If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu mai ating in oras din cand in cand frana si cu stangul, dar doar cat sa se aprinda stopurile, sa-l naucesc pe ala din sate cum accelelreaza masina si franeaza in acelasi timp . Bine inteles ca am exersat ceva mai mult inainte. Nu recomand. Daca nu sunt 100% atent la franarea cu stangul, musc serios din volan. O sa mai exersez mult inca.... Am incercat pe o Jetta si.... Nu iese
De turat tot pana in 6000 se duce si asta doar ca incepe de la 1000rot/min (am vazut mai multe loganuri de raliu oprite la stand si toate avea acu de la turometru pe 1000rot/min)...Poate pare o tampenie in prima faza dar scopu e acela de a nu induce in eroare pilotu...Astfel el stie ca la capatu scari gradate (7000rot/min) ii taie alimentare
poate ar trebui sa ne explice vlad_c cum e cu franarea cu stangul, daca e cine cred ca e, desi e tanat are experienta in cupa dacia, asa ca in principiu ne poate lamuri destul de bine
se franeaza cu stangul din mai multe motive,f ranand cu stangul si cu dreptul tinand acceleratia se obtin doua efecte 1 la intrarea in viraj masina derapeaza usor de spate si 2 pot controla spatele masinii in viraj, dar sunt mult mai multe, se franeaza cu stangul pentru a evita blocare rotilor din fata, la masinilie turbo se franeaza cu stangul pentru a tine turbina incarcata si la iesirea din viraj sa nu mai apara acel lag de turbo! La logan franarea cu sangul este eficienta doar atunci cand nu necesita si schimbare de viteza, dar la masinile performante cu cutie segventiala sau craboti se pot obtine prin franarea cu stangul franari foarte eficiente si la limita!
p.s. nu incercati asta acasa 1 la mana la masinile de serie cu abs nu este nici un efect abs-ul impiedicand blocarea rotilor, 2 la mana riscati la prima frana mai la limita sa muscati din volan si alte motive...
mai sunt multe de spus, ce nu imi vin acum in minte dar daca mai aveti intrebari cu cea mai mare placere incerc sa va lamuresc
PFoaaaa ... mare dreptate - prima mea franare cu stangul acum 5 ani de zile pe batrana Dacie mi s-a parut cea mai tare pe frane ) Zici ca aveam discuri de ceramica fata/spate -asa mi-a dat atunci senzatia (stangu` e invatat cu ambreiaju`d-aia)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment