Pai modelul de Citroen pe care il ai are ca punct forte confortul!
haideti sa vorbim despre cai putere
Collapse
X
-
Corect, insa si mai corect ar fi fost sa spun ca e masina buna pt mine Poate altii cauta alte lucruri la o masina.
Dar hai sa revenim la masini serioase, nu glumite dintr-astea.
Ce mi-a placut la f430:
- designul
- motorul + raspunsul la acceleratie
- cutia de viteze
- pozitia de condus
Ce nu mi-a placut:
- usor smucita, avand nevoie de cateva minute sa te obisnuiesti cu porcaria de pedala de acceleratie
- vivace la peste 5000 rpm, sub, cam lesinata putin (comparand cu alte masini de 400 de cai, nu cu legume motorizate)
Si cam atat, ca in rest numai cuvinte de lauda legat de cum ia curbele, distributia greutatii, frane, s.a.m.d.
Insa, daca as avea banuti pt asa ceva, as alege viper-ul fara sa clipesc. E ca la femei: cand vrei o amanta, nu-ti iei una eleganta si cu pedigree, ci o curva notorie voluptoasa.
Comment
-
@Cezar: Ceea ce nu vor intelege profanii, niciodata, e ca un motor conceput pentru putere bruta, difera de cele cu multe RPM (atentie, nu discutam de masinile de milioane de euro, din Formula 1, unde exista niste compromisuri la eoni distanta, comparativ cu industria civila). Difera prin felul cum pune caii pe sosea. Una e sa conduci un Ferrari care te face sa zambesti, alta e sa conduci ceva care sperie si rahatul din tine "O masina care vrea sa te omoare" - J. ClarksonLast edited by darksid3; 24 June 2012, 11:48.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Da, ai dreptate. Pe cuvant ca ai exprimat fix ce am simtit atunci Chiar m-a speriat serios, si asemenea experienta nu am intalnit decat cand am zburat cu un cretin, ce a vrut sa-mi arate ce poate avionasul acela mititel.
Si da, Ferrari te face sa zambesti si gata. In rest, sa fie Viper SRT...
Comment
-
Am avut astazi deosebita placere de a merge cu 2 super masini.
Prima un Mercedes G 55 AMG...motor 5,5L V8 Kompresor 507hp.Impresionat cum trage masina asta la aproape 3 tone cat are.De auzit se aude ca iadul...asemanator unui muscle car , in interior sunetul tobelor este puternic diminuat si acoperit de sunetul motorului.
Cutia de viteze exemplara , schimbarea treptelor fiind foarte rapida.la capitolul confort nu se pune problema.Ca dezavanaje ar fi consumul de aproape 35-40l% dar neah atatia cai trebuiesc hraniti cu ceva si fiind o masina cu garda mare de la o anumita viteza devine instabila.
A 2-a a fost un micut fiat 500 abarth , editie limitata ''tributo ferarri'' o buburuza cu 200hp care trage de rupe ,ale carei tobe fac ''poc-poc'' atunci cand schimbi treptele , trepte care se schimba intr-o cutie secventiala , dar care nu este asa surprinzatoare ca cea a G-ului in sensul ca are un pic de lag intre trepte,consum acceptabil , confort diminuat rau din cauza unei suspensii a dracu de rigide , scaune sport abarth , ce sa mai o nebunie de masina....Fara Semnatura.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View Post@Cezar: Ceea ce nu vor intelege profanii, niciodata, e ca un motor conceput pentru putere bruta, difera de cele cu multe RPM (atentie, nu discutam de masinile de milioane de euro, din Formula 1, unde exista niste compromisuri la eoni distanta, comparativ cu industria civila). Difera prin felul cum pune caii pe sosea. Una e sa conduci un Ferrari care te face sa zambesti, alta e sa conduci ceva care sperie si rahatul din tine "O masina care vrea sa te omoare" - J. Clarkson
internal combustionizer
Comment
-
Da, stiu Venom-ul. Interesant e motorul care e folosit pe masini cu puteri incepand cu 440 de cai (erau unii care radeau ca aia de peste ocean nu stiu decat 440 de cai la 6.2l, dar e doar marketing) si iata ca se duce spre 1200, cu doua turbine trantite. Cu siguranta se poate dubla puterea (de altfel sunt nebuni care le-au tiganit in garaj) dar ma intreb daca chiar are rost...si asa este moarte curata.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Un nou Shelby Cobra SuperSnake - 5.4 l V8 - 4.0 l Whipple supercharger = 850+ Cai putereIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Comment