Logan Cup (interior)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by vdmihai View Post
    Nu se duce atat de mult ca in videoclip.
    pai softeaza si o pui la cat vrei tu...eu pe softu vechi o aveam la 7000 ,pe asta ce il am acu care imi anuleaza sonda lambda sa pot scoate catu taie la 6500.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      nu stiu daca a observat cineva ca masina asta are....4 pedale...la un moment dat(0,50 secunde)..calca cu stangul la rand trei pedale...iar cu dreptul accelereaza...

      Comment


      • #33
        Nu are 4 pedale...asa arata portiunea aia unde isi odihneste piciorul
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #34
          prima frana cu stangu, a fost in coborare pe podul grand din bucuresti, cu nevasta in dreapta, nu aveam decat vreo 30km/h...dar a ajuns sub bord saraca ...

          de atunci am mai incercat si franez aproape lafel cu stangu ca si cu dreptu', dar nu ma ajuta cu nimic, poate pe viitor...

          cam cat tine oare motoru ala, rulaj ma refer, in turatiile alea... ??? nenea pilotu' ala...nici nu avea nevoie de atata informatie pe turometru...cred ca de la 5000 pana la 7000 daca ii indica acul era suficient )

          incercati sa luati o curba mai in viteza asa...de vreo 50-60grade, pe la 100km/h...si imediat inainte de curba sa calcati ambreaju ) de preferat cu arcurile stock ! )

          ce glume proaste am )))))) sa nu faceti asa ceva

          Comment


          • #35
            prima mea frana cu stangul: vechea dacie nu mai statea deloc la relanti, mi se oprea mereu calcand frana, iar tatal meu din treapta mi-a zis sa calc frana cu stangul norocul meu ca nu era nimeni in spatele meu ca eram aproape sa musc din volan
            sigpic

            Comment


            • #36
              Foarte tare pilotul, ce sa mai

              Comment


              • #37
                Atat la vechile Dacii cu "jigleru" infundat, cat si la curse se mai "calca" pentru cine stie si poate, atat frana cat si acceleratia simultan cu piciorul drept, prin metoda calcai-varf. Se poate aplica si la plecarile de pe loc in panta. Cu rezultate spectaculoase. Spor la exersat!

                Si mai observati ca pilotul nici nu are cotiera si nici nu sta intins in "sezlong" cu mainile intinse pe volan.
                Last edited by detail; 5 April 2009, 02:36.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by darksid3 View Post
                  Nu are 4 pedale...asa arata portiunea aia unde isi odihneste piciorul

                  Si totusi uita-te mai atent....la secunda 0,59-1 minut....cum ridica piciorul drept de pe acceleratie, se vede ridicanduse si pedala.....si dupa aia apasa cu piciorul stang pe rand celelalte 3 pedale. Nu ti se pare ca sta cu picirul drept prea mult relaxat ?? Daca e asa, pe masina aia cine o mai accelereaza ?, ca se vede ca merge accelerat.

                  Comment


                  • #39
                    Cu siguranta e spatiul unde iti odihnesti piciorul. In Pilotaj nu prea isi pune nimeni picioarele unde nu trebuie iar timpul ala cat nu foloseste piciorul stang il tine relaxat.

                    Detail: O tehnica in pilotaj este si apasarea ambreiajului concomitent cu frana, astfel vitezele se schimba lin , aproape fara sa se simta
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by mishu_wrc View Post
                      Pe la vreo 50km/h am calcat cu picioru stang frana...bine ca nu era nimeni
                      in spatele meu

                      PS: nu incercati sa franati cu picioru stang
                      prae tarziu ) am calcat frana cu piciorul stang pe o vale de 11 % ...si era sa dau un cap de volan )
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by darksid3 View Post

                        Detail: O tehnica in pilotaj este si apasarea ambreiajului concomitent cu frana, astfel vitezele se schimba lin , aproape fara sa se simta
                        Exact din acest motiv ai nevoie de al 3-lea picior: unul pe acceleratie, unul pe frana si unul pe ambreiaj.

                        Comment


                        • #42
                          sunt 4 pedale.fara discutie....uitati-va mai atent.
                          sigpicLogan-Club-Ploiesti

                          Comment


                          • #43
                            Meserias omu.. Nu are 4 pedale, ala e un sprijin pentru piciorul stang
                            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                            Comment


                            • #44
                              Este FOOTREST-UL oameni buni.. singuru caz in care am vazut 4 pedale la un autovehicul este la Mercedes (2008+).. unde frana de mana este inlocuita de o a 4-a pedala amplasata cam pe langa manerul de deschidere capota..
                              4 pedale..
                              REMUS, DimSPORT, Eibach, Zexstar, SPARCO, Pioneersigpic

                              Comment


                              • #45
                                Se calca si acceleratia cand schimbi viteza prin metoda spusa de detail, sau poti folosi doar lateralele piciorului (asta daca il ai suficient de lat), pt a elimina din datul in nas atunci cand retrogradezi.
                                Puteti incerca: tr a 3 a pe la 80, frana, apasat ambreiaj si acceleratie, apoi dat drumul ambreiaj...Si nu se mai "opinteste".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google