Logan Cup (interior)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu mai ating in oras din cand in cand frana si cu stangul, dar doar cat sa se aprinda stopurile, sa-l naucesc pe ala din sate cum accelelreaza masina si franeaza in acelasi timp . Bine inteles ca am exersat ceva mai mult inainte. Nu recomand. Daca nu sunt 100% atent la franarea cu stangul, musc serios din volan. O sa mai exersez mult inca.... Am incercat pe o Jetta si.... Nu iese
    GL-22-TOF

    Comment


    • #17
      Am incercat sa pun si eu o filmare de interior si nu reusesc... Dece?

      Comment


      • #18
        Ho ho la ce turatii ajunge
        Marfa videoclipul!
        sigpic
        !

        Comment


        • #19
          Ce`i asa de deosebit ?
          ia incearca si la a ta sa vezi cat urca. Sau tie mila ?

          Comment


          • #20
            Nu se duce atat de mult ca in videoclip.
            sigpic
            !

            Comment


            • #21
              Nu se duce atat de mult da se duce
              Mirarea ta la adresa turatie din videoclip ar insemna ca a ta nu trece de 4000rpm

              Comment


              • #22
                Trece si de 5.
                sigpic
                !

                Comment


                • #23
                  De turat tot pana in 6000 se duce si asta doar ca incepe de la 1000rot/min (am vazut mai multe loganuri de raliu oprite la stand si toate avea acu de la turometru pe 1000rot/min)...Poate pare o tampenie in prima faza dar scopu e acela de a nu induce in eroare pilotu...Astfel el stie ca la capatu scari gradate (7000rot/min) ii taie alimentare
                  ...de doi lei :p

                  Comment


                  • #24
                    poate ar trebui sa ne explice vlad_c cum e cu franarea cu stangul, daca e cine cred ca e, desi e tanat are experienta in cupa dacia, asa ca in principiu ne poate lamuri destul de bine

                    Comment


                    • #25
                      se franeaza cu stangul din mai multe motive,f ranand cu stangul si cu dreptul tinand acceleratia se obtin doua efecte 1 la intrarea in viraj masina derapeaza usor de spate si 2 pot controla spatele masinii in viraj, dar sunt mult mai multe, se franeaza cu stangul pentru a evita blocare rotilor din fata, la masinilie turbo se franeaza cu stangul pentru a tine turbina incarcata si la iesirea din viraj sa nu mai apara acel lag de turbo! La logan franarea cu sangul este eficienta doar atunci cand nu necesita si schimbare de viteza, dar la masinile performante cu cutie segventiala sau craboti se pot obtine prin franarea cu stangul franari foarte eficiente si la limita!
                      p.s. nu incercati asta acasa 1 la mana la masinile de serie cu abs nu este nici un efect abs-ul impiedicand blocarea rotilor, 2 la mana riscati la prima frana mai la limita sa muscati din volan si alte motive...
                      mai sunt multe de spus, ce nu imi vin acum in minte dar daca mai aveti intrebari cu cea mai mare placere incerc sa va lamuresc

                      Comment


                      • #26
                        PFoaaaa ... mare dreptate - prima mea franare cu stangul acum 5 ani de zile pe batrana Dacie mi s-a parut cea mai tare pe frane ) Zici ca aveam discuri de ceramica fata/spate -asa mi-a dat atunci senzatia (stangu` e invatat cu ambreiaju`d-aia)
                        1.6 MPi Icy White

                        Comment


                        • #27
                          pe daciile batrane se putea invata bine tehnica franatului cu stangul pentru ca nevand servo frana pedala nu era asa sensibila la "picioru' de lemn"

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by mishu_wrc View Post
                            Pe la vreo 50km/h am calcat cu picioru stang frana...bine ca nu era nimeni
                            in spatele meu

                            PS: nu incercati sa franati cu picioru stang
                            pe batrana, a fost o perioada cand franam cu stangul, ca mi se oprea in ralanti. am incercat si pe logan, dar mai trebuie sa exersez
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              multu de sfaturi vlad, bafta anul acesta in campionat, ramai tot pe logan? si tot la motorhome?

                              Comment


                              • #30
                                in principiu da... dar inca cu semne de intrebare dat fiind lipsa de buget

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google