se stie de la sine ca Nordschleife este un etalon in domeniu
haideti sa vorbim despre cai putere
Collapse
X
-
Originally posted by darksid3 View PostColegul NDL se indoia de veridicitatea timpilor obtinuti la Nurburgring.
Comment
-
Da si printr-un facut, numai coincidente ca le-au dat-o Vette si Viper la Porsche, Zonde, si Ferrari FIX pe cea mai grea pista...au prins toti pilotii europeni numai zile proaste iar americanii doar p-alea insorite. Ne ascundem dupa deget cand lucrurile sunt clare din satelit.
PS: Asa sa faca si la Formula 1, sa piloteze unu singur toate masinile ca sa vada care e cel mai bun constructor, ca ar fi mai corect, nu ?Last edited by darksid3; 12 November 2011, 02:41.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Eu chiar nu inteleg de ce nu vedeti padurea? Cumva din cauza pomilor? Vad ca o dati in comparatii ABERANTE! De ce comparati masini serie limitata (din Europa) cu cele obisnuite (din USA)? Treaba este extrem de clara, ma repet, cand europenii mergeau cu masini gen cele din filmele cu Loius De Funne sau Mr Bean, americanii paseau pe luna si se plimbau cu legende vii, gen Mustang, Charger, Challenger, Camaro! Las pozele si filmuletul sa "vorbeasca" pt mine!
Comment
-
si de unde crezi ca americanii au luat tehnologia cu care se lauda atat de mult.
documenteaza te despre istoria bombardierului B52 sau a supersonicului Lockhead Blackbird SR 71. nu cumva seamana cu niste proiecte furate de prin europa prin '45 ? si tot asa cu multe altele. cand au venit rusii nu au mai gasit un singur dosar, document sau arhiva. ce s a fi intamplat cu ele?
sa revenim la subiect. masinile americane nu au personalitate. in afara de Vette care il recunosti de la o posta, toate sunt identice si la fel. in afara de motoare de 8 litri v8 turbo kompressor supercharged de 100 cai pus pe o masina de 3 tone cu frane de logan altceva nu sunt in stare.
din punctul meu de vedere doar un constructor impotent face astfel de motoare.
cum Ferrari poate sa aibe 6.3 V12 de 890 cai ? si astia cu toata tehnologia lor care da pe afara scot jumate de cai din 8 litri turbo ?
@ PCH cand Renault facea tancuri americanii inca se bateau cu indienii
daca esti nebun si ai un pic de imaginatie, uite te la formele Renault ului 4 si la formele Duster ului si zi mi ce veziLast edited by alessandro; 12 November 2011, 11:40.
Comment
-
Si masinile europene seamana intre ele...pana la urma sunt masini, o caroserie si 4 roti, de unde atata inovatie dpdv al designului? Deci asta cu designul nu prea tine...Mai ales in ultima vreme toate sunt pe acelasi tipar. Daca Amarok nu seamana cel putin la "bot" cu Dacia Duster eu imi tai mana!
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postsi de unde crezi ca americanii au luat tehnologia cu care se lauda atat de mult.
documenteaza te despre istoria bombardierului B52 sau a supersonicului Lockhead Blackbird SR 71. nu cumva seamana cu niste proiecte furate de prin europa prin '45 ? si tot asa cu multe altele. cand au venit rusii nu au mai gasit un singur dosar, document sau arhiva. ce s a fi intamplat cu ele?
sa revenim la subiect. masinile americane nu au personalitate. in afara de Vette care il recunosti de la o posta, toate sunt identice si la fel. in afara de motoare de 8 litri v8 turbo kompressor supercharged de 100 cai pus pe o masina de 3 tone cu frane de logan altceva nu sunt in stare.
din punctul meu de vedere doar un constructor impotent face astfel de motoare.
cum Ferrari poate sa aibe 6.3 V12 de 890 cai ? si astia cu toata tehnologia lor care da pe afara scot jumate de cai din 8 litri turbo ?
@ PCH cand Renault facea tancuri americanii inca se bateau cu indienii
daca esti nebun si ai un pic de imaginatie, uite te la formele Renault ului 4 si la formele Duster ului si zi mi ce vezi
O masina americana pur sange va avea personalitate mai multa decat o masina europeana similara. Cand o sa conduci una, o sa intelegi ;)
Propun sa nu mai vorbim din reviste, cu masini pe care nu le vom vedea pe strazi, mai ales, in conditiile in care, 90% de pe forumul asta si in general, n-au vazut in viata lor cum arata o pista de curse dar isi dau cu parerea.
Cat timp vom folosi o masina la piata, mers la mare/munte si intalniri Fulger, adica 99% din totalul efectuat cu un automobil, in conditiile astea, o masina americana are PERSONALITATE in comparatie cu Passat, Citroen, Fiat, Golf, BMW, Renault, etc (masini uzuale).In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Si ca o paranteza la ce spui tu cu tancurile reno si luptele americanilor cu indienii ....vezi ca americanii aveau finalizat Brooklyn Bridge (1883) cand noi eram cu "caprili" la pasunat! Intr-o tara membra UE a fost show 3 zile mai acum 4-5 luni la inaugurarea unui pod peste un rau..sarbatoreau cu mici, bere si manele! Asta e diferenta dar sa nu ne abatem de la subiect.
Comment
-
Alessadro, eu sincer cred ca deraiezi...
Hai sa o luam logic, da?
Americanii au resurse multe raportat la numarul de locuitori, corect? Daca este asa, de ce sa fac motoare de 0.8 care sa consuma 3%, cand pe mine nu ma intereseaza consumul de carburant? De ce sa nu fac motoare in V, cu multi cilindri, turatii putine, ca motorul acela sa tina o vesnicie si sa poata merge cu orice tip de carburant, chiar si gaz lampant?
Europenii sunt multi, prosti, puturosi si cu resurse putine pe cap de locuitor. Cine are motor V8 este "barosan", caci combustibilul e scump. De ce e scump? Pt ca nu ajunge tuturor, si trebuie sa se faca o diferentiere cumva.
Daca tot sunt la capitolul supra-populatie, de fiecare data vad cum toate organizatiile pamantului isi mobilizeaza curul sa salveze diverse categorii de oameni: cei care nu muncesc, cei nevoiasi, cei extrem de bolnavi s.a.m.d. Pai mai idiotilor, dupa ce ii salvati si le dati din bunul vostru, de ce rahat va tot plangeti ca suntem 7 miliarde pe glob si ca nu ne ajungem? De selectie naturala n-a auzit nimeni Ceea ce numim noi si altii "umanitate", duce la situatia actuala: multi, din care foarte putini muncesc, iar restul niste capuse ordinare. Si cu asta am incheiat off-topicul.
Comment
-
europenii prosti si puturosi ? eu cred ca este taman invers, defapt sigur este invers
@ darkside tu vorbesti din punctul tau de vedere. foarte multi, majoritatea defapt habar nu au sa faca diferenta intre Charger si Challenger, intre Dodge si Chrysler
nu compara Citroen cu Corvette, compara Corvette cu Aston Martin, Citroen cu Geo Metro si mai vorbim
si este normal sa am pareri subiective. exist gandesc am personalitate. parere obiectiva are naratorul in Amintiri din copilarie
@ cezar acum n posturi criticai politica anilor 30 din europa. in postul anterior zici altcevaLast edited by alessandro; 12 November 2011, 12:13.
Comment
-
Te invit sa dai o tura prin Grecia, Spania, Italia, Romania (nu cred ca mai e cazul), Portugalia, etc sa vezi vrednicia intruchipata! Astia rup cluburile, drogurile si combinatiile! Munca doar prin Germania si tarile nordice...cat or mai suporta aia sa munceasca pentru noi!
Comment
Comment