica pe banda rulanta.....europenii sunt mai fudului, mai cu nasul pe sus, sunt interesati de mahon, piei de rinoceri....in timp ce americanii pun accent pe ceea ce trebuie sa aiba cu adevarat o masina. Cand aud motorul unui Mustang chiar si la relanty imi vine sa plang ...
Comment
Comment