Originally posted by vdmihai
View Post
Logan Cup (interior)
Collapse
X
-
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
-
prima frana cu stangu, a fost in coborare pe podul grand din bucuresti, cu nevasta in dreapta, nu aveam decat vreo 30km/h...dar a ajuns sub bord saraca ...
de atunci am mai incercat si franez aproape lafel cu stangu ca si cu dreptu', dar nu ma ajuta cu nimic, poate pe viitor...
cam cat tine oare motoru ala, rulaj ma refer, in turatiile alea... ??? nenea pilotu' ala...nici nu avea nevoie de atata informatie pe turometru...cred ca de la 5000 pana la 7000 daca ii indica acul era suficient )
incercati sa luati o curba mai in viteza asa...de vreo 50-60grade, pe la 100km/h...si imediat inainte de curba sa calcati ambreaju ) de preferat cu arcurile stock ! )
ce glume proaste am )))))) sa nu faceti asa ceva
Comment
-
prima mea frana cu stangul: vechea dacie nu mai statea deloc la relanti, mi se oprea mereu calcand frana, iar tatal meu din treapta mi-a zis sa calc frana cu stangul norocul meu ca nu era nimeni in spatele meu ca eram aproape sa musc din volansigpic
Comment
-
Atat la vechile Dacii cu "jigleru" infundat, cat si la curse se mai "calca" pentru cine stie si poate, atat frana cat si acceleratia simultan cu piciorul drept, prin metoda calcai-varf. Se poate aplica si la plecarile de pe loc in panta. Cu rezultate spectaculoase. Spor la exersat!
Si mai observati ca pilotul nici nu are cotiera si nici nu sta intins in "sezlong" cu mainile intinse pe volan.Last edited by detail; 5 April 2009, 02:36.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostNu are 4 pedale...asa arata portiunea aia unde isi odihneste piciorul
Si totusi uita-te mai atent....la secunda 0,59-1 minut....cum ridica piciorul drept de pe acceleratie, se vede ridicanduse si pedala.....si dupa aia apasa cu piciorul stang pe rand celelalte 3 pedale. Nu ti se pare ca sta cu picirul drept prea mult relaxat ?? Daca e asa, pe masina aia cine o mai accelereaza ?, ca se vede ca merge accelerat.
Comment
-
Cu siguranta e spatiul unde iti odihnesti piciorul. In Pilotaj nu prea isi pune nimeni picioarele unde nu trebuie iar timpul ala cat nu foloseste piciorul stang il tine relaxat.
Detail: O tehnica in pilotaj este si apasarea ambreiajului concomitent cu frana, astfel vitezele se schimba lin , aproape fara sa se simtaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by mishu_wrc View PostPe la vreo 50km/h am calcat cu picioru stang frana...bine ca nu era nimeni
in spatele meu
PS: nu incercati sa franati cu picioru stang" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
-
Meserias omu.. Nu are 4 pedale, ala e un sprijin pentru piciorul stang
Comment
-
Este FOOTREST-UL oameni buni.. singuru caz in care am vazut 4 pedale la un autovehicul este la Mercedes (2008+).. unde frana de mana este inlocuita de o a 4-a pedala amplasata cam pe langa manerul de deschidere capota..
4 pedale..
Comment
-
Se calca si acceleratia cand schimbi viteza prin metoda spusa de detail, sau poti folosi doar lateralele piciorului (asta daca il ai suficient de lat), pt a elimina din datul in nas atunci cand retrogradezi.
Puteti incerca: tr a 3 a pe la 80, frana, apasat ambreiaj si acceleratie, apoi dat drumul ambreiaj...Si nu se mai "opinteste".
Comment
Comment